Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me gewoon vuil te zijn. Als ge recht op de pinnen kijkt is er niets te zien en de zijkant is ruw van ergens onder of tussen gezeten te hebben. Maar ik maak me meer zorgen om dat blauw stukje draad dat open ligt. Allez, op het eerste zicht is dat wel intact, maar het staat wel in een vochtige omgeving en zou liever niet geelectrocuteerd worden. Ik heb al spanning genoeg in mijn leven.
Serieuze opmerking: duct tape? Ale of van die electric tape of hoe dat ook noemt?

electrische isolatietape? Ja, dat zal het waarschijnlijk wel worden. Maar gaat voor morgen zijn. Ben vanmorgen al naar de Brico geweest en geen goesting om weer te gaan vandaag.
wij hebben GZD een Euroshop. De klanten daar zijn in het weekend ietske minder ‘verbeten’ dan die van de Brico.

Wat is het probleem? Die jongen voert de orders van zijn manager uit en jij zit op een plaats die overduidelijk niet voor afhaling bestemd is. Jij bent dus in fout en dan nog je beklag komen doen?

Zet u op een publieke bank of weet ik veel in de buurt en val werkende mensen eens niet lastig met uw ego.
En gij kent die regels weer zeker... Niemand die zegt dat ik daar niet mocht eten. Net mail terug gekregen van pizza hut klachtendienst dat ze zich verontschuldigen, en dat ik mijn order nr mag doorgeven en ze gaan aan de hand daarvan zien wie mij bediend heeft en er volgt een intern gesprek.

Dus hij was verkeerd.

En gij nu !

Ik ben het hier wel eens met @TRUMP , ik zou me er ook gewoon gezet hebben en zou OOK pissed zijn als zo een snotterke me eens gaat zeggen dat de bank waarvan ik WEET dat die daar staat voor klanten, niet gebruikt mag worden door... Een betalende, niet voor hinder zorgende klant :unsure:

En om de karma en boemerang compleet te maken,
Ik heb in mijn klachtenmail gezet dat dat ventje dreigde in m'n pizza te spuwen als we niet gingen vertrekken.

Leugentje om bestwil.
Zal hem leren mijn dag te willen verpesten voor zoiets absurd.

@Mulan nie op letten.. Koele panda is ook zo eentje van m'n favo volgertjes... Wat ik ook post... People gonna hate the username Trump 😁
Ik ben het voor de rest wel eens, maar die leugen slaat echt nergens op. Zeer kinderachtig.

Tja. Some people have to learn it the hard way..
Is voor z'n eigen bestwil. Die zal dat wel niet meer doen nu.

Ik heb in mijn klachtenmail gezet dat dat ventje dreigde in m'n pizza te spuwen als we niet gingen vertrekken.

Leugentje om bestwil.

@Mulan nie op letten.. Koele panda is ook zo eentje van m'n favo volgertjes... Wat ik ook post... People gonna hate the username Trump 😁
Grote jongen gij.

Leugentje om bestwil.

1) Ik volg u helemaal niet?
2) Een klantendienst geeft meestal toe aan zagende klanten om van het gezaag af te zijn, ook al is de klant in fout.
3) Liegen is zo uitermate zielig dat ik er geen woorden voor heb, behalve dat ik u nu wel op de negeerlijst ga plaatsen.

Chill down, panda boy 🐼😁
Voilà al ene van mijn haterzzz die me niet meer zal quoten en lastig vallen.
Mission accomplished.

Wtf leest ge hier toch.
Kheb de link van deze topic ook maar naar de klantendienst van Pizzahut gestuurd. Degoutant volk.

Aan het leven of degene die hierboven de touwtjes in handen heeft: het is goed geweest, ge hebt uw lolleke gehad. Please, geef me nu eens een weekske meeval ipv tegenslag. Ik kan het echt oprecht gebruiken. Dank u

Het verhaal: vandaag achter de steeksleutels geweest. Er in geslaagd om mijn waterdarm van mijn wasmachine goed aan te sluiten zonder de badkamer onder water te zetten. Wil ik de pries insteken, zie ik dat die er zo uit ziet.

IMG20210828134759.jpg

Freaking Hell Vandenborre: dat had ge niet op de foto's gemeld van schade hoor. Ik geloof er ook al niet veel van dat ge dit toestel hebt nagezien op werking want dan zou je dit toch ook gezien mogen hebben (of de transporteur moet dit gedaan hebben).
Maakt ook maar direct melding van die losse transportbouten ... denk dat iemand bij VDB totaal zijn werk niet heeft gedaan en je kan je beter al zoveel mogelijk indekken als er binnen dit en twee weken toch nog iets naar boven komt.
Hopelijk lost VDB het correct op, geven ze je een bijkomende korting voor uwen tijd en moeite om achter speciale tape te gaan om die kabel veilig te maken of komen ze dat toestel gewoon terug ophalen en geven ze de centjes terug. Als het een online aankoop was (wat ik vermoed want anders had je dat allemaal op voorhand gezien) heb je hoe dan ook retourrecht maar kunnen ze wel kosten aanrekenen om er om te komen.

Wij hebben trouwens iets gelijkaardig meegemaakt met Coolblue ... alleen konden we daar gewoon gratis retour maken én heel snel geld terug. Twee dagen later stond datzelfde toestel met dezelfde foute beschrijving van de schade op hun site en toen heb ik wel nogmaals de klantendienst een bericht gestuurd of ze dat normaal vonden want dat ze zo konden blijven rondrijden met een toestel die veel zwaarder beschadigd is dan vermeldt. Ze hebben het dan toch offline gehaald uiteindelijk. :sarcastic:

Ik ben het hier wel eens met @TRUMP , ik zou me er ook gewoon gezet hebben en zou OOK pissed zijn als zo een snotterke me eens gaat zeggen dat de bank waarvan ik WEET dat die daar staat voor klanten, niet gebruikt mag worden door... Een betalende, niet voor hinder zorgende klant :unsure:
Er is een reden waarom take-away meestal goedkoper is eh. Omdat de verwachting is dat je het niet in hun locatie gaat opeten.

Er is een reden waarom take-away meestal goedkoper is eh. Omdat de verwachting is dat je het niet in hun locatie gaat opeten.
Gohja, als het druk is of als je het vuil maakt ja, maar als je daar gewoon op een leeg terras uw pizza opeet en de doos netjes wegdoet, is het imo toch een minimale klantvriendelijkheid om dat door de vingers te zien.

Snapte gij dat ook weer niet nee..

In... Je zegt het zelf. Uiteraard. Hebben ze nog afwas ook...
Die banken staan BUITEN. Dus voor wachtende mensen. En ook als je bv met de fiets ofzo bent.. En die dozen moeilijk mee kan nemen.
Jeezes. Hoeveel keer nog. En pizza hut gaf me gelijk per mail.
Wat wil je nu nog meer?

Achja ma jij bent ook ene van m'n volgertjes. Die met die lekkere Noorse soep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan