Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook. Maar door een ziek kind. Om 5u stond ik al een bed te verversen dat volgekotst was.
Ik lag pas in mijn bed rond 5 uur, na een lange nacht op cafe in Hasselt (en daarna nog wat tv kijken).
En ik had gisteren nog zo gezegd dat ik "op tijd" thuis ging zijn omdat ik vandaag voor een nmr naar het ziekenhuis moet.
Moet er wel pas tegen de middag zijn, dus komt wel in orde.

Blijkbaar heb ik nog een hele rol oude PMD zakken met een zwart lint. Die mogen niet meer gebruikt worden na 31/12. Dus dan moet andere kopen en die oude daarin steken? Da’s toch niet logisch?
Mijn ouders hebben nog zo twee rollen liggen, heb voor de zomer nog gezegd, deel die uit aan de buren, want ge krijgt die nooit op, ze liggen nog in de garage.

Ik lag pas in mijn bed rond 5 uur, na een lange nacht op cafe in Hasselt (en daarna nog wat tv kijken).
En ik had gisteren nog zo gezegd dat ik "op tijd" thuis ging zijn omdat ik vandaag voor een nmr naar het ziekenhuis moet.
Moet er wel pas tegen de middag zijn, dus komt wel in orde.
Waren vroeger tijd de gevaarlijkste avondjes. We gaan juist maar iets drinken en es op tijd maar huis vanavond?

Ok!

Queue to 11am 's anderendaags. Amai das al licht buiten ofwa??

Waren vroeger tijd de gevaarlijkste avondjes. We gaan juist maar iets drinken en es op tijd maar huis vanavond?

Ok!

Queue to 11am 's anderendaags. Amai das al licht buiten ofwa??
Vroeger? Ik ging gisteren ook "rap nog even dag zeggen bij de mannen op café, nee schat, echt, ik maak het niet laat"...
Plots wordt het dan volle bak sfeer en gezelligheid, vragen ze u om ff bij te springen en wat plaatjes te draaien en eer ge het goed en wel door hebt is 4u30 en loopt uw doordeweeks alarm af

En hebt ge vandaag een verjaardagsfeestje met 5 joelende 5jarigen in uw kot...

Vorige week hadden we ook gezegd van het niet te laat te maken, toen had er iemand anders de dag erna een communiefeest, toen is het niet zo laat geworden, maar toch ook later dan we gepland hadden.
De cafébaas zelf waar we afgelopen nacht zaten moest vandaag op een trouwfeest zijn, had zelf ook gedacht wat vroeger te sluiten denk ik, maar is er ook niet van gekomen.

Leg dat op slot gelijk ne fiets.
Kunt ook door die spaken met een slot gelijk ne fiets en dan aan ne paal ofzo bijv.
Vorig jaar leerkracht collega die zijn step gewoon meenam van les naar les. Er was een fietsenstalling voor leerkrachten, er was de leraarskamer,… maar nee, onze Jens, hij nam zijn stepke mee.

Leg dat op slot gelijk ne fiets.
Kunt ook door die spaken met een slot gelijk ne fiets en dan aan ne paal ofzo bijv.
doet me denken aan die bike locking fails

stupid%2Bjob%2Bof%2Blocking%2Bbicycle.jpg

Vorig jaar leerkracht collega die zijn step gewoon meenam van les naar les. Er was een fietsenstalling voor leerkrachten, er was de leraarskamer,… maar nee, onze Jens, hij nam zijn stepke mee.
Toen we nog op kantoor waren, nam iedereen zijn stepke ook mee. Ik zou dat toch ook geen helen dag in een fietsenstalling betrouwen.

En dan nu een toepasselijk streepje muziek:

OT: mijn ruiten gekuist en nu zie ik er nog minder door dan ervoor vanwege de strepen (ondanks azijn in het water en oppoetsen met keukenrol). To the left, to the right, keep it going, keep it going... :music: en dan nog mislukken.

En dan nu een toepasselijk streepje muziek:

OT: mijn ruiten gekuist en nu zie ik er nog minder door dan ervoor vanwege de strepen (ondanks azijn in het water en oppoetsen met keukenrol). To the left, to the right, keep it going, keep it going... :music: en dan nog mislukken.
Oppoetsen met krantenpapier ipv keukenrol dus ergens de streekkrant of morgen de zondagskrant scoren en gaan met die banaan!

Oppoetsen met krantenpapier ipv keukenrol dus ergens de streekkrant of morgen de zondagskrant scoren en gaan met die banaan!
meh, 1 poging is genoeg geweest voor deze maand. De volgende keer ook mijn volgorde bijschaven. Ik heb eerst de vloer gedaan en dan de ramen. Met resultaat dat ik onder de ramen mijn vloer weer mocht kuisen :p

Ik gebruik altijd gewoon een goed doekske.
Heb dat es gekocht voor de auto, speciaal ramendoekske zo.
Beetje goeiekope ramenspray er op, dan wrijven met da doekske.
En voila: proper zonder strepen 💁‍♂️

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan