Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Normaal tape je er gewoon wat twal rond en door. Ipv dat gedoe met die krimpkous.Ik hoor vandaag dat Sting 70 is geworden. Ik ben er ook van achterover gevallen. Nu, Phil Collins is wel - naast gezondheid - door de mangel gehaald door zijn madam. Je moet eens googelen hoe ze was toen ze trouwden en dan nu (een scheiding, hereniging en scheiding later) Bish looks like Frankenstein’s Female.En onlangs een klein stukje van een interview met Phil Collins gezien. Shit, die man is echt een ouden fragiel ventje geworden. Ge zou hem een euro geven (terwijl hij een van de rijkste drummers is). En dat beeld van hem blijft me nu ook heel de tijd achtervolgen.
Onze tijd hier op aarde is eindig. Dat geldt evenzeer voor rijke mensen als arme sukkelaars.En onlangs een klein stukje van een interview met Phil Collins gezien. Shit, die man is echt een ouden fragiel ventje geworden. Ge zou hem een euro geven (terwijl hij een van de rijkste drummers is). En dat beeld van hem blijft me nu ook heel de tijd achtervolgen.
Ik heb een stekker zonder aarding gekocht hoor@Tonerider
Zo te zien hebben uw bestaande stopcontacten geen aardingspin, in oudere bestaande installaties mag dat, maar dan mag je geen stekker met aarding kunnen gebruiken in zo'n stopcontact, dus indien er geen aarding is, mag je eigenlijk je nieuw stopcontact niet gebruiken.
Zeker dat het niet over methaan ging? Ik had nog niet gehoord dat ammoniak een broekasgas is, en volgens wat ik terugvind breekt het ook snel af in de atmosfeer. Het is natuurlijk wel niet onschuldig naar andere aspecten toe.Zevende Dag:
- "78% van de Amoniak wordt uitgestoten door te veeteelt, dat is een sterk broeikasgas en daarom zijn er dus strenge maatregelen in de veeteelt"
- Jan de boer: "dat zijn dieren, dat zijn koeien, dat is toch natuur? wat is daar mis aan? dat is geen chemische industrie"
Lol wtf, denkt gij dat zoveel miljoen dieren kweken slachten en verkopen in Belgie "maar gewoon natuur" is? Veeteelt industrie is niet minder onnatuurlijk of minder "chemisch" of niet meer "noodzakelijk" dan andere industrie dat amoniak uitstoot.
https://www-tvoost-be.nuc-avalon-01...-opnieuw-getroffen-door-brand-in-temse-117312't is gelukt!
Bedankt allemaal voor jullie hulp!![]()

Luie kabouters die het s nachts niet gedaan hebben ja!Ik heb al jaren aanvaard dat de vaat van de rest van het gezin altijd in de ‘schaduwzone’ rond de vaatwas zal belanden. Maar vanmorgen stond de room en de boter daar ook gewoon tussen. Was toen wel wat geïrriteerd. De frigo is er net neffen, gasten.