Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw slechte karma is 100% aan uw eigen te wijten. Stop gewoon met witte sokken te dragen pls...Aan het leven of degene die hierboven de touwtjes in handen heeft: het is goed geweest, ge hebt uw lolleke gehad. Please, geef me nu eens een weekske meeval ipv tegenslag. Ik kan het echt oprecht gebruiken. Dank u
Het verhaal: vandaag achter de steeksleutels geweest. Er in geslaagd om mijn waterdarm van mijn wasmachine goed aan te sluiten zonder de badkamer onder water te zetten. Wil ik de pries insteken, zie ik dat die er zo uit ziet.
![]()
Freaking Hell Vandenborre: dat had ge niet op de foto's gemeld van schade hoor. Ik geloof er ook al niet veel van dat ge dit toestel hebt nagezien op werking want dan zou je dit toch ook gezien mogen hebben (of de transporteur moet dit gedaan hebben).
Bij mijn vrouw is dat op 31 augustus pas. Tof voor afspraken te maken voor de kinderen te halen.Nog altijd geen uurrooster. Er zijn veel klassen en veel leerkrachten bijgekomen dus ok dat is niet simpel maar er zijn onder mijn collega’s (verbazend) veel mensen die moeten intekenen op opvang, schoolbussen, maaltijden etc etc en het is wel heel nipt aan het worden.
Mijn kinderen maken het soort lawaai dat ik kan begrijpen: Je leert niet in alle stilte hoe je Rusland moet binnenvallen tijdens de winter of de verdorven Westerse leiding omver te werpen. Dus als mama, alle begrip daarvoor.massa's luid... amai, dat is nog erger dan de kids.
Ze hebben echt wel een grote tuin om in rond te lopen. Over de situatie binnen heb ik geen flauw idee. De vrouw des huizes is wel bijna altijd thuis, want die werkt maar een paar nachten op een maand. Dus op dat vlak zie ik geen problemen. Indien ze niet goed verzorgd werden, had ik al lang de mileu inspectie gebeld hoorIn hoeverre is het bij hen, op dat blaffen na dus, ‘ok’ voor de honden? Hebben ze genoeg plaats enzo. Ik zou er ook mee inzitten vooral dat men die honden geen ander onderdak kan geven indien ze daar niet kunnen blijven maar aan de andere kant moet het ook voor de dieren leefbaar zijn.

Een paar nachten .... als nachtwaakster of wat? RiiigggghttttDe vrouw des huizes is wel bijna altijd thuis, want die werkt maar een paar nachten op een maand.

Zonder je prostitutiebubbel te willen doorprikken : als ze 50+ is en vaste nachtdiensten in de zorg (ziekenhuis bijzondere jeugdzorg, rusthuis,...) doet, zal die met een voltijds effectief maar 10 nachten per maand werken.Een paar nachten .... als nachtwaakster of wat? Riiigggghtttt![]()
Huren jullie momenteel dat appartement? Indien ja, geen zin/plannen om iets van jullie zelf te kopen, gezien je studies geneeskunde nu volledig afgerond zijn?Ze hebben echt wel een grote tuin om in rond te lopen. Over de situatie binnen heb ik geen flauw idee. De vrouw des huizes is wel bijna altijd thuis, want die werkt maar een paar nachten op een maand. Dus op dat vlak zie ik geen problemen. Indien ze niet goed verzorgd werden, had ik al lang de mileu inspectie gebeld hoor![]()
Zij beweert toch dat ze nachtverpleegkundige is in een WZCEen paar nachten .... als nachtwaakster of wat? Riiigggghtttt![]()

We wonen in een appartement momenteel, maar dat is aangekocht (nu al 4j geleden). We zijn wel op de uitkijk voor een stuk grond, maar heel evident is dat toch niet in het huidige immo-klimaat. Ik voorzie toch dat we hier nog minstens een aantal jaar zullen blijven wonen. Uiteindelijk ligt het appartement niet zo ver mijn toekomstige werkplaats en die van mijn vrouw.Huren jullie momenteel dat appartement? Indien ja, geen zin/plannen om iets van jullie zelf te kopen, gezien je studies geneeskunde nu volledig afgerond zijn?

Ja OK maar het ging toch over die dame met haar 20 honden of ben ik niet meer mee?Zonder je prostitutiebubbel te willen doorprikken : als ze 50+ is en vaste nachtdiensten in de zorg (ziekenhuis bijzondere jeugdzorg, rusthuis,...) doet, zal die met een voltijds effectief maar 10 nachten per maand werken.

Doen!respectievelijk 12u, dan 10u geslapen aan een stuk dit weekend, toch tijd om eens verlof in te plannen.
opt werk is de concentratie ook al e weekske footsie, nadat ik heb overgenomen van ene die met een burnout (vermoedelijk) thuis zit.
heb nog 20 dagen in te plannen, meteen es doen.

Ik heb het maar echt ‘begrepen’ toen mijn partner het twaalf jaar terug voorhad. Pas op, ik neem zelf pilletjes voor van alles dus ik dácht dat ik het wel snapte. Maar die functioneerde van het weekend op de week plots gewoon *niet* meer. Bijna blue screen of death maar voor een persoon.Doen!
Ik lachte trouwens vroeger (ook) altijd met iemand die een burn-out had tot ik het zelf plots voor had.![]()
Ik ben daar wel 100% zeker van.En als ik mij niet vergis ging het zelfs om minder dan 10 nachten per week (maar ben nu niet 100% zeker).