File !!! 4uur over gedaan van evergem-de haan en terug
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is geen etentje thuis hè.De politie staat in die straat om iedereen binnen te houden? Is iedereen langs het parcours verplicht om binnen te blijven uit veiligheidsoverwegingen?
Ik snap niet goed waarom je een etentje moet afzeggen omdat er een marathon plaatsvindt.
Dergelijke evenementen vinden plaats in een stad omdat steden dat willen.
Hier ook. Maar door een ziek kind. Om 5u stond ik al een bed te verversen dat volgekotst was.Al vier dagen ziek (loopneus, hoesten, keelpijn, een stijve nek en hoofdpijn) en gebrek aan slaap. Nu natuurlijk op een zaterdagochtend al wakker vanaf half 6....
Hier een uur vroeger dan jij met hoesten, gewrichtspijn en migraine én straks een coronatest na hoogrisicocontactAl vier dagen ziek (loopneus, hoesten, keelpijn, een stijve nek en hoofdpijn) en gebrek aan slaap. Nu natuurlijk op een zaterdagochtend al wakker vanaf half 6....

Mogen we tegenwoordig dan poepen zonder condom zolang we niet praten en/of doggy doen?Tijden zijn veranderd. Hoogrisicocontact was vroeger poepen zonder condoom. Nu is dat gewoon praten tegen iemand op minder dan anderhalve meter.
The times, they are a changing!
Doggy is toch juist veilig aangezien je elkaar niet kan besmetten?Mogen we tegenwoordig dan poepen zonder condom zolang we niet praten en/of doggy doen?
Doggy is toch juist veilig aangezien je elkaar niet kan besmetten?

Prille liefde?Gisteren tot twee uur 's nachts met iemand zitten praten, nu spontaan om zes uur wakker geworden en nog steeds niet terug in slaap kunnen vallen. Straks heb ik dan ook nog een belangrijke afspraak dus ik zou daar liefst niet 'sleep drunk' aankomen

Het was met een operator van nummer 1813.Prille liefde?![]()
Is toch ook wat ik zeg/impliceer?Doggy is toch juist veilig aangezien je elkaar niet kan besmetten?

Zo zijn je pmd-zakken wel extra sterk en scheuren de niet bij het minste.Blijkbaar heb ik nog een hele rol oude PMD zakken met een zwart lint. Die mogen niet meer gebruikt worden na 31/12. Dus dan moet andere kopen en die oude daarin steken? Da’s toch niet logisch?
Stiekem geniet gij veel te veel van met da stepke te rijden.Stepke naar de winkel pakken.
Halverwege omdraaien omdat ge uw masker vergeten zijt.
Thuis bijna aankomen en beseffen dat ge da natuurlijk niet meer nodig hebt.
Terug naar de winkel en dan beseffen da ge uwe portefeuille vergeten zijt.
Ik sta zelfs op google street met mn stepke.Stiekem geniet gij veel te veel van met da stepke te rijden.

Met het risico dat ze hem laten staan omdat er een niet reglementaire zak in zit. Bij ons in de gemeente kunnen ze zo mierenneuken. Ooit een zak die gescheurd is die ze laten staan hebben, vervolgens in een andere zak gestoken en dan hebben ze die laten staan. Aleja ik zie geen verschil met een enkele zak maar de ophaling blijkbaar welBlijkbaar heb ik nog een hele rol oude PMD zakken met een zwart lint. Die mogen niet meer gebruikt worden na 31/12. Dus dan moet andere kopen en die oude daarin steken? Da’s toch niet logisch?