Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet mij altijd inhouden om te zeggen aan random mensen wat ik leuk aan ze vind (enfin, qua kleren en schoenen enzo). Als ik het er toch uitflap vinden ze het altijd leuk maar je voelt jezelf zo een oen.
Ik niet, mannen weten soms niet goed hoe te reageren, maar vrouwen zijn meestal heel gecharmeerd en na een "Oh, dank je!" voel ik me toch geen oen! 😁

En van de kinesist bvb kreeg ik al meermaals te horen dat ze dat zo leuk vind dat ik spontaan mensen een compliment geef. Dat ze dat zelf niet snel zal doen, maar wel spontaan glimlacht als ze mij tegen de norse vijftiger in de wachtzaal hoort zeggen dat het blauw van zijn trui zo goed bij zijn ogen past of dat de introverte 70'er te horen krijgt dat ik zijn schoenen zo klassevol vind 😁

Ik niet, mannen weten soms niet goed hoe te reageren, maar vrouwen zijn meestal heel gecharmeerd en na een "Oh, dank je!" voel ik me toch geen oen! 😁

En van de kinesist bvb kreeg ik al meermaals te horen dat ze dat zo leuk vind dat ik spontaan mensen een compliment geef. Dat ze dat zelf niet snel zal doen, maar wel spontaan glimlacht als ze mij tegen de norse vijftiger in de wachtzaal hoort zeggen dat het blauw van zijn trui zo goed bij zijn ogen past of dat de introverte 70'er te horen krijgt dat ik zijn schoenen zo klassevol vind 😁
Ik hou mij meestal in omdat ik vrees dat mensen mij (angry goth girl) zien en dan denken ‘oh nee, komt mijn smaak daarmee overeen?’

Huishoudtoestellen zijn precies uw vriend niet…
nee, trouwens dat van samsung is ook nog niet ten einde. Herroepen ging zogezegd niet, dus moest ik wachten tot het retour naar hen kwam. Dan was het ineens dat DHL het wel weer ging versturen. Dus ze zouden tot morgen wachten om te zien of het verstuurd is. En nu staat het al 2 dagen 'on hold' op de tracking.
Nondemiljaar. A zo met een mens zijn voeten spelen

En nu heb ik honger en wil naar het frituur, maar 40 minuten is te kort om dit stressvrij te doen. Hadden ze nu al eens een uur eerder gebeld dat 17.50 niet ging lukken had ik een half uur eerder al achter friet kunnen gaan.

Ik hou mij meestal in omdat ik vrees dat mensen mij (angry goth girl) zien en dan denken ‘oh nee, komt mijn smaak daarmee overeen?’
Zolang je "compliment" niet klinkt als
- wat een leuke sjaal, zou ik graag rond mijn hoofd binden!
- wauw, leuke legerboots, mag ik ze even passen?
- cool schades! Zou mijn wietogen ook goed verbergen!
- wat een smakelijk uitziende baby heeft u!
Zou ik me eigenlijk weinig zorgen maken. 🤷🏼‍♀️

Zolang je "compliment" niet klinkt als
- wat een leuke sjaal, zou ik graag rond mijn hoofd binden!
- wauw, leuke legerboots, mag ik ze even passen?
- cool schades! Zou mijn wietogen ook goed verbergen!
- wat een smakelijk uitziende baby heeft u!
Zou ik me eigenlijk weinig zorgen maken. 🤷🏼‍♀️
Bij mij was het vroeger eerder ‘wat een smakelijk uitziende echtgenoot heeft u’ maar dat is laaaaang lang geleden.

nee, trouwens dat van samsung is ook nog niet ten einde. Herroepen ging zogezegd niet, dus moest ik wachten tot het retour naar hen kwam. Dan was het ineens dat DHL het wel weer ging versturen. Dus ze zouden tot morgen wachten om te zien of het verstuurd is. En nu staat het al 2 dagen 'on hold' op de tracking.
Nondemiljaar. A zo met een mens zijn voeten spelen

En nu heb ik honger en wil naar het frituur, maar 40 minuten is te kort om dit stressvrij te doen. Hadden ze nu al eens een uur eerder gebeld dat 17.50 niet ging lukken had ik een half uur eerder al achter friet kunnen gaan.
Ja jong.. Eerst jaren de huishoudtoestellen de rug toe keren. Ze zijn je wat aan het testen hoe graag je ze terug in je leven wilt.

Je klinkt een beetje hangry.. Had ik ook deze week toen ik met een lekke band stond wanneer ik naar de frituur ging. De beenhouwer kwam zelfs buiten om te vragen of ik een paar koffietjes en colas nodig had.

Deze moet ik btw nog eens uittypen..

Ik ben dus onderweg naar huis van mijn werk en krijg een melding van platte band.. Maar hij toont alle 4 de wielen waardoor ik denk dat het een storing is. Gewoon resetten en door.

Thuisgekomen wil mijn vrouw frieten gaan eten naar de dichtste frituur maar ik wil buiten zitten en beslis 10km verder te gaan.

Halverwege weer melding platte band, maar nu zegt hij wel rechts achteraan. Ik denk van jaja dikke zever, daarjust was het ook niks. Dus gas geven.. Ik kom aan op de bestemming en parkeer me voor een beenhouwerij, mijn vrouw stapt uit en ziet allemaal rook. Heel de band kapot gereden..

Ik hangry en pissed off en dan zegt mijn vrouw nog: "zie je wel dat je naar de dichtste frituur moest geweest zijn" wat ik erop gezegd heb weet ik niet meer, maar aangezien de beenhouwer me 2 koffies en 2 colas aanbood zegt het wss genoeg.

Ik bel dan naar een maat of hij wil komen met een winterwiel die in mijn tuinhuis ligt, ik heb de poort open gelaten want we waren niet lang weg. Hij komt aan en ja natuurlijk had mijn vrouw de poort gesloten. Die mens heeft dan via de buren over onze schutting moeten klimmen met mijn wiel.

En we zijn weer 400 euro armer..

Laatst bewerkt:
M'n ergernis vandaag: ik krijg geen foto's meer op BG 🙈

Al heel der keren getracht foto's te uploaden via Imgur en consoorten maar willen niet blijven staan 😁

Een ongelukje of bijt uw kat uw vrouw bijna wekelijks of maandelijks? :unsure:
PS. Ik weet wel dat je hier een tikfout (woordje vergeten) hebt staan, dus vandaar de vraag ;)

Ik ben een dierenvriend maar geloof mij: Als ik een kat heb en die bijt mij *echt om gemeend te bijten*, die leert dat snel af.
(Eerst proberen af te leren, dmv diervriendelijke methodes natuurlijk ..)
Paar maand geleden idd :p

Het was bij het spelen, hij werd iets te wild.

Vandaag een nieuw kostuum gaan kopen.
Er wordt hier op dit forum wel eens aangegeven dat mensen die gestudeerd hebben neerkijken op het werkvolk.
Wel, ik stond me om te kleden in het kleedhokje en ik hoorde een vrouw die daar met haar man een kostuum kwam passen zeggen zich excuseren voor zijn 'vuile handen' : "ja, maar hij is maar een werkman". Mijn broek kon niet afzakken, want ik had die net uitgedaan om een kostuumbroek te passen.
Maar dat hou je toch niet voor mogelijk? Wat voor serpent moet ge wel zijn?

Ik zou er zelfs enigszins begrip voor hebben mocht die werkman op zo'n moment zijn vrouw daar door 't venster van 't eerste verdiep naar beneden zou gooien.

na een paar uur was het opgeblazen gevoel weg en dacht ik tijdens het bekijken van een film om die curryworst die ik op overschot had nog effe te verorberen. Gevolg: ksta weer op ontploffen.
Eens zien of een rum-cola de boel wat helpt verteren want anders ga ik niet voor 2uur moeten gaan slapen, denk ik.

edit: wat Deckard zegt

--------

Sebiet komen ze de wasmachine plaatsen en ben net beneden de hoofdkraan gaan dicht draaien. Allez, dat was ik van plan, maar die kraan is gewoon verkalkt en met blote handen niet meer te verdraaien. Hopelijk is het kraantje onder de pompbak eentje dat ook op de achterste opening werkt want anders ga ik om middernacht even de kraan van heel den blok gaan moeten dicht draaien denk ik en het zelf aansluiten.
Ist nu gelukt of ga je ze zelf moeten aansluiten? Incase zelf, vergeet uw transportbouten niet hé als die gasten dat niet verwijderd hebben. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan