Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neeje, ik bedoel eens hij zijn ding kan doen, kan hij dat vanuit zijn huis doen/home office een paar dagen?
in principe is dat iets wat ge vanuit uw huis kunt doen, maar voor zover ik weet, gebeurt dat weinig. Hangt ook een beetje van uw takenpakket af. Sommige tekenaars doen project van a to z en moeten dus leveranciers, aannemers, etc contacteren. Anderen zijn in-house en moeten dus ook aanwezig zijn voor de uitvoering van hun tekening etc.

in principe is dat iets wat ge vanuit uw huis kunt doen, maar voor zover ik weet, gebeurt dat weinig. Hangt ook een beetje van uw takenpakket af. Sommige tekenaars doen project van a to z en moeten dus leveranciers, aannemers, etc contacteren. Anderen zijn in-house en moeten dus ook aanwezig zijn voor de uitvoering van hun tekening etc.
Probeer bij de Vlaamse Gemeenschap te geraken. Bij die maat van ons die doodongelukkig is gaan zijn in Brussel, is het standaard 3 dagen van huis uit. Zelfs niet Covid-gerelateerd.

als ik uw opsomming lees, ligt mijn leven hier wel open en bloot moet ik zeggen
Ze vergeet je stage specifiek als onderdeel van de opleiding, gewicht dat gestegen is, verdriet om de poezen die je achter liet, rouwproces omdat je niet in mijn tuin mocht met je caravan,....

Maar we zijn met velen hier die graag delen hoor! 😁
In verhouding met @kay-gell ben je een gesloten boek want we weten NIETS van je stoelganggewoontes! 😂

Ze vergeet je stage specifiek als onderdeel van de opleiding, gewicht dat gestegen is, verdriet om de poezen die je achter liet, rouwproces omdat je niet in mijn tuin mocht met je caravan,....

Maar we zijn met velen hier die graag delen hoor! 😁
In verhouding met @kay-gell ben je een gesloten boek want we weten NIETS van je stoelganggewoontes! 😂
Persoonlijk vind ik het zelfs bijna beter dan Oorlog & Vrede.

Vandaag mijn eerste werkdag na 18 dagen vakantie. Ik heb ondertussen een sporthorloge met een stressmeter erop. Lijkt me goed te werken.

RLFPHny_d.webp

Nu maandag is mijn eerste werkdag na 2 weken verlof.
Bij mij is bovenstaande grafiek, de grafiek van ... aankomende zondag ..
Ik begin al stress te krijgen de dag ervoor ... en die begint al na mijn ochtendloopje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan