Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommigen zijn Nie te schatten.

Ik zou moeten plaatsen dat ik een oud vrouwtje van de dood heb gered voor een aanstormende trein, ze zouden afkomen met... Trump paljas ! Waarom heb je voor 2 minuten NMBS oponthoud gezorgd! 😁👍
Je bent express onmogelijk aan het doen en je weet het maar al te goed. Je hebt iemand mogelijks zijn job gekost. Dat is een kloteding om te doen.

Je bent express onmogelijk aan het doen en je weet het maar al te goed. Je hebt iemand mogelijks zijn job gekost. Dat is een kloteding om te doen.
Overdrijf anders es. Alsof iedereen ontslagen word door een klantenklacht. Enkel als het al z'n 10e keer is ofzo. En dan is dat heel normaal.

Stel ik zie volgende week een ex lief in de mcdonald's die ik boel mee heb gehad. Ik stuur een mailtje dat ze gebeten heeft naar me, en ze ligt buiten. Ach zo makkelijk is dat toch allemaal niet.

Overdrijf anders es. Alsof iedereen ontslagen word door een klantenklacht. Enkel als het al z'n 10e keer is ofzo. En dan is dat heel normaal.

Stel ik zie volgende week een ex lief in de mcdonald's die ik boel mee heb gehad. Ik stuur een mailtje dat ze gebeten heeft naar me, en ze ligt buiten. Ach zo makkelijk is dat toch allemaal niet.
Maar als het de derde klant is die liegt, waarschijnlijk wel 🤷

Originele
Ik heb de indruk dat er hier toch een paar reageren enkel en alleen omwille van wie het hier komt posten. Dat geval in de originele post is toch vrij banaal en kan iedereen toch meemaken?
Post is inderdaad banala en kan je zeggen met, je kan moeilijk doen, maar soit.

Het tweede, bewust liegen opm je punt kracht bij te zetten is een echte dik move en te zielig voor woorden, waar je in hindsight van betreffende poster niets anders van verwacht.

Jij weet niet hoe vervangbaar dat personeel is, ie extreem.
Er zijn bepaalde ‘fouten/gedragingen’ per sector die niet door de beugel kunnen en dreigen om
met etenswaren te foefelen, dat is in foodservice niet toelaatbaar. Ah ja, want hij dreigt er nu mee dus is het niet betrouwbaar dat hij het effectief nooit vroeger gedaan zou hebben.
Een beetje gelijke ene die betrapt wordt met zijn handen op een kind. Nog nooit eerder gedaan? Make that the cat wise. De gradaties zijn heel anders maar het principe blijft hetzelfde.

Ik bedoel het wel ter plaatse he in de pizza hut zelf.waarom kon die kerel dat niet meteen zo uitleggen.

Klantendienst heeft niet arrogant gereageerd. Die medewerker ter plaatse wel.

Dacht dat dit nu toch wel duidelijk is..
Onervaren? Geen training in hoe om te gaan met zo'n situaties. Weten dat de baas wil dat de mensen daarop aangesproken worden en uit angst om zen job niet goed te doen zo reageren. Dat liegen van jou is idd echt niet ok want het kan zware gevolgen hebben voor zo'n jonkie, net als je persoonlijk aanvallen op sommige mensen en als de discussie je niet aanstaat zwaai je met "zet mij dan op de ignore list".

Je hebt in mijn ogen zelfs een stukje gelijk (als je daar maar efkes zit, en alles meeneemt, en tis daar kalm, en tis openbaar domein, kon die jongen dat beter laten passeren), maar word eens volwassener in je discussies en probeer niet over de hele lijn gelijk te halen want dat heb je gewoon niet.

Over het feit of je daar al dan niet mag zitten kan een directie beslissen en ook afstemmen met klantendienst en die beslissing duidelijk communiceren in een teambriefing hoe het aan te pakken, met welke uitleg en wat te doen met weigeraars. Zo zou het moeten verlopen in mijn ogen na een dergelijke klacht.

Mijn hele punt is dat er meteen beter had mogen gecommuniceerd worden van die kerel ipv me zomaar arrogant weg te sturen. Maar ik, en klachtendienst, blijven bij ons standpunt. Wij mochten daar zitten.

Dan was die hele zever niet nodig geweest.

In feite heeft die kerel daar niets te zoeken want klantvriendelijk is hij totaal niet. Dus als hij al zou ontslagen worden raakt dat eigenlijk m'n koude kleren niet. Je behandelt de klanten zo niet.

Ik ben een superbrave mens nogtans. Maar als je mij onterecht aanvalt, kan ik omslaan naar je ergste nachtmerrie.

Poster: Hey guys, I was a douche!
Readers: OMG, you’re a total douche!
Poster: Pikachu gezichtje
Dat was de eerste post inderdaad totaal niet... Meneer het engeltje zal het eens zeggen.
Jij geeft mij de schuld van liegen, maar je legt me zelf woorden in de mond!

Pot verwijt de ketel.

Mijn hele punt is dat er meteen beter had mogen gecommuniceerd worden van die kerel ipv me zomaar arrogant weg te sturen. Maar ik, en klachtendienst, blijven bij ons standpunt. Wij mochten daar zitten.

Dan was die hele zever niet nodig geweest.

In feite heeft die kerel daar niets te zoeken want klantvriendelijk is hij totaal niet. Dus als hij al zou ontslagen worden raakt dat eigenlijk m'n koude kleren niet. Je behandelt de klanten zo niet.

Ik ben een superbrave mens nogtans. Maar als je mij onterecht aanvalt, kan ik omslaan naar je ergste nachtmerrie.
Over die gast zijn arrogantie kunnen wij natuurlijk niet oordelen, desondanks, als je een klacht stuurt, zet daar dan gewoon de feiten in en dan kan de directie nog beslissen welke gevolgen ze eraan geven. Misschien ben je niet de eerste die een mail stuurt over die persoon. Indien wel kunnen ze hem misschien terug op het goeie pad sturen qua klantvriendelijkheid. Hopelijk laat je die leugens in de toekomst links liggen want zoiets kan rechtsgevolgen hebben (ook voor jou).

Laatst bewerkt:
Dat was de eerste post inderdaad totaal niet... Meneer het engeltje zal het eens zeggen.
Jij geeft mij de schuld van liegen, maar je legt me zelf woorden in de mond!

Pot verwijt de ketel.
Oh pardon, ik legde u geen woorden in de mond, ik beschreef hoe u zich gedroeg. En liegen heb je in post 2 zelf toegegeven. Post 2 is, sorry, onlosmakelijk verbonden met post 1. Die extra informatie laat bijna iedereen anders naar heel de situatie kijken. Plots lijkt het niet meer zo vanzelfsprekend dat jij en Melania inderdaad ‘gewoon normaal’ deden.

Maakt ook maar direct melding van die losse transportbouten ... denk dat iemand bij VDB totaal zijn werk niet heeft gedaan en je kan je beter al zoveel mogelijk indekken als er binnen dit en twee weken toch nog iets naar boven komt.
Hopelijk lost VDB het correct op, geven ze je een bijkomende korting voor uwen tijd en moeite om achter speciale tape te gaan om die kabel veilig te maken of komen ze dat toestel gewoon terug ophalen en geven ze de centjes terug. Als het een online aankoop was (wat ik vermoed want anders had je dat allemaal op voorhand gezien) heb je hoe dan ook retourrecht maar kunnen ze wel kosten aanrekenen om er om te komen.

Wij hebben trouwens iets gelijkaardig meegemaakt met Coolblue ... alleen konden we daar gewoon gratis retour maken én heel snel geld terug. Twee dagen later stond datzelfde toestel met dezelfde foute beschrijving van de schade op hun site en toen heb ik wel nogmaals de klantendienst een bericht gestuurd of ze dat normaal vonden want dat ze zo konden blijven rondrijden met een toestel die veel zwaarder beschadigd is dan vermeldt. Ze hebben het dan toch offline gehaald uiteindelijk. :sarcastic:
Net een mailtje gestuurd naar de consumentendienst (snap niet goed waarom ze op hun site naar twitter verwijzen als die me dan toch naar de mail verwijzen, maar goed.) en met jou tip ook melding gemaakt van die bouten.

Net een mailtje gestuurd naar de consumentendienst (snap niet goed waarom ze op hun site naar twitter verwijzen als die me dan toch naar de mail verwijzen, maar goed.) en met jou tip ook melding gemaakt van die bouten.
Ook melding gemaakt dat de transporteur had gedreigd in uw wasmachine te spugen als ge het in die staat niet zou aanvaarden? Schijnt te helpen.

Als ge u natuurlijk al aangevallen voelt omdat er een jonkie zijn werk probeert te doen, dan ben je van velen een nachtmerrie uiteraard!

Bij normale mensen blijft het bij de ergernis, enkelingen gaan ook klagen bij de klantendienst om zo een futuliteit. En dan heb je de one percenters van die enkelingen die dan deze dick moves uithalen bij een klantendienst.

Soit, ik ga erover ophouden, mijn vertrouwen in de Vlaamse mensheid is weer serieus gezakt vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan