Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het schaap is ook de preut af. 88 jaar geworden.

Nooit meer lenen bij een vriendin, voor niemand!
Ja ik las het. Mijn vriendin is dood! :cry:

Ivm slechte aannemers. Jammer dat de slechte, de goede ne slechte naam geven. Als ik in dit topic de laatste pagina's lees dan denk ik: Er zijn géén goeie aannemers meer! Maar dat is nu ook wéér niet correct.

bij mij op de trein in een wagon waar je zo langs twee kanten stoelen op een rij hebt. Zat er samen met een papa en twee kinderen. Heel de tijd hun volledige rij openklappen terug dicht open terug dicht. Uiteindelijk aan mijn kant ook ik zag zo is naar die kleine toen hij de stoel naast mij wou dichtklappen. En toen was de papa toch zowaar capabel om te zeggen die stoel laten staan he Achille. Uiteindelijk kozen de twee kinderen toch elk een kant om te zitten maar niet voor lang. Kleine twee moest pipi doen maar zonder papa bon ale gaat dan zelf maar wc was toch vlak ernaast. Hup sluit hem zichzelf op andere mensen moesten naar t wc maar meneer wou er niet uitkomen. Na minstens vijf minuten dan toch de papa is gaan zien nog paar minuten later de kleine er toch uit gekomen. En dan het beste stukske Nee papa rechtstaan niet zitten (ik herhaal ik en het gezin waren de enige in de wagon) en wat doet die peut: die gaat effectief rechtstaan :laugh: .

Op dat moment moet kleine een naar de wc kleine twee mee en die sluit af met papa als ik terugben sta je recht he. Anders geef ik u slaag :laugh: .

Ik ben mij voor de resterende 20 minuten maar gaan verzetten duidelijk laten merken wat ik er allemaal van vond waarop hij is schaapachtig lachte.
Ons voorlaatste huis was naast een Achiel en Artuur. Heel lieve ouders, brave mensen met een bakfiets maar compleet onder de sloef van de kinderen. Der zat een hele filosofie achter maar kwam er op neer dat ze zelf alles ‘mochten ontdekken’.

Gisteren op 2de hands een bod 600 euro onder mijn vraagprijs gekregen voor een pc met het volgende bijhorende bericht:

"Je kent duidelijk niets van computers, een "Ryzen 2700" bestaat zelfs niet!"

... :unsure:
Ah, nu vindt hij dat mijn Strix RTX 2070 slechts 200 euro waard is. Ahja "Voor de fabrikant kost dit maar 400 euro dus voor mij is deze slechts 200 euro waard. Ahja, want stof."

Ik wil hem blokkeren maar ik amuseer me er eigenlijk wel mee :unsure:

Ah, nu vindt hij dat mijn Strix RTX 2070 slechts 200 euro waard is. Ahja "Voor de fabrikant kost dit maar 400 euro dus voor mij is deze slechts 200 euro waard. Ahja, want stof."

Schandalig dat gij die prijs DURFT te vragen voor uw brol PC! :laugh:
Ach ja, altijd grappig zo'n mannen .. (of vrouwen) ..

Wil je hem wat aan het lijntje houden voor ons? Doe alsof je inderdaad begint in te zien dat hij gelijk heeft ofzo.

Zalig.

‘Ik kom er om, wat doe je van de prijs af?’

1. Het is een Lego set voor €50 en u komt letterlijk (echt é) van het centrum van Kortrijk naar Marke.
2. Als ik tot bij u kom, doet u er dan €5 bij?

Paar weken geleden kwam er iemand een salontafel halen en ze schreef het ter plekke over. Een week later nog geen geld op mijn rekening en op berichten reageerde ze ook niet.

Dan eens gereageerd op een zoekertje van haar en gevraagd waar ik het kon afhalen. Ze geeft haar adres en ik reageer erop: "wanneer ben je van plan om nu die salontafel echt te betalen of kom ik het halen?"

2 minuten later een ingesproken bericht op mijn voicemail met trillende stem dat er iets verkeerd gegaan is en dat het morgen op mijn rekening staat."

Jaja.. Nice try.

Paar weken geleden kwam er iemand een salontafel halen en ze schreef het ter plekke over. Een week later nog geen geld op mijn rekening en op berichten reageerde ze ook niet.

Dan eens gereageerd op een zoekertje van haar en gevraagd waar ik het kon afhalen. Ze geeft haar adres en ik reageer erop: "wanneer ben je van plan om nu die salontafel echt te betalen of kom ik het halen?"

2 minuten later een ingesproken bericht op mijn voicemail met trillende stem dat er iets verkeerd gegaan is en dat het morgen op mijn rekening staat."

Jaja.. Nice try.
toch wel gezegd dat ge bij de flikken werkt :unsure:

ik ben dus aan het rondkijken voor werk in de omgeving (max. 30 min. rijden) en dacht even te kijken hoe lang het duurt om van mijn adres naar Zele te geraken met het openbaar vervoer aangezien ik enkel een motor heb en het in de winter dus interessanter kan zijn met het OV. In afstand met de motor is dat c. 20km en 20 minuten rijden. Met het openbaar vervoer geraak ik niet onder 1u21 met de trein (1x overstappen) en 2u48 met de bus en 4 keer overstappen. dan kan ik beter tegen 20km/h tuffen met de voetjes aan de grond als het sneeuwt :rofl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan