Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ze hebben het voorbije anderhalve jaar genoeg thuis gezeten tijdens Corona!
Die van mij zijn kleuter en lager dus behalve lockdown 1 gingen die naar school voltijds. En deze zomer hebben ze welgeteld 2x iets buitenhuis kunnen doen dat lukte met hen (ASSx2) in redelijk (zelfs niet goed) weer. Voor mij is dat irritant nu zomerweer krijgen.

Die van mij zijn kleuter en lager dus behalve lockdown 1 gingen die naar school voltijds. En deze zomer hebben ze welgeteld 2x iets buitenhuis kunnen doen dat lukte met hen (ASSx2) in redelijk (zelfs niet goed) weer. Voor mij is dat irritant nu zomerweer krijgen.
Daar kan je toch aan zien dat mensen die geen kinderen nemen om het klimaat te sparen het toch aan het rechte eind hebben. :unsure:

Geen idee hoe je het precies bedoelde, maar komt alvast zwaar misplaatst binnen bij mij... 😣
De laatste tien jaar is ‘geen kinderen’ niet zozeer meer een keuze maar een bijna militante beslissing. Volgens zij die voor ‘geen kinderen’ opteren. Voor mij is het allemaal om het even: wel of niet, 1 of 2 of 12. Van die bijna-militanten ben ik al lang blij dat die beslissen van uit te sterven, minder humble-brags.

De laatste tien jaar is ‘geen kinderen’ niet zozeer meer een keuze maar een bijna militante beslissing. Volgens zij die voor ‘geen kinderen’ opteren. Voor mij is het allemaal om het even: wel of niet, 1 of 2 of 12. Van die bijna-militanten ben ik al lang blij dat die beslissen van uit te sterven, minder humble-brags.
Nest is zelf een ouder 😉

Bij mij kwam het binnen als "je had ze beter niet gehad (omwille van ASS?)" maar kan dus goed zijn dat @nestorius het helemaal niet zo bedoelde. :unsure:

Nest is zelf een ouder 😉

Bij mij kwam het binnen als "je had ze beter niet gehad (omwille van ASS?)" maar kan dus goed zijn dat @nestorius het helemaal niet zo bedoelde. :unsure:
Och zo had ik het niet bekeken maar dat betwijfel ik toch. Zou van een Trump kunnen komen maar Nestorius lijkt mij vrij ontrumpisch. En mocht het toch zo zijn, eens mijn jongste pindanoot zich uitroept tot enige Leider van het volk (rond 2036 ongeveer) dan is het toch rap opgelost.

Och zo had ik het niet bekeken maar dat betwijfel ik toch. Zou van een Trump kunnen komen maar Nestorius lijkt mij vrij ontrumpisch. En mocht het toch zo zijn, eens mijn jongste pindanoot zich uitroept tot enige Leider van het volk (rond 2036 ongeveer) dan is het toch rap opgelost.
Volgens mij heeft pinda2 daarvoor te veel empathie als ik zie wie voorlaatste gewonnen is in de VS... 🤔

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft pinda2 daarvoor te veel empathie als ik zie wie laatst voorlaatste gewonnen is in de VS... 🤔
Oh maar Pinda2 is van een heel ander niveau! It’s Peanut’s world and we are just living in it.

(Peanut is zijn nickname, hij wil ook alleen maar als Peanut aangesproken worden. Geen schattebol, geen liefje, geen Naam. Peanut.)

Nu we toch bezig zijn ..

Wettelijk? Als die bankjes staan op een locatie die NIET behoort tot de eigendom van pizzahut dan mag Trump daar dus de pizza's opeten hé.
Want géén eigendom van pizzahut = je hebt de pizza's dan meegenomen naar een andere locatie = dat is net de bedoeling van meeneempizza's.

Hoe je dit zeker weet? Door de plannen erbij te nemen van de pizzahut. 99% kans (of zelfs 99.99999...%) dat die bankjes inderdaad staan op de eigendom van pizzahut, dus véél kans dat je gelijk hebt, maar 100% zeker kan je dit dus niet weten.

---

Nu goed, dit is wéér véél zever om niks. Meeneem pizza's = meeneem. Dus in het vervolg als je daar nog eens langsgaat voor meeneempizza's? Neem ze dan gewoon mee = problem solved!
Ik ben eigenlijk niet 100% zeker maar denk zelf dat de bankjes nog mogen op de grond van pizza hut staan.
Moet ook echt als terras ingevuld zijn op het plan (en dan heb je weer heel veel kans dat dat niet zo is)

kartonnen rietjes bij Capri Sun.

wie heeft er dat getest op hun marketing afdeling? Oké, Europese regelgeving enzo maar dit is een ramp.
Wat is daar eigenlijk het nut van?
Dat helpt toch enkel het milieu als je die kartonnen rietjes zou gaan begraven na gebruik...

En ja ik ken het verhaal van de schildpad en het rietje. Maar wij dumpen hier geen vuil is in zee we verbranden het(niet dat dat zo fantastisch is maar goed)

Das zo een fabel... Alles die je hier in een vuilbak gooit wordt gewoon verbrand en niet in de zee gedumpt. En de landen waar ze dat wel doen zijn ze ironisch genoeg niet bezig met kartonnen rietjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan