Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor nen beer is dat maar een aperitief hapje hoor! De dochter begint meer op jouw berenwelpjes te lijken ondertussen want ze eiste de helft van mijn vlees ook op :unsure:
Ik wist niet dat dat ne grizzly was. Bij ons staat dat overal op de kaart als "berehap"
Er is een berepoot ook maar das met een boulet natuur.

Berehap vs grizzly, de nieuwe curryworst/frikandel/bange lamhurger discussie :love:

Ik betaal 4x zoveel. Ik krijg wel 6x jouw bestelling.

Ge hebt er u laten opleggen zoals een bicky ajuintjen!
Het zijn de sauzen die het hem vooral doen.

80 cent voor de mayo, haast 3 euro voor de curry...

In de winkel heb je daar al haast een pot voor, zeker met die prijs voor curry.

Maar ja, 5,20 euro voor die loempia.
Wat chemisch deegpreparaat, met wat karkasafschraapsel in, en sojascheuten.

Eindelijk!

Ik heb het individu gevonden dat een loempia in de frituur bestelt!

Wie ben je? Wat drijft je?
Luiheid gecombineerd met een overdosis nihilisme, en een bovengemiddeld loon.

holy smokes, jullie frituren zijn geldwolven. Als ze drie euro vragen voor warme saus kunt ge in ieder geval beter een pot of een blik kopen. Daar zitten drie porties in en dat kost veel minder.

Devos Lemmes 2,19€
Manna 0.99€

Ik koop me altijd die blikken van Devos Lemmens. Maar ik kan niet zeggen of die beter is dan die van Manna, want die heb ik eigenlijk nog nooit gekocht.
Hier is het een 1,70 voor warme saus in het frituur. Vind ik eigenlijk ook al te veel, maar goed, de luiheid wint het gewoonlijk en dan bestel ik dat nog wel. Maar als mijn rekening +10€ is voor 1 persoon zou ik al minder lui zijn.

Ik wist niet dat dat ne grizzly was. Bij ons staat dat overal op de kaart als "berehap"

Berehap vs grizzly, de nieuwe curryworst/frikandel/bange lamhurger discussie :love:
Bij ons zijn zowel berehap als grizzly bekend. Maar ik mis dus altijd tussen berehap en berepoot.
Als ik zin heb in ne berehap bestel ik ne berepoot en vice versa. Dan denk ik " oh kut, achja..foert"
Nu bestel ik nen twijfelaar.

Volgens mij is die paardenworst een scam, daar zit volgens mij geen paard in, net zoals er in een berehap geen beer zit en in een kaadkroket geen hollander.
Zat er in al die snacks geen paardenvlees? In het VK had je een hele tijd terug toch het groot schandaal dat er paardenvlees in de lasagne zat, helemaal not done daar. Hier zou dat een upgrade zijn die duurder wordt verkocht.

holy smokes, jullie frituren zijn geldwolven. Als ze drie euro vragen voor warme saus kunt ge in ieder geval beter een pot of een blik kopen. Daar zitten drie porties in en dat kost veel minder.

Devos Lemmes 2,19€
Manna 0.99€

Ik koop me altijd die blikken van Devos Lemmens. Maar ik kan niet zeggen of die beter is dan die van Manna, want die heb ik eigenlijk nog nooit gekocht.
Hier is het een 1,70 voor warme saus in het frituur. Vind ik eigenlijk ook al te veel, maar goed, de luiheid wint het gewoonlijk en dan bestel ik dat nog wel. Maar als mijn rekening +10€ is voor 1 persoon zou ik al minder lui zijn.
Die Manna is ook echt goed. Dus...

Mijn regel is : wat mij betreft moet hier niemand zijn, als je iemand uitnodigt ik zal doen wat je vraagt maar dat is het dan ook
Idem hier. Echtgenoot nodigt al eens iemand uit van vrienden maar ik moei mij daar totaal niet mee. Ik zit op mijn eigen en zij hebben hun eten, wijn etc aan tafel. Ik eet of drink niet mee. Af en toe eens een buitengewoon geslaagde opmerking kan er wel van af.

Idem hier. Echtgenoot nodigt al eens iemand uit van vrienden maar ik moei mij daar totaal niet mee. Ik zit op mijn eigen en zij hebben hun eten, wijn etc aan tafel. Ik eet of drink niet mee. Af en toe eens een buitengewoon geslaagde opmerking kan er wel van af.
Zo een geslaagde opmerking die een passerende tumbleweed veroorzaakt?

Uw manier van vertellen doet me denken dat ik ooit eens onverwacht bij Tsjetsjeense moslims mocht blijven eten. De mannen eten daar eerst met hun gast (ik dus) en die vrouw zat zo langs de muur op een stoeltje. En als wij gedaan hadden mocht zij en de kinderen ook eten. (geen grap, echt gebeurd).
Dat voelde toch maar vreemd aan, maar nu zie ik u toch meer als een Tsjetsjeense vrouw. Zeker met uw vorige post waaruit blijkt dat iedereen in uw gezin u als werkpaard ziet en zelfs te lui zijn om de boter weg te zetten.

Mijn pa waar tegenwoordig amper nog samen mee te leven valt.
Schiet voor het minste uit zijn krammen.
Nu ook weer. De afspraak was dat ik morgen effectief verhuis.
Hij valt nu uit de lucht dat dat niet kan en hij nog vanalles moet doen.
Uiteraard wil hij geen hulp en is het achteraf klagen dat hij alles alleen moet doen :sarcastic: .

Echt, ik heb hier een tijd terug gepost dat ik er wat tegenop zie om te verhuizen.
Nu kan ik niet wachten om het af te bollen.

Mijn pa waar tegenwoordig amper nog samen mee te leven valt.
Schiet voor het minste uit zijn krammen.
Nu ook weer. De afspraak was dat ik morgen effectief verhuis.
Hij valt nu uit de lucht dat dat niet kan en hij nog vanalles moet doen.
Uiteraard wil hij geen hulp en is het achteraf klagen dat hij alles alleen moet doen :sarcastic: .

Echt, ik heb hier een tijd terug gepost dat ik er wat tegenop zie om te verhuizen.
Nu kan ik niet wachten om het af te bollen.
Is dat ook niet omdat hij het jammer vindt dat je weggaat, maar dat niet goed kan kanaliseren?

Berehap en grizzly wordt door elkaar gebruikt hier, hangt af naar welke frituur je gaat.

Wat wel voor iedereen hetzelfde is en het enige correcte is lange hamburger tegen een lange hamburger zeggen, daar is er geen discussie over.

Ge zult ook wel een lange hamburger krijgen als ge curryworst of frikandel besteld.

Berehap en grizzly wordt door elkaar gebruikt hier, hangt af naar welke frituur je gaat.

Wat wel voor iedereen hetzelfde is en het enige correcte is lange hamburger tegen een lange hamburger zeggen, daar is er geen discussie over.

Ge zult ook wel een lange hamburger krijgen als ge curryworst of frikandel besteld.
De DT-fouten bewijzen de onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan