Mevrouw Leemans staat voor u klaar!
Ik heb het beste leven dat bestaat
Het schaap is ook de preut af. 88 jaar geworden.
Nooit meer lenen bij een vriendin, voor niemand!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mevrouw Leemans staat voor u klaar!
Ik heb het beste leven dat bestaat
Ja ik las het. Mijn vriendin is dood!Het schaap is ook de preut af. 88 jaar geworden.
Nooit meer lenen bij een vriendin, voor niemand!

Ons voorlaatste huis was naast een Achiel en Artuur. Heel lieve ouders, brave mensen met een bakfiets maar compleet onder de sloef van de kinderen. Der zat een hele filosofie achter maar kwam er op neer dat ze zelf alles ‘mochten ontdekken’.bij mij op de trein in een wagon waar je zo langs twee kanten stoelen op een rij hebt. Zat er samen met een papa en twee kinderen. Heel de tijd hun volledige rij openklappen terug dicht open terug dicht. Uiteindelijk aan mijn kant ook ik zag zo is naar die kleine toen hij de stoel naast mij wou dichtklappen. En toen was de papa toch zowaar capabel om te zeggen die stoel laten staan he Achille. Uiteindelijk kozen de twee kinderen toch elk een kant om te zitten maar niet voor lang. Kleine twee moest pipi doen maar zonder papa bon ale gaat dan zelf maar wc was toch vlak ernaast. Hup sluit hem zichzelf op andere mensen moesten naar t wc maar meneer wou er niet uitkomen. Na minstens vijf minuten dan toch de papa is gaan zien nog paar minuten later de kleine er toch uit gekomen. En dan het beste stukske Nee papa rechtstaan niet zitten (ik herhaal ik en het gezin waren de enige in de wagon) en wat doet die peut: die gaat effectief rechtstaan.
Op dat moment moet kleine een naar de wc kleine twee mee en die sluit af met papa als ik terugben sta je recht he. Anders geef ik u slaag.
Ik ben mij voor de resterende 20 minuten maar gaan verzetten duidelijk laten merken wat ik er allemaal van vond waarop hij is schaapachtig lachte.
Ah, nu vindt hij dat mijn Strix RTX 2070 slechts 200 euro waard is. Ahja "Voor de fabrikant kost dit maar 400 euro dus voor mij is deze slechts 200 euro waard. Ahja, want stof."Gisteren op 2de hands een bod 600 euro onder mijn vraagprijs gekregen voor een pc met het volgende bijhorende bericht:
"Je kent duidelijk niets van computers, een "Ryzen 2700" bestaat zelfs niet!"
...![]()

Schandalig dat gij die prijs DURFT te vragen voor uw brol PC!Ah, nu vindt hij dat mijn Strix RTX 2070 slechts 200 euro waard is. Ahja "Voor de fabrikant kost dit maar 400 euro dus voor mij is deze slechts 200 euro waard. Ahja, want stof."
Ik wil hem blokkeren maar ik amuseer me er eigenlijk wel mee![]()

Wil je hem wat aan het lijntje houden voor ons? Doe alsof je inderdaad begint in te zien dat hij gelijk heeft ofzo.Ah, nu vindt hij dat mijn Strix RTX 2070 slechts 200 euro waard is. Ahja "Voor de fabrikant kost dit maar 400 euro dus voor mij is deze slechts 200 euro waard. Ahja, want stof."
Ik wil hem blokkeren maar ik amuseer me er eigenlijk wel mee![]()
Nog zo'n klassieker. Wat is uw laagste prijs?‘Ik kom er om, wat doe je van de prijs af?’
1. Het is een Lego set voor €50 en u komt letterlijk (echt é) van het centrum van Kortrijk naar Marke.
2. Als ik tot bij u kom, doet u er dan €5 bij?
Of afkomen en ‘ik heb maar zoveel mee/kunnen afhalen’Nog zo'n klassieker. Wat is uw laagste prijs?
En als je dan weigert dan hebben ze plots nog geld zitten in het andere vakje in hun portefeuille.Of afkomen en ‘ik heb maar zoveel mee/kunnen afhalen’
toch wel gezegd dat ge bij de flikken werktPaar weken geleden kwam er iemand een salontafel halen en ze schreef het ter plekke over. Een week later nog geen geld op mijn rekening en op berichten reageerde ze ook niet.
Dan eens gereageerd op een zoekertje van haar en gevraagd waar ik het kon afhalen. Ze geeft haar adres en ik reageer erop: "wanneer ben je van plan om nu die salontafel echt te betalen of kom ik het halen?"
2 minuten later een ingesproken bericht op mijn voicemail met trillende stem dat er iets verkeerd gegaan is en dat het morgen op mijn rekening staat."
Jaja.. Nice try.

Nee ik vond deze actie stoerder.toch wel gezegd dat ge bij de flikken werkt![]()
Tja, niet wenen als je niet hogerop raakt he. Machtsmisbruik is imo de eerste stapNee ik vond deze actie stoerder.

Da's echt de achterlijkste vraag en wordt steevast gecounterd met "Hangt er vanaf, wat is uw hoogste bod?"Nog zo'n klassieker. Wat is uw laagste prijs?
Neen het is de JUISTE prijs, niet de laagste!Nog zo'n klassieker. Wat is uw laagste prijs?
Je glimlach van vandaag is hier:ik die me laten verleiden heb tot een discussie in pol&actua.