D
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem is dan wel dat mensen dat weer niet zo gaan appreciëren als ge eens uw tattoo wilt tonen in het openbaar.He, lijkt een leuke als dick tattoo:
Tetten aub.
Migraine sinds gisteren en zonet een parkeerboete ontvangen terwijl de meter niet werkte en ik mijn kaart had gezet![]()

Beste,
Het verkeersreglement bepaalt in artikel 27.3 dat indien er automaten in de straat staan het parkeren dient te gebeuren volgens de daarop vermelde richtlijnen.
In het kader van het nazicht op de naleving van de vigerende retributiereglementen, voeren de parkeerwachters vooreerst vaststellingen door op de parkeerautomaten en worden er foto’s genomen teneinde de correcte werking ervan aan te tonen.
Elk eventueel defect wordt geregistreerd.
Er wordt aan herinnerd dat, in geval van defect van de parkeerautomaat, het verplicht is een parkeerschijf aan te brengen (art. 27.3.1,2° en 27.1. van het K.B. van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer).
Wij stellen vast dat uw Europese blauwe parkeerschijf voorlag zoals vermeld op de parkeerautomaat.
De retributiebon werd dan ook onmiddellijk in het bestand geannuleerd zodat u verder géén betalingsherinneringen zal ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Dienst betwistingen
Qua winkelen is dat natuurlijk geen probleem en voor de meeste mensen maakt het totaal niet uit (persoonlijk kan het me ook niet schelen), maar er zijn genoeg mensen voor wie dat dit het zoveelste "woke" gedoe is. Je moet daar geen praktische redenen achter zoeken, maar principiële.Wel een ergernis: nu JBC ipv jongen en meisje gewoon per leeftijd en maar gaat en er al roepen ‘bye bye JBC’. Ik zou graag de eerste homo of lesbienne tegenkomen die zegt ‘had ik die roze trui of dat houthakkers hemdje niet gezien, ik was hetero’. Uw kind kan toch maar meer keuze hebben en normaal koop je toch wat Junior graag ziet? Wat een idioten zijn er ook…
Idd. Hoe onpraktisch is dat nu? Nu moogt ge dubbel zo veel kledij gaan doorwroeten om uw gerief te vinden.Wel een ergernis: nu JBC ipv jongen en meisje gewoon per leeftijd en maar gaat en er al roepen ‘bye bye JBC’. Ik zou graag de eerste homo of lesbienne tegenkomen die zegt ‘had ik die roze trui of dat houthakkers hemdje niet gezien, ik was hetero’. Uw kind kan toch maar meer keuze hebben en normaal koop je toch wat Junior graag ziet? Wat een idioten zijn er ook…

Ik doe dat in elke winkel.Paar keer mensen aangereden die in de weg stonden, oei twas per ongeluk![]()
Niet de eerste keer, maar als dezelfde lompe mens continue in mijn weg draait, rij ik er gewoon tegen.Online selecteren op maat + kleur!Idd. Hoe onpraktisch is dat nu? Nu moogt ge dubbel zo veel kledij gaan doorwroeten om uw gerief te vinden.
Mijn zoons zijn alle twee nogal "boyish" en willen eerder stoerdere kledij.
Wat een klucht toch.

In de winkel kunt ge evengoed gewoon op kleur afgaan. Veel extra werk zal daar dus niet bijzittenOnline selecteren op maat + kleur!
Legergroen en donkerblauw VS roze of paars, ik heb zo een vaag vermoeden welke stijl kleding daarop zal verschijnen![]()

Ik vind online shoppen veel handiger/snellerIn de winkel kunt ge evengoed gewoon op kleur afgaan. Veel extra werk zal daar dus niet bijzitten![]()

Hahaha , zo herkenbaar.IKEA, the necessary evil dat 1 keer op een jaar gedaan wordt >_>
Wat een samenloop van mensen die geen besef hebben dat ze in de weg staan of iedereen blokkeren in het midden van de gang om dan te staan discussieren over welke fake cactus ze willen....GOD! MOVE TWAT
Paar keer mensen aangereden die in de weg stonden, oei twas per ongeluk![]()

IKEA gaat hier als volgt. Vrouwmens gaat zelf, koopt kleine dingen, spendeert daar 2-3u en noteert de grote dingen. Ik ga nadien savonds voor de grote dingen, op voorhand al uitgezocht waar ze staan en sta binnen 15min terug buiten.IKEA, the necessary evil dat 1 keer op een jaar gedaan wordt >_>
Wat een samenloop van mensen die geen besef hebben dat ze in de weg staan of iedereen blokkeren in het midden van de gang om dan te staan discussieren over welke fake cactus ze willen....GOD! MOVE TWAT
Paar keer mensen aangereden die in de weg stonden, oei twas per ongeluk![]()
Efficiënt en alIKEA gaat hier als volgt. Vrouwmens gaat zelf, koopt kleine dingen, spendeert daar 2-3u en noteert de grote dingen. Ik ga nadien savonds voor de grote dingen, op voorhand al uitgezocht waar ze staan en sta binnen 15min terug buiten.

Moesten ze een deftige website hebben, akkoord.I raise you met een online order, ofwel laten leveren, ofwel klaar laten zetten. Worth every euro!![]()
40 minuten rijden, 10 minuten eer je geparkeerd bent én binnen bent, 40 minuten door die gangen wurmen, 10 minuten aanschuiven aan de kassa, 10 minuten terug naar de auto, inladen, kar wegzetten, 40 minuten rijden. 150 minuten versus iets zoeken en uitkiezen online en pakje aannemen van de postbode. Ik weet waar ik liever mijn tijd en energie in steek...Moesten ze een deftige website hebben, akkoord.

Ik koop gewoon zo min mogelijk van de Ikea, nog beter.40 minuten rijden, 10 minuten eer je geparkeerd bent én binnen bent, 40 minuten door die gangen wurmen, 10 minuten aanschuiven aan de kassa, 10 minuten terug naar de auto, inladen, kar wegzetten, 40 minuten rijden. 150 minuten versus iets zoeken en uitkiezen online en pakje aannemen van de postbode. Ik weet waar ik liever mijn tijd en energie in steek...![]()