Denk het niet.Is dat ook niet omdat hij het jammer vindt dat je weggaat, maar dat niet goed kan kanaliseren?
Doet niet enkel daarover lastig. Is gewoon een ambetante vent geworden.
Geen idee waarom.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het niet.Is dat ook niet omdat hij het jammer vindt dat je weggaat, maar dat niet goed kan kanaliseren?
Ge zult het snel zien eens ge weg zijt. Veel kans dat die plots compleet omdraait. In elk geval niet teveel over nadenken, hoe lastig het ook is. Het is een verhaal dat ik binnen vrienden en familie al een paar keer heb gehoord zo net voor een verhuis. Precies alsof de ouder het lastig heeft met enerzijds het ouder worden en anderzijds het loslaten van de kinderen.Denk het niet.
Doet niet enkel daarover lastig. Is gewoon een ambetante vent geworden.
Geen idee waarom.
Die hou ik voor de feestdagenZo een geslaagde opmerking die een passerende tumbleweed veroorzaakt?
Zit je daar ook in een aparte hoek, weg van het feestgedruis?Die hou ik voor de feestdagen
Uw manier van vertellen doet me denken dat ik ooit eens onverwacht bij Tsjetsjeense moslims mocht blijven eten. De mannen eten daar eerst met hun gast (ik dus) en die vrouw zat zo langs de muur op een stoeltje. En als wij gedaan hadden mocht zij en de kinderen ook eten. (geen grap, echt gebeurd).
Dat voelde toch maar vreemd aan, maar nu zie ik u toch meer als een Tsjetsjeense vrouw. Zeker met uw vorige post waaruit blijkt dat iedereen in uw gezin u als werkpaard ziet en zelfs te lui zijn om de boter weg te zetten.
Ah nee, middenin om het druis naar beneden te halen.Zit je daar ook in een aparte hoek, weg van het feestgedruis?
Ik ken natuurlijk heel uw prive situatie niet, maar als ik alles zo lees (niet enkel nu, maar over langere tijd), krijg ik echt niet het idee dat je gelukkig bent. En dat zeg ik niet met plezier. Soms vind ik wat je zegt wel eens grappig, soms eens raar. Maar als je alles samen leest denk ik toch van: die dame is niet blij. Terwijl ik toch het idee krijg dat je iemand bent die blijheid verdient.Ah nee, middenin om het druis naar beneden te halen.
Laatste feestje dat ik geweest ben, de dag erna bevallen van de oudste. Bijna 11 jaar.
Je zit er niet naast. Ik ben sinds vorige week in ‘ziekte’verlof en de psychiater staat geboekt. Of het wat zal uithalen, geen idee. Maar Squid is niet gelukkig, neen. Maar wel grappig.Ik ken natuurlijk heel uw prive situatie niet, maar als ik alles zo lees (niet enkel nu, maar over langere tijd), krijg ik echt niet het idee dat je gelukkig bent. En dat zeg ik niet met plezier. Soms vind ik wat je zegt wel eens grappig, soms eens raar. Maar als je alles samen leest denk ik toch van: die dame is niet blij. Terwijl ik toch het idee krijg dat je iemand bent die blijheid verdient.
Je mag me gerust een vuist op mijn linkeroog geven als ik er ver naast zit.
Moet wel zeggen dat ik wat hetzelfde gevoel krijg.Ik ken natuurlijk heel uw prive situatie niet, maar als ik alles zo lees (niet enkel nu, maar over langere tijd), krijg ik echt niet het idee dat je gelukkig bent. En dat zeg ik niet met plezier. Soms vind ik wat je zegt wel eens grappig, soms eens raar. Maar als je alles samen leest denk ik toch van: die dame is niet blij. Terwijl ik toch het idee krijg dat je iemand bent die blijheid verdient.
Je mag me gerust een vuist op mijn linkeroog geven als ik er ver naast zit.
Mooie stap om effectief hulp te zoeken. Kan alleen maar beter worden!Je zit er niet naast. Ik ben sinds vorige week in ‘ziekte’verlof en de psychiater staat geboekt. Of het wat zal uithalen, geen idee. Maar Squid is niet gelukkig, neen. Maar wel grappig.
Moet wel zeggen dat ik wat hetzelfde gevoel krijg.
We need to have a happy squid!
Je zit er niet naast. Ik ben sinds vorige week in ‘ziekte’verlof en de psychiater staat geboekt. Of het wat zal uithalen, geen idee. Maar Squid is niet gelukkig, neen. Maar wel grappig.
Zo erg is het nu ook weer niet, ik neem deel. Ik ben gewoon nooit vragende partij.Idem hier. Echtgenoot nodigt al eens iemand uit van vrienden maar ik moei mij daar totaal niet mee. Ik zit op mijn eigen en zij hebben hun eten, wijn etc aan tafel. Ik eet of drink niet mee. Af en toe eens een buitengewoon geslaagde opmerking kan er wel van af.
das toch afhankelijk van de zinsbouw/onderwerp? U en Uw kun je toch niet wisselen?Mensen die "u" gebruiken in plaats van "uw". Echt. Dat leest slecht, dat klopt niet en het klinkt zo marginaal als maar kan. Het scheelt 1 letter, zoveel moeite is dat niet he?
Ik heb het toch duidelijk over "uw" vervangen door "u"? Niet over context.das toch afhankelijk van de zinsbouw/onderwerp? U en Uw kun je toch niet wisselen?
Welja. Dat leest gewoon enorm ongemakkelijk. Zo'n posts kan ik onmogelijk serieus nemen.Ahzo, dus letterlijk verkeerd gebruiken.. Dat is idd hatelijk.
Als dat u ergernis is is dat toch u probleem hoor. Uw moet daar niet zo boos voor wordenWelja. Dat leest gewoon enorm ongemakkelijk. Zo'n posts kan ik onmogelijk serieus nemen.