Klassieker.Gewoon uit nieuwsgierigheid: Heeft er ooit een buschauffeur aan uw pet gekomen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klassieker.Gewoon uit nieuwsgierigheid: Heeft er ooit een buschauffeur aan uw pet gekomen?

Inderdaad hét kenmerk van brave en goede mensen.Ik ben een superbrave mens nogtans. Maar als je mij onterecht aanvalt, kan ik omslaan naar je ergste nachtmerrie.
Of mensen die teveel films gekeken hebben.Inderdaad hét kenmerk van brave en goede mensen.
Ik zie al een Youtube filmke voorbij komenWat is het probleem? Die jongen voert de orders van zijn manager uit en jij zit op een plaats die overduidelijk niet voor afhaling bestemd is. Jij bent dus in fout en dan nog je beklag komen doen?
Zet u op een publieke bank of weet ik veel in de buurt en val werkende mensen eens niet lastig met uw ego.

Wtf leest ge hier toch.
Kheb de link van deze topic ook maar naar de klantendienst van Pizzahut gestuurd. Degoutant volk.
Dit klopt niet hé, hij betaalt minder, en hij betaalt specifiek minder omdat hij afhaalt en het daar niet op de bankjes van pizza hut zou opeten.Ik ben het hier wel eens met @TRUMP , ik zou me er ook gewoon gezet hebben en zou OOK pissed zijn als zo een snotterke me eens gaat zeggen dat de bank waarvan ik WEET dat die daar staat voor klanten, niet gebruikt mag worden door... Een betalende, niet voor hinder zorgende klant![]()

Nu we toch bezig zijn ..Aangezien er bankjes waren bij de Pizza Hut, was dit een pizza hut waar je ook ter plaatse kan opeten.
normaal geen regular poster hier op deze thread want heb weinig ergernissen... maar heb er nu toch wel 2 in ééns.
vandaag weest gaan zwemmen met de vriendin, hadden we allebei een hongertje.
ik bestel online bij de pizza hut 2 pizza's, "afhaal".
Kom ik daar toe, ik neem mijn pizza's in ontvangst.
wij zitten buiten op zo'n houten "picknick tafels" die op de oprit van die pizza hut take away staan.
(dit is voornamelijk een take away, je kan in principe ook binnen zitten. maar absoluut niet gezellig. in stad zelf ietske verder heb je een echte pizza hut restaurant).
ik blijf kalm, ik zeg vriendelijk dat wij al zeker 20 keren zo hebben onze "afhaalpizza" hebben opgegeten op die bankjes.
Zijn antwoord "het zijn meeneem pizzas, want via dolle dinsdag/dolle zaterdag zijn ze goedkoper".
1. Trumpposter zegt zelf letterlijk dat hij "afhaal" bestelt.Maar het was toch een specifieke take away en geen Piza hut met restaurantfunctie? Dus niemand die meer betaalt om wél op dat bankje te kunnen zitten![]()
Waarom vraag ik mij nu de hele tijd af of dit nu witte sokken of licht grijze?Aan het leven of degene die hierboven de touwtjes in handen heeft: het is goed geweest, ge hebt uw lolleke gehad. Please, geef me nu eens een weekske meeval ipv tegenslag. Ik kan het echt oprecht gebruiken. Dank u
Het verhaal: vandaag achter de steeksleutels geweest. Er in geslaagd om mijn waterdarm van mijn wasmachine goed aan te sluiten zonder de badkamer onder water te zetten. Wil ik de pries insteken, zie ik dat die er zo uit ziet.
![]()
Freaking Hell Vandenborre: dat had ge niet op de foto's gemeld van schade hoor. Ik geloof er ook al niet veel van dat ge dit toestel hebt nagezien op werking want dan zou je dit toch ook gezien mogen hebben (of de transporteur moet dit gedaan hebben).
Ik hou het gewoon bij het scheermes van Hanlon.Gewoon 1 groot patroon van sociopathisch gedrag, in lijn met zijn grote voorbeeld.
Maar als je mij onterecht aanvalt, kan ik omslaan naar je ergste nachtmerrie.
Hoe geraak je aan 20 honden? Een keertje de mannelijke hond en de vrouwelijke hond bij elkaar zetten en ... ???De buren die hun 20tal honden niet stil krijgen. Al met die mensen gaan spreken en dan begon die vrouw half te wenen dat ze haar honden niet wil wegdoen. Allemaal wel goed en wel, maar nu zit ik er hier wel mee.
In hoeverre is het bij hen, op dat blaffen na dus, ‘ok’ voor de honden? Hebben ze genoeg plaats enzo. Ik zou er ook mee inzitten vooral dat men die honden geen ander onderdak kan geven indien ze daar niet kunnen blijven maar aan de andere kant moet het ook voor de dieren leefbaar zijn.Het is een opvanggezin voor buitenlandse zwerfhonden.
Het probleem met die milieuvergunning is dat ik het hen niet wil aandoen om hun honden te moeten wegdoen, maar ik vrees er ook voor dat ze daarna de honden die ze nog wel mogen houden, gewoon de ganse dag laten blaffen (nu grijpen ze soms wel in, als het echt te erg wordt).
Natuurlijk is het een Jaimy..Klassieker.