In welk microklimaat woon jij dan, hier was dat 2 weken terug ofzo al doenbaar.Dat gezaag over het weer. Vandaag eindelijk eens goed de ramen kunnen openzetten zodat het wat afkoelt in huis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In welk microklimaat woon jij dan, hier was dat 2 weken terug ofzo al doenbaar.Dat gezaag over het weer. Vandaag eindelijk eens goed de ramen kunnen openzetten zodat het wat afkoelt in huis.
Zijn chauffage stond nog opIn welk microklimaat woon jij dan, hier was dat 2 weken terug ofzo al doenbaar.

Zie ik net door het slaapkamerraam dat hij dus zo een "parasolzeil" heeft gespannen over zijn minivijverke met goudvissen in. What da fuck, schrik dat die beesten ne zonneslag gaan opdoen of wat?!?!Buurman die nu beslist in de gemeenschappelijke muur te boren. Waarom ook niet, kwestie van zeker 5x per week 's avonds goed kabaal te kunnen maken.. Met de voorspelde regen zou zijn quotum anders in gevaar kunnen komen.
![]()
Omdat er geen water zou inlopen he slimme.Zie ik net door het slaapkamerraam dat hij dus zo een "parasolzeil" heeft gespannen over zijn minivijverke met goudvissen in. What da fuck, schrik dat die beesten ne zonneslag gaan opdoen of wat?!?!

Tegen de hagelZie ik net door het slaapkamerraam dat hij dus zo een "parasolzeil" heeft gespannen over zijn minivijverke met goudvissen in. What da fuck, schrik dat die beesten ne zonneslag gaan opdoen of wat?!?!
Van mijn jachtgeweer als ik eindelijk eens ga doorslaan?Tegen de hagel

Of om reigers weg te houdenTegen de hagel

TiktaktiktakVan mijn jachtgeweer als ik eindelijk eens ga doorslaan?![]()
Zodat ze erop kunnen trampoline springen?Of om reigers weg te houden![]()
Als ze het vijvertje niet meer kunnen zien met dat zeil erover, vliegen ze mss verder hèZodat ze erop kunnen trampoline springen?

Daarvoor heeft hij 10j geleden al zo een visnet gespannen.Of om reigers weg te houden![]()
Je zou kunnen zeggen dat de vissen onder zeil zijn.Als ze het vijvertje niet meer kunnen zien met dat zeil erover, vliegen ze mss verder hè![]()
Nog 3 maand... *tandenknars*Tiktaktiktak
Bleh GLC en Xbox is toch echt wel voor het plebs hoorIs da alles? Daar sta ik niet voor op
Ik: €7000 + mercedes glc amg + iphone + laptop + xbox series x + oled 65inch
Voila. Dat is wat ik verdien (maar niet krijg)
(=> @Remake VOOR DE ZEKERHEID MET EEN UNSURE ERBIJ
)

ik weet het en mijne drone kan daar ook niet tegen.Dat is nu al de derde avond op rij dat ik hier in mijne badjas klaarsta met een fles champagne om een nachtplonske te doen in mijne jacuzzi en dan begint da toch weer ni te gieten zeker. Godverdoeme![]()
Was iets van € 5000 / maand.Dan heb je inderdaad niet meer veel aan je grote pré.
Ik heb eens ergens gelezen van studies over het concept 'geld maakt gelukkig'.
Vraag me niet hoe ze dat getest hebben en hoe betrouwbaar het is, maar het kwam neer dat geld gelukkig maakt tot een bepaald bedrag.
Ik dacht iets van een 40.000 - 50.000 euro per jaar.
Misschien gaan ze uit van: hoe meer er bijkomt, hoe harder je moet werken ervoor, hoe minder vrije tijd om van het geld te genieten.
Klote, klote, klote, klote, klote, klote weer!