ECHT?Het waren geen Vlamingen, eerder import.
Had ik niet verwacht bij dit verhaal. Echt niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ECHT?Het waren geen Vlamingen, eerder import.
Ik niet, mannen weten soms niet goed hoe te reageren, maar vrouwen zijn meestal heel gecharmeerd en na een "Oh, dank je!" voel ik me toch geen oen!Ik moet mij altijd inhouden om te zeggen aan random mensen wat ik leuk aan ze vind (enfin, qua kleren en schoenen enzo). Als ik het er toch uitflap vinden ze het altijd leuk maar je voelt jezelf zo een oen.

Huishoudtoestellen zijn precies uw vriend niet…tussen 15.30 en 17.50 komen we langs met uw wasmachine. Belt de chauffeur juist: binnen 40 minuten zijn we er.![]()
Ik hou mij meestal in omdat ik vrees dat mensen mij (angry goth girl) zien en dan denken ‘oh nee, komt mijn smaak daarmee overeen?’Ik niet, mannen weten soms niet goed hoe te reageren, maar vrouwen zijn meestal heel gecharmeerd en na een "Oh, dank je!" voel ik me toch geen oen!
En van de kinesist bvb kreeg ik al meermaals te horen dat ze dat zo leuk vind dat ik spontaan mensen een compliment geef. Dat ze dat zelf niet snel zal doen, maar wel spontaan glimlacht als ze mij tegen de norse vijftiger in de wachtzaal hoort zeggen dat het blauw van zijn trui zo goed bij zijn ogen past of dat de introverte 70'er te horen krijgt dat ik zijn schoenen zo klassevol vind![]()
nee, trouwens dat van samsung is ook nog niet ten einde. Herroepen ging zogezegd niet, dus moest ik wachten tot het retour naar hen kwam. Dan was het ineens dat DHL het wel weer ging versturen. Dus ze zouden tot morgen wachten om te zien of het verstuurd is. En nu staat het al 2 dagen 'on hold' op de tracking.Huishoudtoestellen zijn precies uw vriend niet…
Zolang je "compliment" niet klinkt alsIk hou mij meestal in omdat ik vrees dat mensen mij (angry goth girl) zien en dan denken ‘oh nee, komt mijn smaak daarmee overeen?’

Bij mij was het vroeger eerder ‘wat een smakelijk uitziende echtgenoot heeft u’ maar dat is laaaaang lang geleden.Zolang je "compliment" niet klinkt als
- wat een leuke sjaal, zou ik graag rond mijn hoofd binden!
- wauw, leuke legerboots, mag ik ze even passen?
- cool schades! Zou mijn wietogen ook goed verbergen!
- wat een smakelijk uitziende baby heeft u!
Zou ik me eigenlijk weinig zorgen maken.![]()
Wel confronterend dat je echtgenoot nooit "wat een smakelijk uitziende echtgenote" gehoord heeft.Bij mij was het vroeger eerder ‘wat een smakelijk uitziende echtgenoot heeft u’ maar dat is laaaaang lang geleden.
Ja jong.. Eerst jaren de huishoudtoestellen de rug toe keren. Ze zijn je wat aan het testen hoe graag je ze terug in je leven wilt.nee, trouwens dat van samsung is ook nog niet ten einde. Herroepen ging zogezegd niet, dus moest ik wachten tot het retour naar hen kwam. Dan was het ineens dat DHL het wel weer ging versturen. Dus ze zouden tot morgen wachten om te zien of het verstuurd is. En nu staat het al 2 dagen 'on hold' op de tracking.
Nondemiljaar. A zo met een mens zijn voeten spelen
En nu heb ik honger en wil naar het frituur, maar 40 minuten is te kort om dit stressvrij te doen. Hadden ze nu al eens een uur eerder gebeld dat 17.50 niet ging lukken had ik een half uur eerder al achter friet kunnen gaan.

Paar maand geleden iddEen ongelukje of bijt uw kat uw vrouw bijna wekelijks of maandelijks?
PS. Ik weet wel dat je hier een tikfout (woordje vergeten) hebt staan, dus vandaar de vraag
Ik ben een dierenvriend maar geloof mij: Als ik een kat heb en die bijt mij *echt om gemeend te bijten*, die leert dat snel af.
(Eerst proberen af te leren, dmv diervriendelijke methodes natuurlijk ..)
Same. Compleet dempig.Teveel gegeten.
Teveel chocolade gegeten hierTeveel gegeten.

Hoera voor gebruik van het woord dempigSame. Compleet dempig.

Ik gebruik dat helaas teveel de laatste tijdHoera voor gebruik van het woord dempig![]()

Ist nu gelukt of ga je ze zelf moeten aansluiten? Incase zelf, vergeet uw transportbouten niet hé als die gasten dat niet verwijderd hebben.edit: wat Deckard zegt
--------
Sebiet komen ze de wasmachine plaatsen en ben net beneden de hoofdkraan gaan dicht draaien. Allez, dat was ik van plan, maar die kraan is gewoon verkalkt en met blote handen niet meer te verdraaien. Hopelijk is het kraantje onder de pompbak eentje dat ook op de achterste opening werkt want anders ga ik om middernacht even de kraan van heel den blok gaan moeten dicht draaien denk ik en het zelf aansluiten.