Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben dus aan het rondkijken voor werk in de omgeving (max. 30 min. rijden) en dacht even te kijken hoe lang het duurt om van mijn adres naar Zele te geraken met het openbaar vervoer aangezien ik enkel een motor heb en het in de winter dus interessanter kan zijn met het OV. In afstand met de motor is dat c. 20km en 20 minuten rijden. Met het openbaar vervoer geraak ik niet onder 1u21 met de trein (1x overstappen) en 2u48 met de bus en 4 keer overstappen. dan kan ik beter tegen 20km/h tuffen met de voetjes aan de grond als het sneeuwt :rofl:
Met de fiets?

openbaar vervoer in het waasland is idd een ramp als je niet bij de grotere stations woont.

Paar weken geleden kwam er iemand een salontafel halen en ze schreef het ter plekke over. Een week later nog geen geld op mijn rekening en op berichten reageerde ze ook niet.

Dan eens gereageerd op een zoekertje van haar en gevraagd waar ik het kon afhalen. Ze geeft haar adres en ik reageer erop: "wanneer ben je van plan om nu die salontafel echt te betalen of kom ik het halen?"

2 minuten later een ingesproken bericht op mijn voicemail met trillende stem dat er iets verkeerd gegaan is en dat het morgen op mijn rekening staat."

Jaja.. Nice try.
Machtig. :laugh:

Met de fiets?

openbaar vervoer in het waasland is idd een ramp als je niet bij de grotere stations woont.
Ik heb dat onding niet en bovendien denk ik dat ik momenteel geen km ver geraak met een fiets. conditie = 0.0 Ik sta al te hijgen en mn benen zijn verzuurd als ik hier de trap naar het derde verdiep neem :unsure:

Ik heb dat onding niet en bovendien denk ik dat ik momenteel geen km ver geraak met een fiets. conditie = 0.0 Ik sta al te hijgen en mn benen zijn verzuurd als ik hier de trap naar het derde verdiep neem :unsure:
Tijd om er in te vliegen. Nou ja. Fietsen. Naar al je sollicitaties op de fiets. Tegen dat je kan gaan werken, ben je er klaar voor.

Naar al je sollicitaties op de fiets en dan daar compleet bezweet zitten. :D

Mij krijg je alleen op een fiets als het een motorke heeft. :unsure:

Elektrische fiets is een zaligheid!
Die wel veel kost bij aanschaf 😭
Inderdaad, vroeger nam ik voor alles de auto, bij wijze van spreken zelfs om de post uit de brievenbus te gaan halen. Nu is het eerder andersom en doe ik alle korte afstanden sowieso met de fiets.

ik ben dus aan het rondkijken voor werk in de omgeving (max. 30 min. rijden) en dacht even te kijken hoe lang het duurt om van mijn adres naar Zele te geraken met het openbaar vervoer aangezien ik enkel een motor heb en het in de winter dus interessanter kan zijn met het OV. In afstand met de motor is dat c. 20km en 20 minuten rijden. Met het openbaar vervoer geraak ik niet onder 1u21 met de trein (1x overstappen) en 2u48 met de bus en 4 keer overstappen. dan kan ik beter tegen 20km/h tuffen met de voetjes aan de grond als het sneeuwt :rofl:
Wat doe jij eigenlijk, werkgewijs?

Betaalbezoek voor de onroerende voorheffing ontvangen. Bende bandieten.
Ja ik vind dit gewoon een legale manier van diefstal. Ik begrijp die belasting niet. (Maar welke belasting wel ??? :))

Ik heb voor de lol (want ik kan het gewoon betalen, het geld staat opzij geparkeerd) gevraagd voor een afbetalingsplan voor de onroerende voorheffing. Op de website staat dat ze soepeler zijn daarin omwille van de Covid crisis.

Ik ben benieuwd wanneer ze gaan antwoorden en wat het antwoord zal zijn. :tongue:
(En ja indien ik geen antwoord krijg betaal ik het wel gewoon ..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan