Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Buurman die nu beslist in de gemeenschappelijke muur te boren. Waarom ook niet, kwestie van zeker 5x per week 's avonds goed kabaal te kunnen maken.. Met de voorspelde regen zou zijn quotum anders in gevaar kunnen komen.

😣😣😣
Zie ik net door het slaapkamerraam dat hij dus zo een "parasolzeil" heeft gespannen over zijn minivijverke met goudvissen in. What da fuck, schrik dat die beesten ne zonneslag gaan opdoen of wat?!?!

Dat is nu al de derde avond op rij dat ik hier in mijne badjas klaarsta met een fles champagne om een nachtplonske te doen in mijne jacuzzi en dan begint da toch weer ni te gieten zeker. Godverdoeme :angry::angry::angry::eviltongue::eviltongue::eviltongue:

Dan heb je inderdaad niet meer veel aan je grote pré.
Ik heb eens ergens gelezen van studies over het concept 'geld maakt gelukkig'.
Vraag me niet hoe ze dat getest hebben en hoe betrouwbaar het is, maar het kwam neer dat geld gelukkig maakt tot een bepaald bedrag.
Ik dacht iets van een 40.000 - 50.000 euro per jaar.
Misschien gaan ze uit van: hoe meer er bijkomt, hoe harder je moet werken ervoor, hoe minder vrije tijd om van het geld te genieten.
Was iets van € 5000 / maand.
Het komt er op neer dat als je meer verdient, je ook meestal grotere verantwoordelijkheden hebt en uitgaven zal doen om je levensstandaard te verhogen. Maar op den duur maakt niets je nog gelukkig, want er is altijd wel een mooiere auto of vrouw / man, etc. Nieuwe dingen zijn ook maar leuk voor eventjes, dat houdt je niet gelukkig.

Edit: Blijkbaar € 4000 netto per maand.

Klote, klote, klote, klote, klote, klote weer!

Allee om 4u wakker geworden van luid getik.
Wat blijkt, is het hier aan het binnen druppen en redelijk fel.
Edit: breidt zich uit via het plafond en de emmers lopen goed vol. https://ibb.co/3hNLTsz

Dus nadat ik op het werk al paar weken inspring voor collega's die gelijktijdig ziek, op verlof zijn in een periode met ongeziene wateroverlast en ik al dat extra werk voor mezelf en hen moet opvangen heb ik nu zelf prijs.
Oh en maandag bijna klapband gehad met mijn auto onderweg naar Brussel, belt de garage mij dat ik alle 4 banden ga moeten vervangen omdat het 4*4 is en het profieldiepte verschil tussen beiden niet te groot mag zijn.

Ik kan godverdomme niet wachten tot ik zondag op vakantie vertrek, de eerste keer dat er iemand van het werk mij durft lastig te vallen flikker ik mijne gsm in één of ander Zwitsers meer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan