Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ook niet dat men na 90 pagina’s nog steeds niet weet dat ik hier het meeste verdien van heel da forum![]()
Maar verdienen doe ik het wel! vind ik.
En dat was begin jaren 2000.. wie weet wat die kerel nu verdient?Nu ben ik wel curieus.Langs de andere kant: zijne rechtstreekse collega kende ik veel beter, ook zo ne harde werker: dood teruggevonden achter zijn bureel op 51. Ge zit daar dan met uw schoon pré
Nu ben ik wel curieus.
Verschoten van zijn eigen pré?
Het is nu niet dat ze het eerlijk zouden zeggen mocht er een met coke besprenkelde prostituee onder gelegen hebben hé...nee, hartfalen tijdens avondje doorwerken.
Bewaking heeft hem gevonden.

Zowat poëtisch. Ik zie t voor me!Het is nu niet dat ze het eerlijk zouden zeggen mocht er een met coke besprenkelde prostituee onder gelegen hebben hé...![]()
Dan heb je inderdaad niet meer veel aan je grote pré.nee, hartfalen tijdens avondje doorwerken.
Bewaking heeft hem gevonden.
Daar komt het inderdaad op neer. Met 40.000 kunt ge fijn u rekeningen betalen en hebt ge genoeg over voor u hobby's.Ik zou idd al een ferm gat in de lucht springen met 40.000 per jaar, al mijn problemen opgelost lol. Maar als het over echt veel geld gaat denk ik da eens ge "rijk" zijt dat het niemeer uitmaakt of ge stinkend rijk zijt of gewoon rijk.
Gebruik je een adblocker? Of als je Android hebt YoutubeVanced?al die get rich quick scheme advertenties op youtube
Is da alles? Daar sta ik niet voor opHet bruto loon topic heeft nu echt wel zijn piek bereikt met casual discussies over lonen van 5000-8000 euro.
)Naart schijnt kon je op bepaalde plekken er nog een gratis spoeling bij krijgen.Dat gezaag over het weer. Vandaag eindelijk eens goed de ramen kunnen openzetten zodat het wat afkoelt in huis.