Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh vroeger deden wij toch ook dingen waarvan ik nu denk... Hadden gemakkelijk onze nek kunnen breken.
Maar nu heeft elke idioot een gsm met internet en een camera dus alles staat meteen online.
Jackass stunts naspelen was ook niet ongevaarlijk. Denk dat er dat veel deden maar werd toen nog niet gefilmd en verspreid.

Die van mij komt thuis met een blauw oog en sneetje onder haar oog en achter haar kaak/onder haar oor
Heeft de hond van hare baas in haar gezicht gebeten. Toch een redelijk grote hond, ik weet het exacte ras niet maar zal toch een dier van 25-30kg zijn.

Ze heeft het niet tegen hem durven zeggen en dan maar gezegd dat het van de poot kwam.
Heb haar maar 2 minuten gezien zonet omdat ze door moest, maar ga haar toch proberen overtuigen dat te zeggen want als dat ooit met een kind gebeurt...

Die van mij komt thuis met een blauw oog en sneetje onder haar oog en achter haar kaak/onder haar oor
Heeft de hond van hare baas in haar gezicht gebeten. Toch een redelijk grote hond, ik weet het exacte ras niet maar zal toch een dier van 25-30kg zijn.

Ze heeft het niet tegen hem durven zeggen en dan maar gezegd dat het van de poot kwam.
Heb haar maar 2 minuten gezien zonet omdat ze door moest, maar ga haar toch proberen overtuigen dat te zeggen want als dat ooit met een kind gebeurt...
Ze moet ook naar de dokter gaan als ze de laatste 10j geen tetanus spuit heeft gehad en bij de minste roodheid/warmte bij de dokter gaan voor antibiotica!
Helaas heeft de mijne licht in het been van 'n familielid geknapt vorige week en dat was het advies van de dokter 😉
De muil van een hond zit vol bacteriën helaas 🙈

Ze moet ook naar de dokter gaan als ze de laatste 10j geen tetanus spuit heeft gehad en bij de minste roodheid/warmte bij de dokter gaan voor antibiotica!
Helaas heeft de mijne licht in het been van 'n familielid geknapt vorige week en dat was het advies van de dokter 😉
Oei stoppen met muilen nu?:tongue:

Ja. Ik heb ooit een etterende wonde gehad. Paar keren voor geweest bij de arts, maar wat ik ook kreeg qua middeltjes en wondverzorging, die wonde wilde maar niet genezen. Ook natuurlijk omdat ik als jonge snaak dan weer aan het spelen was met andere jongeren en bam de wonde was weer open! :D Dan deze gewoon laten schoon likken door mijn hond en binnen een week genezen ...

Is het echter slim u te laten likken door een hond aan een wonde? Neen.
Is de kans groter dat het net de wonde erger maakt ipv beter? JA. Dus NIET doen!

Volgens dit artikel vertel ik nu onzin en kan het niet wat ik heb meegemaakt

Maar ik was jong, annozel en ... ik zeg maar wat er toen gebeurd is, de wonde genas plots wél. Toeval? Mmm ..

MAAR nogmaals. NIET doen! De kans dat het de wonde net erger maakt is vele malen groter dan dat de hondentong genezend werkt.
(Ik had gewoon chance denk ik?)

Of ze liegt en ze is écht lompweg tegen die deur gelopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan