Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom lopen die homohatende brusselse jongeren allemaal met een handtas rond? Snappen die nu niet dat ze verwijfder rondlopen dan hun slachtoffers?

Wat is het probleem? Die jongen voert de orders van zijn manager uit en jij zit op een plaats die overduidelijk niet voor afhaling bestemd is. Jij bent dus in fout en dan nog je beklag komen doen?

Zet u op een publieke bank of weet ik veel in de buurt en val werkende mensen eens niet lastig met uw ego.
Ik zie al een Youtube filmke voorbij komen

X woont net naast de Pizzahut en bestelt meeneem pizza's.
X zet daar zelf een eigen bank neer op zijn eigen terrein en gaat daar zijn pizza opeten
Ne snotpiet van Pizzahut komt brullend zeggen dat ie daar niet mag zitten, dat het meeneem pizza's zijn
X zegt dat het ZIJN EIGENDOM is en dat ie doet wat hij wil daarmee :D

PS. En ja dan mag je wettelijk daar dus gewoon gaan zitten hé, ook al is het dan niet echt koosjer.
Natuurlijk wel de scheidingslijn respecteren op de eigendomsplannen. Hmm right ...

OK die medewerker mocht wel wat minder arrogant zijn, maar om daarvoor klacht gaan in te dienen? Ik zou het alvast niet doen, die mens deed ook maar zijn job en hij heeft er misschien een klotedag op zitten

Laatst bewerkt:
Wtf leest ge hier toch.
Kheb de link van deze topic ook maar naar de klantendienst van Pizzahut gestuurd. Degoutant volk.

Acties voor meeneempizza's zijn specifiek om mee te nemen.
Dat is omdat er meer volume mee gepaard gaat, je neemt geen plaats in, je maakt het niet vuil, etc.
Het is dezelfde redenering als op een gehandicaptenplaats gaan staan "want er staat nu toch niemand op, dus het maakt niet uit".
Dat kan wel kloppen, maar iedereen zegt altijd van zichzelf dat hij het niet vuil maakt, dat er toch niemand komt, enzovoort.

Nu, dat gezegd zijnde: dat je daar gaat zitten, tot daar aan toe. Misschien dat ik het ook zou proberen als ik écht denk dat het helemaal leeg is en het misschien gedoogd wordt. Maar jouw gedrag achteraf?
Dat je NAdat iemand van Pizza Hut je erop wijst dat zitplaatsen niet vallen onder de afhaalpromotie, nog eens een grote bek opzet is schoolvoorbeeld asociaal gedrag.
Dat je daarna een klacht stuurt, met een flagrante leugen erin, die de werknemer in kwestie in de problemen kan brengen, is het toppunt.

Omdat het waarschijnlijk gaat om een werknemer die die job goed kan gebruiken en niet echt een sterke arbeidsmarktpositie heeft (wie moet anders dergelijke jobs doen in de pizza hut?), vond ik het mijn plicht om de klachtendienst van pizza hut alleszins in te lichten over een notoir asociaal individu die recent een klacht gestuurd heeft.

Laatst bewerkt:
Ik ben het hier wel eens met @TRUMP , ik zou me er ook gewoon gezet hebben en zou OOK pissed zijn als zo een snotterke me eens gaat zeggen dat de bank waarvan ik WEET dat die daar staat voor klanten, niet gebruikt mag worden door... Een betalende, niet voor hinder zorgende klant :unsure:
Dit klopt niet hé, hij betaalt minder, en hij betaalt specifiek minder omdat hij afhaalt en het daar niet op de bankjes van pizza hut zou opeten.
En niet voor hinder zorgend? Plaats nemen, vuil maken, eventueel lawaai maken, enz. : specifieke zaken waarom er net afhaalpromoties bestaan die minder geld kosten.
Wat moeten mensen dan zeggen die daar rustig willen eten, meer betalen want ze kiezen voor het duurdere "dine-in" , en dan kom je daar naast Trump en zijn vriendin terecht? :)

En ten tweede: het btw-issue dat anderen hier al aanhaalden.

Dus die medewerker staat 100% recht in zijn schoenen als die vraagt om het daar niet op te eten.

En daarnaast: waarom heb ik een buikgevoel dat die Pizza Hut medewerker dat initieel wél vriendelijk zal gevraagd hebben, maar dat Trump het verhaal verdraait omdat hij zijn asociale gedrag nooit beseft?
Als je al op dergelijke kotsmanier liegt in uw klachtenmail, zal dat verhaal ook hier wel met een korreltje zout te nemen zijn.
Die medewerker zal hoogstwaarschijnlijk onvriendelijker geworden zijn, nadat meneertje Trump nog eens een grote bek opzet nadat hij vriendelijk gewezen werd op de keuze van zijn goedkopere AFHAALmenu.

Maar het was toch een specifieke take away en geen Piza hut met restaurantfunctie? Dus niemand die meer betaalt om wél op dat bankje te kunnen zitten :unsure:

Tjonge tjonge zo'n drama maken over een snotneus die opvolgt wat em opgedragen wordt. En dan nog eens gewoon compleet debiele leugens derbij gaan vertellen ook nog. Kunt ge u nog kinderachtiger gedragen?

Aangezien er bankjes waren bij de Pizza Hut, was dit een pizza hut waar je ook ter plaatse kan opeten.
Nu we toch bezig zijn ..

Wettelijk? Als die bankjes staan op een locatie die NIET behoort tot de eigendom van pizzahut dan mag Trump daar dus de pizza's opeten hé.
Want géén eigendom van pizzahut = je hebt de pizza's dan meegenomen naar een andere locatie = dat is net de bedoeling van meeneempizza's.

Hoe je dit zeker weet? Door de plannen erbij te nemen van de pizzahut. 99% kans (of zelfs 99.99999...%) dat die bankjes inderdaad staan op de eigendom van pizzahut, dus véél kans dat je gelijk hebt, maar 100% zeker kan je dit dus niet weten.

---

Nu goed, dit is wéér véél zever om niks. Meeneem pizza's = meeneem. Dus in het vervolg als je daar nog eens langsgaat voor meeneempizza's? Neem ze dan gewoon mee = problem solved!

normaal geen regular poster hier op deze thread want heb weinig ergernissen... maar heb er nu toch wel 2 in ééns.
vandaag weest gaan zwemmen met de vriendin, hadden we allebei een hongertje.

ik bestel online bij de pizza hut 2 pizza's, "afhaal".

Kom ik daar toe, ik neem mijn pizza's in ontvangst.
wij zitten buiten op zo'n houten "picknick tafels" die op de oprit van die pizza hut take away staan.
(dit is voornamelijk een take away, je kan in principe ook binnen zitten. maar absoluut niet gezellig. in stad zelf ietske verder heb je een echte pizza hut restaurant).

ik blijf kalm, ik zeg vriendelijk dat wij al zeker 20 keren zo hebben onze "afhaalpizza" hebben opgegeten op die bankjes.
Zijn antwoord "het zijn meeneem pizzas, want via dolle dinsdag/dolle zaterdag zijn ze goedkoper".

Maar het was toch een specifieke take away en geen Piza hut met restaurantfunctie? Dus niemand die meer betaalt om wél op dat bankje te kunnen zitten :unsure:
1. Trumpposter zegt zelf letterlijk dat hij "afhaal" bestelt.
2. Aangezien er bankjes waren bij de Pizza Hut en mogelijkheid om binnen te eten, was dit een pizza hut waar je ook ter plaatse kan opeten, zowel binnen als buiten.
3. Medewerker zegt gewoon letterlijk wat Trump ook wel wist: de "dolle zaterdag" promotie is specifiek voor take away.
4. Trump wordt ambetant dat hij zijn asociale trukje niet mag doorzetten, en stuurt daarna zelfs nog klachtenmail met flagrante leugen naar Pizza Hut.

Bij de promotie staat duidelijk "ENKEL GELDIG BIJ AFHALEN".
Voor de liefhebbers: hier de voorwaarden voor de promotie.

- Idem met zijn PLF op papier invullen als je uit buiten-EU rode zone komt zodat hij aan controle ontsnapt
- Idem met zijn poging tot domiciliefraude als hij in buitenland wil gaan wonen
- Idem met zijn vragen over hoe er gefoefeld kan worden met geld zodat hij zijn vrouw minder moet betalen bij echtscheiding
- ... x 100

Gewoon 1 groot patroon van sociopathisch gedrag, in lijn met zijn grote voorbeeld.

Laatst bewerkt:
Aan het leven of degene die hierboven de touwtjes in handen heeft: het is goed geweest, ge hebt uw lolleke gehad. Please, geef me nu eens een weekske meeval ipv tegenslag. Ik kan het echt oprecht gebruiken. Dank u

Het verhaal: vandaag achter de steeksleutels geweest. Er in geslaagd om mijn waterdarm van mijn wasmachine goed aan te sluiten zonder de badkamer onder water te zetten. Wil ik de pries insteken, zie ik dat die er zo uit ziet.

IMG20210828134759.jpg

Freaking Hell Vandenborre: dat had ge niet op de foto's gemeld van schade hoor. Ik geloof er ook al niet veel van dat ge dit toestel hebt nagezien op werking want dan zou je dit toch ook gezien mogen hebben (of de transporteur moet dit gedaan hebben).
Waarom vraag ik mij nu de hele tijd af of dit nu witte sokken of licht grijze?

En als het witte sokken zijn en gij zo uw wijkagent hebt ontvangen, snap ik waarom ze niet binnen wou komen.

De buren die hun 20tal honden niet stil krijgen. Al met die mensen gaan spreken en dan begon die vrouw half te wenen dat ze haar honden niet wil wegdoen. Allemaal wel goed en wel, maar nu zit ik er hier wel mee.

De buren die hun 20tal honden niet stil krijgen. Al met die mensen gaan spreken en dan begon die vrouw half te wenen dat ze haar honden niet wil wegdoen. Allemaal wel goed en wel, maar nu zit ik er hier wel mee.
Hoe geraak je aan 20 honden? Een keertje de mannelijke hond en de vrouwelijke hond bij elkaar zetten en ... ???
Géén geld voor castraties of zo? Maar wel geld om (minstens) een mannelijk een vrouwelijke hond te kopen? Ik begrijp dat dus niet ..

Het is een opvanggezin voor buitenlandse zwerfhonden.
Het probleem met die milieuvergunning is dat ik het hen niet wil aandoen om hun honden te moeten wegdoen, maar ik vrees er ook voor dat ze daarna de honden die ze nog wel mogen houden, gewoon de ganse dag laten blaffen (nu grijpen ze soms wel in, als het echt te erg wordt).

Het is een opvanggezin voor buitenlandse zwerfhonden.
Het probleem met die milieuvergunning is dat ik het hen niet wil aandoen om hun honden te moeten wegdoen, maar ik vrees er ook voor dat ze daarna de honden die ze nog wel mogen houden, gewoon de ganse dag laten blaffen (nu grijpen ze soms wel in, als het echt te erg wordt).
In hoeverre is het bij hen, op dat blaffen na dus, ‘ok’ voor de honden? Hebben ze genoeg plaats enzo. Ik zou er ook mee inzitten vooral dat men die honden geen ander onderdak kan geven indien ze daar niet kunnen blijven maar aan de andere kant moet het ook voor de dieren leefbaar zijn.

Natuurlijk is het een Jaimy..

Doet me denken aan nieuwe inwoners in onze zone..
De namen van de kinderen:

Damian Johny junior
Kyllian Johny junior
Dylan Johny junior
Chelsey
Kizzy

De moeder een tattoo met Johny op de arm
Maar Johnny is out of the picture..

Dan waren de namen van de kinderen nog niet marginaal genoeg, neen we gaan er nog Johny junior achter zetten voor als er nog twijfel zou zijn. Buiten van de 2 laatste.. Die zijn marginaal genoeg zonder de Johny junior.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan