Eland
Well-known member
WtfMijn vrouw die als gewoonte heeft om gebruikte lucifers terug in het doosje te stoppen. Wilt ge dan eens een lucifer gebruiken, is driekwart van die stekskes al gebruikt.![]()

AlLeZ, DaArStRaKs WeRkTe DiE nOg WeL!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WtfMijn vrouw die als gewoonte heeft om gebruikte lucifers terug in het doosje te stoppen. Wilt ge dan eens een lucifer gebruiken, is driekwart van die stekskes al gebruikt.![]()

Ba wah ik hoor af en toe wel eens van die verhalen van mensen die een lucifer aansteken, en die al brandend terug in het doosje steken.Wtf
AlLeZ, DaArStRaKs WeRkTe DiE nOg WeL!!!

Jackass stunts naspelen was ook niet ongevaarlijk. Denk dat er dat veel deden maar werd toen nog niet gefilmd en verspreid.Goh vroeger deden wij toch ook dingen waarvan ik nu denk... Hadden gemakkelijk onze nek kunnen breken.
Maar nu heeft elke idioot een gsm met internet en een camera dus alles staat meteen online.
Ze moet ook naar de dokter gaan als ze de laatste 10j geen tetanus spuit heeft gehad en bij de minste roodheid/warmte bij de dokter gaan voor antibiotica!Die van mij komt thuis met een blauw oog en sneetje onder haar oog en achter haar kaak/onder haar oor
Heeft de hond van hare baas in haar gezicht gebeten. Toch een redelijk grote hond, ik weet het exacte ras niet maar zal toch een dier van 25-30kg zijn.
Ze heeft het niet tegen hem durven zeggen en dan maar gezegd dat het van de poot kwam.
Heb haar maar 2 minuten gezien zonet omdat ze door moest, maar ga haar toch proberen overtuigen dat te zeggen want als dat ooit met een kind gebeurt...

Oei stoppen met muilen nu?Ze moet ook naar de dokter gaan als ze de laatste 10j geen tetanus spuit heeft gehad en bij de minste roodheid/warmte bij de dokter gaan voor antibiotica!
Helaas heeft de mijne licht in het been van 'n familielid geknapt vorige week en dat was het advies van de dokter
De muil van een hond zit vol bacteriën helaas![]()

Ik muil niet met mijn hond.Oei stoppen met muilen nu?![]()

Ja. Ik heb ooit een etterende wonde gehad. Paar keren voor geweest bij de arts, maar wat ik ook kreeg qua middeltjes en wondverzorging, die wonde wilde maar niet genezen. Ook natuurlijk omdat ik als jonge snaak dan weer aan het spelen was met andere jongeren en bam de wonde was weer open!De muil van een hond zit vol bacteriën helaas![]()
Dan deze gewoon laten schoon likken door mijn hond en binnen een week genezen ...Welk ras is het?Ik muil niet met mijn hond.![]()
Waarom bijt uw vriendin honden?Die van mij komt thuis met een blauw oog en sneetje onder haar oog en achter haar kaak/onder haar oor
Heeft de hond van hare baas in haar gezicht gebeten.
Ik muil niet met mijn hond.![]()
Of ze liegt en ze is écht lompweg tegen die deur gelopen.Die van mij komt thuis met een blauw oog en sneetje onder haar oog en achter haar kaak/onder haar oor
Heeft de hond van hare baas in haar gezicht gebeten. Toch een redelijk grote hond, ik weet het exacte ras niet maar zal toch een dier van 25-30kg zijn.
Ze heeft het niet tegen hem durven zeggen en dan maar gezegd dat het van de poot kwam.
Heb haar maar 2 minuten gezien zonet omdat ze door moest, maar ga haar toch proberen overtuigen dat te zeggen want als dat ooit met een kind gebeurt...
Of kay-gell liegt en het was zijn eigen voorpoot.Of ze liegt en ze is écht lompweg tegen die deur gelopen.

Mais vous devez verstaan ça hein, er was le corona hein.Aanmaning voor parkeerretributie van stad Brussel. Vaststelling 17 september 2019.![]()
Op P&A zie ik de laatste tijd nogal vaak uitspraken over het verleden passeren die mijn historicushart doen bloeden, maar de goesting ontbreekt mij om te gaan corrigeren.
Ja maar… als niet de historicus, wie dan wel? It is your duty to repeat it so idiots don’t *repeat* it.Op P&A zie ik de laatste tijd nogal vaak uitspraken over het verleden passeren die mijn historicushart doen bloeden, maar de goesting ontbreekt mij om te gaan corrigeren.