Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
😡
Hier tegenover is een administratief centrum met mooi grasperk : zijn ze aan het maaien.
Buurman rechts: aan het maaien.
(en mocht het dit maar zijn, zou ik geen zuur mens zijn hoor 😉)
Mijn "evil buurman" : al 2u met de slijpschijf bezig op anderhalve meter van mijn (gesloten, du-uh!) schuifraam....
Nog 4 weken.... Adem in... Adem uit.... Nog 4 weken dieje fucking herrie doorstaan van hem 😡
Nog 4 weken en je hebt nieuwe buren om over te zeuren. Wat een verademing.

Bejaard koppel dat in hun auto stapt om te vertrekken. De vent pakt zijn parkeerticketje uit de auto en smijt het gewoon op de grond.
Zijn misschien kleine onnozele dingen maar kan er mij serieus in opwinden 😡.

Bejaard koppel dat in hun auto stapt om te vertrekken. De vent pakt zijn parkeerticketje uit de auto en smijt het gewoon op de grond.
Zijn misschien kleine onnozele dingen maar kan er mij serieus in opwinden 😡.
Ik zou mij harder storen aan die talloze "wij willen uw auto kopen"kaartjes. Die belanden ook altijd sowieso op de grond.

Ik zou mij harder storen aan die talloze "wij willen uw auto kopen"kaartjes. Die belanden ook altijd sowieso op de grond.

Die gooi ik ook altijd op de grond. Ik heb niet gevraagd om die rommel in mijn raam te krijgen.
Who cares? Wat voor moeite is dat om dat in uw auto of broekzak te bewaren tot je ergens een afvalbak tegenkomt. Je krijgt ook soms post die je niet gevraagd hebt, die gooi je dan ook gewoon op straat?
Als je zoiets doet, ben je gewoon sluikstorter.

Who cares? Wat voor moeite is dat om dat in uw auto of broekzak te bewaren tot je ergens een afvalbak tegenkomt. Je krijgt ook soms post die je niet gevraagd hebt, die gooi je dan ook gewoon op straat?
Als je zoiets doet, ben je gewoon sluikstorter.
Ik vind da die kaartjes overal in auto´s steken het sluikstorten is en niet ik die het van mijn auto afhaal. Ze zouden diegene die de kaartjes laten verdelen verantwoordelijk moeten maken voor wat er mee gebeurd. Dan zijn we daar direct vanaf.

Ik vind da die kaartjes overal in auto´s steken het sluikstorten is en niet ik die het van mijn auto afhaal. Ze zouden diegene die de kaartjes laten verdelen verantwoordelijk moeten maken voor wat er mee gebeurd. Dan zijn we daar direct vanaf.
Alsof die te traceren zijn, zou er ooit al 1 echte, betrouwbare autoverkoper een kaartje gestoken hebben? Onbestaande firmanamen en elke maand een nieuw gsm nr. Natuurlijk maken zij ook een overtreding, maar dat praat niet goed dat jij het op de grond gooit, want er ligt nog niet genoeg afval. Vreselijke mentaliteit.

Ik heb zo eens een in de gaten gehad op een Makroparking en bij ieder kaartje dat die stak voelde die aan de klink of de auto los was.
Ik vermoed om die dan te sluiten.

Ik heb zo eens een in de gaten gehad op een Makroparking en bij ieder kaartje dat die stak voelde die aan de klink of de auto los was.
Inderdaad. Buitenlandse auto/gauwdieven die een fake kaartje steken. Maar om het daarom gewoon op de grond te gooien?

Sluikstorten is sluikstorten, maak niet uit welke reden ge daarvoor heb, het blijft strafbaar. En u te goed voelen om da kaartje mee te nemen naar de eerste de beste vuilnisbak zegt meer over uw eigen ego dan over degene die de kaartjes plaatst...

Sluikstorten is sluikstorten, maak niet uit welke reden ge daarvoor heb, het blijft strafbaar. En u te goed voelen om da kaartje mee te nemen naar de eerste de beste vuilnisbak zegt meer over uw eigen ego dan over degene die de kaartjes plaatst...
Je bedoelt thuis in je doos van papier en karton steken 😇

Ik heb gewoon een zakje in mijn auto voor alle rommel, 1x per maand een ander zakje en klaar 🤷🏼‍♀️

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan