Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zijn vrouwen toch altijd overdreven gestresseerd, ongenietbaar en opgefokt als er bezoek langskomt voor een aperitief/etentje? Als man loop je dan toch altijd in de weg. Als je wilt helpen, dan moet het exact op haar manier gebeuren en dan doe je het nóg verkeerd. Doe je dan niks, is het ook niet goed uiteraard. :sop:

Waarom zijn vrouwen toch altijd overdreven gestresseerd, ongenietbaar en opgefokt als er bezoek langskomt voor een aperitief/etentje? Als man loop je dan toch altijd in de weg. Als je wilt helpen, dan moet het exact op haar manier gebeuren en dan doe je het nóg verkeerd. Doe je dan niks, is het ook niet goed uiteraard. :sop:
Bij ons is alles schoon verdeeld : zij doet het eten, ik den drank.

Soms is er nog eten over, maar den drank is altijd op hoor :fier:

Mijn regel is : wat mij betreft moet hier niemand zijn, als je iemand uitnodigt ik zal doen wat je vraagt maar dat is het dan ook

Als er volk langskomt, ben ik doorgaans ook degene die de hele tijd in de weer is, maar dat is dan vooral omdat ik dan een afleiding heb om niet te veel deel te nemen aan al de sociale small talk. Dus ergens vind ik dat ik de gemakkelijkere job heb dan mijn vriend, die meer moet "entertainen". :unsure:

Nu ja, het is enkel zijn familie die op bezoek komt. 😅

Als er volk langskomt, ben ik doorgaans ook degene die de hele tijd in de weer is, maar dat is dan vooral omdat ik dan een afleiding heb om niet te veel deel te nemen aan al de sociale small talk. Dus ergens vind ik dat ik de gemakkelijkere job heb dan mijn vriend, die meer moet "entertainen". :unsure:

Nu ja, het is enkel zijn familie die op bezoek komt. 😅
Hier toch ook zo, plus het feit dat ik eigenlijk liever kook dan haar.

Een kleine friet, een loempia en wat curry.

10,80 euro.

My oh my.

Ocharme dienstenchequeswichten die nog anderen te onderhouden hebben.
Een loempia, out of reach.

Een kleine friet, een loempia en wat curry.

10,80 euro.

My oh my.

Ocharme dienstenchequeswichten die nog anderen te onderhouden hebben.
Een loempia, out of reach.
Ik betaal 4x zoveel. Ik krijg wel 6x jouw bestelling.

Ge hebt er u laten opleggen zoals een bicky ajuintjen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan