Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Migraine sinds gisteren en zonet een parkeerboete ontvangen terwijl de meter niet werkte en ik mijn kaart had gezet 😡🙄

Direct mail gestuurd en ik kan mijn weekend inzetten met 20 euro meer op mijn rekening! 🥳
Beste,

Het verkeersreglement bepaalt in artikel 27.3 dat indien er automaten in de straat staan het parkeren dient te gebeuren volgens de daarop vermelde richtlijnen.

In het kader van het nazicht op de naleving van de vigerende retributiereglementen, voeren de parkeerwachters vooreerst vaststellingen door op de parkeerautomaten en worden er foto’s genomen teneinde de correcte werking ervan aan te tonen.

Elk eventueel defect wordt geregistreerd.

Er wordt aan herinnerd dat, in geval van defect van de parkeerautomaat, het verplicht is een parkeerschijf aan te brengen (art. 27.3.1,2° en 27.1. van het K.B. van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer).

Wij stellen vast dat uw Europese blauwe parkeerschijf voorlag zoals vermeld op de parkeerautomaat.

De retributiebon werd dan ook onmiddellijk in het bestand geannuleerd zodat u verder géén betalingsherinneringen zal ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Dienst betwistingen

Wel een ergernis: nu JBC ipv jongen en meisje gewoon per leeftijd en maar gaat en er al roepen ‘bye bye JBC’. Ik zou graag de eerste homo of lesbienne tegenkomen die zegt ‘had ik die roze trui of dat houthakkers hemdje niet gezien, ik was hetero’. Uw kind kan toch maar meer keuze hebben en normaal koop je toch wat Junior graag ziet? Wat een idioten zijn er ook…

Wel een ergernis: nu JBC ipv jongen en meisje gewoon per leeftijd en maar gaat en er al roepen ‘bye bye JBC’. Ik zou graag de eerste homo of lesbienne tegenkomen die zegt ‘had ik die roze trui of dat houthakkers hemdje niet gezien, ik was hetero’. Uw kind kan toch maar meer keuze hebben en normaal koop je toch wat Junior graag ziet? Wat een idioten zijn er ook…
Qua winkelen is dat natuurlijk geen probleem en voor de meeste mensen maakt het totaal niet uit (persoonlijk kan het me ook niet schelen), maar er zijn genoeg mensen voor wie dat dit het zoveelste "woke" gedoe is. Je moet daar geen praktische redenen achter zoeken, maar principiële.
Ik wil de praktijk er van wel nog eens zien, er gaat gewoon een kinderafdeling zijn, die nog steeds gescheiden de jurken en jongenskleren aanbiedt volgens mij.

En voor de rest:

Idd. Hoe onpraktisch is dat nu? Nu moogt ge dubbel zo veel kledij gaan doorwroeten om uw gerief te vinden.

Mijn zoons zijn alle twee nogal "boyish" en willen eerder stoerdere kledij.

Wat een klucht toch.

IKEA, the necessary evil dat 1 keer op een jaar gedaan wordt >_>
Wat een samenloop van mensen die geen besef hebben dat ze in de weg staan of iedereen blokkeren in het midden van de gang om dan te staan discussieren over welke fake cactus ze willen....GOD! MOVE TWAT

Paar keer mensen aangereden die in de weg stonden, oei twas per ongeluk :whistle:

Idd. Hoe onpraktisch is dat nu? Nu moogt ge dubbel zo veel kledij gaan doorwroeten om uw gerief te vinden.

Mijn zoons zijn alle twee nogal "boyish" en willen eerder stoerdere kledij.

Wat een klucht toch.
Online selecteren op maat + kleur! 😇
Legergroen en donkerblauw VS roze of paars, ik heb zo een vaag vermoeden welke stijl kleding daarop zal verschijnen 😉

Online selecteren op maat + kleur! 😇
Legergroen en donkerblauw VS roze of paars, ik heb zo een vaag vermoeden welke stijl kleding daarop zal verschijnen 😉
In de winkel kunt ge evengoed gewoon op kleur afgaan. Veel extra werk zal daar dus niet bijzitten 🤷‍♀️

Wat een samenloop van mensen die geen besef hebben dat ze in de weg staan of iedereen blokkeren in het midden van de gang om dan te staan discussieren over welke fake cactus ze willen....GOD! MOVE TWAT

Paar keer mensen aangereden die in de weg stonden, oei twas per ongeluk :whistle:
Hahaha , zo herkenbaar.
Dochter vroeg vorige week achter een nieuw kastje. Wij naar den Ikea (Hasselt)
2 minuten binnen , al ne eerste keer ambras .
Ouder koppel dat elk met een kar in't midden van de gang aan't overleggen was welke kapstokken ze gingen meenemen.
De houten of de plastic versie ?
Niemand die door kon , wij hadden geen kar en zijn dan maar gewoon tussen die 2 doorgewrongen.

Oei oei , mijnheer heeft precies weinig geduld. En 't is corona , niet te dicht , en si en la.
Ik pak die haar kar en duw die aan de kant waarop de man vraagt wat het probleem is.
Duh , ik zeg : pakt uw kar en zegt tegen uw mossel dat ze 2 m verder gaat staan.
Als ge ni ziet dat ge hier de hele boel opstropt en dat 't verstand blijkbaar niet bij iedereen met de jaren komt.

Had zich niet direct aan zo'n antwoord verwacht en plaatste zich dan maar met nen hoop gemompel en gebrabbel ad kant.

M'n dochter knalrood en gaat nooit meer met de papa mee winkelen. :cool:

Ik had mss niet echt mijn dagje maar sommige mensen moesten ze gewoon verbieden van buiten te komen.

IKEA gaat hier als volgt. Vrouwmens gaat zelf, koopt kleine dingen, spendeert daar 2-3u en noteert de grote dingen. Ik ga nadien savonds voor de grote dingen, op voorhand al uitgezocht waar ze staan en sta binnen 15min terug buiten.

IKEA gaat hier als volgt. Vrouwmens gaat zelf, koopt kleine dingen, spendeert daar 2-3u en noteert de grote dingen. Ik ga nadien savonds voor de grote dingen, op voorhand al uitgezocht waar ze staan en sta binnen 15min terug buiten.
Efficiënt en al (y)

Moesten ze een deftige website hebben, akkoord.
40 minuten rijden, 10 minuten eer je geparkeerd bent én binnen bent, 40 minuten door die gangen wurmen, 10 minuten aanschuiven aan de kassa, 10 minuten terug naar de auto, inladen, kar wegzetten, 40 minuten rijden. 150 minuten versus iets zoeken en uitkiezen online en pakje aannemen van de postbode. Ik weet waar ik liever mijn tijd en energie in steek... 🤷🏼‍♀️

Per uitzondering nog eens naar de carrefour market hier geweest. Ik moest nog bier hebben voor de BBQ morgen en te lui om naar de colruyt te rijden.
Wat een armoedig aanbod. Stonden nog maar 2 bakken cristal en 3 jupiler (en afgaande op de rek-ruimte was dat zowat heel hun stock) en qua bieren raakten ze met moeite verder dan Leffe, Duvel en Grimbergen. Uiteindelijk maar de enige 2 meegenomen die ik niet kende, Waterloo en Val-Dieu (beiden blond).
Qua chips en hapjes ook al gene vette.

En natuurlijk irritante mensen. 2 soccermoms samen aant winkelen die vlak achter de ingang plots stoppen om te overleggen wie wat gaat kopen....tja...overgang zonlicht -> kunstlicht, ik ff verblind en stak natuurlijk al eentje half onder mijn kar.

40 minuten rijden, 10 minuten eer je geparkeerd bent én binnen bent, 40 minuten door die gangen wurmen, 10 minuten aanschuiven aan de kassa, 10 minuten terug naar de auto, inladen, kar wegzetten, 40 minuten rijden. 150 minuten versus iets zoeken en uitkiezen online en pakje aannemen van de postbode. Ik weet waar ik liever mijn tijd en energie in steek... 🤷🏼‍♀️
Ik koop gewoon zo min mogelijk van de Ikea, nog beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan