Coolguy
Well-known member
Klagen mag van mij iedereen (we betalen ook gewoon veel belastingen), maar wanneer mensen dan hun situatie als standaard gaan nemen geeft dat wel soms tenenkrullende "inzichten".
Dé klassieker, hierboven ook al vermeldt, is dat alles een keuze is. Ja, want Kenji uit de sociale wijk en Geoffrey uit de villawijk hebben zeker dezelfde mogelijkheden/opvoeding gehad. In het algemeen vind ik gewoon dat velen hier niet voldoende lijken te beseffen hoe hard ze hun twee pollekes mogen kussen met alle zaken die ze niet onder controle hebben.
Minder sociale contacten dus het moet ergens gebeuren zekerLaat ons eerlijk zijn, iedereen stoeft eens graag, ik ook, maar het valt inderdaad soms nogal op. Zo loopt er hier ook iemand rond die in elke thread alludeert naar zijn vreselijk interessant seksleven, wat mij vooral doet vermoeden dat er veel op de kin kloppen bij is.
![]()
Ik kan mij vinden in beide statements/inzichten

Laat ons eerlijk zijn, iedereen stoeft eens graag, ik ook, maar het valt inderdaad soms nogal op. Zo loopt er hier ook iemand rond die in elke thread alludeert naar zijn vreselijk interessant seksleven, wat mij vooral doet vermoeden dat er veel op de kin kloppen bij is.