Das dan ook de top van gelukkig zijn hé"Slechts" tot €4000/maand![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das dan ook de top van gelukkig zijn hé"Slechts" tot €4000/maand![]()

Tis tijd om van job te veranderen zeker voor jou?Allee om 4u wakker geworden van luid getik.
Wat blijkt, is het hier aan het binnen druppen en redelijk fel.
Edit: breidt zich uit via het plafond en de emmers lopen goed vol. https://ibb.co/3hNLTsz
Dus nadat ik op het werk al paar weken inspring voor collega's die gelijktijdig ziek, op verlof zijn in een periode met ongeziene wateroverlast en ik al dat extra werk voor mezelf en hen moet opvangen heb ik nu zelf prijs.
Oh en maandag bijna klapband gehad met mijn auto onderweg naar Brussel, belt de garage mij dat ik alle 4 banden ga moeten vervangen omdat het 4*4 is en het profieldiepte verschil tussen beiden niet te groot mag zijn.
Ik kan godverdomme niet wachten tot ik zondag op vakantie vertrek, de eerste keer dat er iemand van het werk mij durft lastig te vallen flikker ik mijne gsm in één of ander Zwitsers meer.
Welke NAS? toch niet DE NAS als in de hiphop legende NAS ?NAS die gestorven is deze ochtend.
Tis tijd om van job te veranderen zeker voor jou?
Iets te vieren? Of gewoon omdat het kan? (Allez, gesteld dat het weer het zou toelaten toch)Dat is nu al de derde avond op rij dat ik hier in mijne badjas klaarsta met een fles champagne om een nachtplonske te doen in mijne jacuzzi en dan begint da toch weer ni te gieten zeker. Godverdoeme![]()
Maakt dat dan uit dat het regent? Je wordt toch natDat is nu al de derde avond op rij dat ik hier in mijne badjas klaarsta met een fles champagne om een nachtplonske te doen in mijne jacuzzi en dan begint da toch weer ni te gieten zeker. Godverdoeme![]()

Iets zegt me dat je toch bakzeil gaat halenVan mijn jachtgeweer als ik eindelijk eens ga doorslaan?![]()
Je hebt waarschijnlijk gelijk, totaal geen doorzetter als het op illegale plannen aan komt...Iets zegt me dat je toch bakzeil gaat halen

De vraag is hoe je vergelijkt hoe gelukkig mensen zijn.Was iets van € 5000 / maand.
Het komt er op neer dat als je meer verdient, je ook meestal grotere verantwoordelijkheden hebt en uitgaven zal doen om je levensstandaard te verhogen. Maar op den duur maakt niets je nog gelukkig, want er is altijd wel een mooiere auto of vrouw / man, etc. Nieuwe dingen zijn ook maar leuk voor eventjes, dat houdt je niet gelukkig.
Edit: Blijkbaar € 4000 netto per maand.

Hier is het nog niet onder 23,5 graden gezakt binnenIn welk microklimaat woon jij dan, hier was dat 2 weken terug ofzo al doenbaar.
Zalig die isolatie. Altijd lekker warm.Geen idee, maar hier
Hier is het nog niet onder 23,5 graden gezakt binnen
Allee om 4u wakker geworden van luid getik.
Wat blijkt, is het hier aan het binnen druppen en redelijk fel.
Edit: breidt zich uit via het plafond en de emmers lopen goed vol. https://ibb.co/3hNLTsz
Dus nadat ik op het werk al paar weken inspring voor collega's die gelijktijdig ziek, op verlof zijn in een periode met ongeziene wateroverlast en ik al dat extra werk voor mezelf en hen moet opvangen heb ik nu zelf prijs.
Oh en maandag bijna klapband gehad met mijn auto onderweg naar Brussel, belt de garage mij dat ik alle 4 banden ga moeten vervangen omdat het 4*4 is en het profieldiepte verschil tussen beiden niet te groot mag zijn.
Ik kan godverdomme niet wachten tot ik zondag op vakantie vertrek, de eerste keer dat er iemand van het werk mij durft lastig te vallen flikker ik mijne gsm in één of ander Zwitsers meer.
Weet ge wat bekijk 't allemaal.
Nu fiets ik door de regen omdat er melding is van wateroverlast in een gebouw en zit ik gvd opgesloten!
En dit was dan gvd die wateroverlast!
![]()

Positief blijven. Gratis escape room!Weet ge wat bekijk 't allemaal.
Nu fiets ik door de regen omdat er melding is van wateroverlast in een gebouw en zit ik gvd opgesloten!
En dit was dan gvd die wateroverlast!
![]()
De man van 22 zou in de wijk Nispert zelf met een zwemband in het snel stromende water gesprongen zijn en werd vervolgens een tijdlang vermist. Later vonden de hulpdiensten zijn lichaam in een beek in de buurt van de Rotenberg. Hij kon niet meer gereanimeerd worden.
Sorry, slecht verwoord. Bedoel mijn Network Attached Storage.Welke NAS? toch niet DE NAS als in de hiphop legende NAS ?