Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herinner mij uit mijn beginjaren als it consultant dat ik es een scan moest nemen van iemands loonfiche en doormailen want hij kon het zelf niet en had het nodig.
En toen zag ik het bedrag op mijn scherm verschijnen en dacht ik: nou, ik dacht dat die mannen meer verdienden per jaar.

35000 euro

En bleek per maand te zijn :laugh: En dat was begin jaren 2000.. wie weet wat die kerel nu verdient?

Langs de andere kant: zijne rechtstreekse collega kende ik veel beter, ook zo ne harde werker: dood teruggevonden achter zijn bureel op 51. Ge zit daar dan met uw schoon pré

Den hond.
Hij komt in de gang, ziet mij zitten, kijkt recht in mijn ogen en zet zijn sluizen open.
Hij is niet ziek (dierenarts recent gezien voor groot onderhoud), hij kan buiten wanneer hij moet (en was buiten geweest). Als ik dan foeter (zonder agressief te zijn) toont hij zijn tanden. Hij heeft een lange periode gehad van ‘surrender’ plassen - terwijl wij dus echt nog nooit een vinger naar hem hebben uitgestoken. Dat was achter de rug maar nu al twee dagen plassen als we binnenkomen en dus random nu.

nee, hartfalen tijdens avondje doorwerken.
Bewaking heeft hem gevonden.
Dan heb je inderdaad niet meer veel aan je grote pré.
Ik heb eens ergens gelezen van studies over het concept 'geld maakt gelukkig'.
Vraag me niet hoe ze dat getest hebben en hoe betrouwbaar het is, maar het kwam neer dat geld gelukkig maakt tot een bepaald bedrag.
Ik dacht iets van een 40.000 - 50.000 euro per jaar.
Misschien gaan ze uit van: hoe meer er bijkomt, hoe harder je moet werken ervoor, hoe minder vrije tijd om van het geld te genieten.

Ik zou idd al een ferm gat in de lucht springen met 40.000 per jaar, al mijn problemen opgelost lol. Maar als het over echt veel geld gaat denk ik da eens ge "rijk" zijt dat het niemeer uitmaakt of ge stinkend rijk zijt of gewoon rijk.

Ik zou idd al een ferm gat in de lucht springen met 40.000 per jaar, al mijn problemen opgelost lol. Maar als het over echt veel geld gaat denk ik da eens ge "rijk" zijt dat het niemeer uitmaakt of ge stinkend rijk zijt of gewoon rijk.
Daar komt het inderdaad op neer. Met 40.000 kunt ge fijn u rekeningen betalen en hebt ge genoeg over voor u hobby's.

Eerst een virus, nu het klimaat.

Mama natuur komt voor jullie *****s!

Het bruto loon topic heeft nu echt wel zijn piek bereikt met casual discussies over lonen van 5000-8000 euro.
Is da alles? Daar sta ik niet voor op
Ik: €7000 + mercedes glc amg + iphone + laptop + xbox series x + oled 65inch
Voila. Dat is wat ik verdien (maar niet krijg😩)

Dat gezaag over het weer. Vandaag eindelijk eens goed de ramen kunnen openzetten zodat het wat afkoelt in huis.

En baby die weeral niet wilt slapen. Lastig zijn omdat ze moe is maar in bed liggen, ho maar, dan begin ik rondjes te draaien en het uit te leggen en met tutje uit bed smijten.

Laatst bewerkt:
Buurman die nu beslist in de gemeenschappelijke muur te boren. Waarom ook niet, kwestie van zeker 5x per week 's avonds goed kabaal te kunnen maken.. Met de voorspelde regen zou zijn quotum anders in gevaar kunnen komen.

😣😣😣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan