Squidward
Well-known member
Ik vraag aan Netflix ‘klassieke oorlogsfilms’ en ik krijg The Guns of Navarone - Minions - Five Came BackHet algoritme van Youtube bij hun suggesties..
Ik wil daardoor nieuwe dingen leren kennen, en niet dezelfde dingen daar constant zien tussenstaan.
Ik wil suggesties op basis van hetgeen ik naar aan het kijken ben, niet van hetgeen ik sowieso al vaak bekijk.
Ik kijk bvb naar een clipje van Parkway Drive (Wild Eyes), dan wil ik in de suggesties andere liedjes van Parkway Drive, of toch tenminste van hetzelfde genre.
En niet dat m'n hele lijst suggesties Black Metal is. Dat is m'n favoriete genre, maar af en toe heb ik eens zin in iets anders..
Ik kan zelfs naar Backstreet Boys zitten kijken dat quasi alle suggesties Black of Death Metal zijn. Dat is niet de bedoeling e...
Het ergste vanal is dat 90% van de tijd "Kanonenfieber - Menschenmülle" als eerste suggestie staat en dus automatisch begint te spelen na afloop van het huidige filmpje. Ik vind dat een zalig album, maar het irriteert dat dat er constant staat, en zeker dat hij altijd ergens halfweg begint te spelen.
.
)