Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Horen op het weerbericht dat het volgende week 25° zal zijn, dagen dat de kinderen in de klas zitten ook. Om omver te vallen na die snertzomer.
Die van mij zijn kleuter en lager dus behalve lockdown 1 gingen die naar school voltijds. En deze zomer hebben ze welgeteld 2x iets buitenhuis kunnen doen dat lukte met hen (ASSx2) in redelijk (zelfs niet goed) weer. Voor mij is dat irritant nu zomerweer krijgen.ze hebben het voorbije anderhalve jaar genoeg thuis gezeten tijdens Corona!
Daar kan je toch aan zien dat mensen die geen kinderen nemen om het klimaat te sparen het toch aan het rechte eind hebben.Die van mij zijn kleuter en lager dus behalve lockdown 1 gingen die naar school voltijds. En deze zomer hebben ze welgeteld 2x iets buitenhuis kunnen doen dat lukte met hen (ASSx2) in redelijk (zelfs niet goed) weer. Voor mij is dat irritant nu zomerweer krijgen.

Geen idee hoe je het precies bedoelde, maar komt alvast zwaar misplaatst binnen bij mij...Daar kan je toch aan zien dat mensen die geen kinderen nemen om het klimaat te sparen het toch aan het rechte eind hebben.![]()

Ik heb kinderen omdat ik geen zin had mensen te sparenDaar kan je toch aan zien dat mensen die geen kinderen nemen om het klimaat te sparen het toch aan het rechte eind hebben.![]()

en ook niet om geld en energie te sparenIk heb kinderen omdat ik geen zin had mensen te sparen![]()

De laatste tien jaar is ‘geen kinderen’ niet zozeer meer een keuze maar een bijna militante beslissing. Volgens zij die voor ‘geen kinderen’ opteren. Voor mij is het allemaal om het even: wel of niet, 1 of 2 of 12. Van die bijna-militanten ben ik al lang blij dat die beslissen van uit te sterven, minder humble-brags.Geen idee hoe je het precies bedoelde, maar komt alvast zwaar misplaatst binnen bij mij...![]()
Not funny cuz trueen ook niet om geld en energie te sparen![]()

Ha! Joke’s on you want die had ik toch al niet!en ook niet om geld en energie te sparen![]()
Nest is zelf een ouderDe laatste tien jaar is ‘geen kinderen’ niet zozeer meer een keuze maar een bijna militante beslissing. Volgens zij die voor ‘geen kinderen’ opteren. Voor mij is het allemaal om het even: wel of niet, 1 of 2 of 12. Van die bijna-militanten ben ik al lang blij dat die beslissen van uit te sterven, minder humble-brags.

Och zo had ik het niet bekeken maar dat betwijfel ik toch. Zou van een Trump kunnen komen maar Nestorius lijkt mij vrij ontrumpisch. En mocht het toch zo zijn, eens mijn jongste pindanoot zich uitroept tot enige Leider van het volk (rond 2036 ongeveer) dan is het toch rap opgelost.Nest is zelf een ouder
Bij mij kwam het binnen als "je had ze beter niet gehad (omwille van ASS?)" maar kan dus goed zijn dat @nestorius het helemaal niet zo bedoelde.![]()
Ik doelde op hetgeen @Squidward zei ivm met de militante beslissing.Nest is zelf een ouder
Bij mij kwam het binnen als "je had ze beter niet gehad (omwille van ASS?)" maar kan dus goed zijn dat @nestorius het helemaal niet zo bedoelde.![]()
Toch niet om die nieuwe blauw geschelpte troll zeker?De laatste pagina's in het roken topic.![]()

Volgens mij heeft pinda2 daarvoor te veel empathie als ik zie wie voorlaatste gewonnen is in de VS...Och zo had ik het niet bekeken maar dat betwijfel ik toch. Zou van een Trump kunnen komen maar Nestorius lijkt mij vrij ontrumpisch. En mocht het toch zo zijn, eens mijn jongste pindanoot zich uitroept tot enige Leider van het volk (rond 2036 ongeveer) dan is het toch rap opgelost.

Oh maar Pinda2 is van een heel ander niveau! It’s Peanut’s world and we are just living in it.Volgens mij heeft pinda2 daarvoor te veel empathie als ik zie wie laatst voorlaatste gewonnen is in de VS...![]()
Ik ben eigenlijk niet 100% zeker maar denk zelf dat de bankjes nog mogen op de grond van pizza hut staan.Nu we toch bezig zijn ..
Wettelijk? Als die bankjes staan op een locatie die NIET behoort tot de eigendom van pizzahut dan mag Trump daar dus de pizza's opeten hé.
Want géén eigendom van pizzahut = je hebt de pizza's dan meegenomen naar een andere locatie = dat is net de bedoeling van meeneempizza's.
Hoe je dit zeker weet? Door de plannen erbij te nemen van de pizzahut. 99% kans (of zelfs 99.99999...%) dat die bankjes inderdaad staan op de eigendom van pizzahut, dus véél kans dat je gelijk hebt, maar 100% zeker kan je dit dus niet weten.
---
Nu goed, dit is wéér véél zever om niks. Meeneem pizza's = meeneem. Dus in het vervolg als je daar nog eens langsgaat voor meeneempizza's? Neem ze dan gewoon mee = problem solved!
Wat is daar eigenlijk het nut van?kartonnen rietjes bij Capri Sun.
wie heeft er dat getest op hun marketing afdeling? Oké, Europese regelgeving enzo maar dit is een ramp.