Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is nu gewoon afwachten op een topic à la "Hoe groot is uw piet/cupmaat" waarin de ene dekhengst na de andere gaat posten en stoefen dat ze allemaal bloeiers van minstens 25cm zijn en gemakkelijk drie uur aan een stuk kunnen pompen.
Haha, stel u voor dat ge gaat stoefen met zulke middelmatige cijfers.

Het is nu gewoon afwachten op een topic à la "Hoe groot is uw piet/cupmaat" waarin de ene dekhengst na de andere gaat posten en stoefen dat ze allemaal bloeiers van minstens 25cm zijn en gemakkelijk drie uur aan een stuk kunnen pompen.
net gecontroleerd en mijn slang is maar 18 cm en ik kan 7.5 minuten pompen

IMG20210712151839.jpg

Zo loopt er hier ook iemand rond die in elke thread alludeert naar zijn vreselijk interessant seksleven, wat mij vooral doet vermoeden dat er veel op de kin kloppen bij is.
:unsure:
Ja ik denk ook echt dat @glashelder een keibraaf meiske is. Eindelijk iemand die ook die ballon doorprikt
:love:
.

Is een half uurke beatsaber per dag ook acceptabel :p
30min Thrill Of The Fight en we kunnen klappen :coolbrows:.

Yes eindelijk ne thread waar ik ook kan stoeffen. Maar 3uur pompen... het kost mij al moeite ni direct flauw te vallen, laat staan dat 3u stijf te houden.

Er bestaat al zo'n topic waar we kunnen vertellen hoe vaak we seks hebben. Met onze vaste partner.
Toen laatst vroeg er iemand daar hoe we tegenover triootjes staan en toen zei ik (niet al te serieus uiteraard) dat mijn man me amper kan bijhouden (opschepper haha:unsure:) maar dat was eigenlijk eerder omdat ik niet wil dat die een andere vrouw paalt.:frown:

Er bestaat al zo'n topic waar we kunnen vertellen hoe vaak we seks hebben. Met onze vaste partner.
Toen laatst vroeg er iemand daar hoe we tegenover triootjes staan en toen zei ik (niet al te serieus uiteraard) dat mijn man me amper kan bijhouden (opschepper haha:unsure:) maar dat was eigenlijk eerder omdat ik niet wil dat die een andere vrouw paalt.:frown:

Ik heb vorige week zo een wonderlamp met een geest gevonden en heb me een struise vogel gewenst!

Denk wel dat hij me een beetje misbegrepen heeft, wss te lang in die lamp gezeten. Weet iemand wat zo een beest eet?

De prijzen van interne HDD's versta ik toch niet goed. In 2011 (!) heb ik voor 60 euro 2TB gekocht. Vandaag voor 120 euro 4TB gekocht. Op tien jaar tijd, blijft de €/TB verhouding constant.

ergernis van vandaag: een slaatje gegeten vanmiddag met overdreven veel pijnboompitten in. Alles wat ik proef is pijnboompit, zelfs de koffie smaakt er naar.

in het bbq topic is het ook vooral duur vlees tegenwoordig. Als je geen Wagyu op de bbq smijt heb je niet geleefd!

Overdreven natuurlijk, maar het is wel een trend die ik volg. Het moet altijd beter/maffer/sneller/exclusiever gaan
Ferm overdreven zelfs. Er wordt heel weinig over Wagyu e.d. gepraat daar. En als het daarover gaat, is het allerminst om te stoefen heb ik den indruk.

Enorm onvriendelijke service van Urbano Oostende.
1ste telefoongesprek: "Ja we kunnen u niet helpen, het is etenstijd. Bel later terug".
Oke, neem dan de telefoon gewoon niet op als de middagpauze zo belangrijk is?
2de telefoongesprek: "Wij weten dat niet, stuur de informatie door naar het magazijn".
Oke, gedaan.
Aankomst in winkel, 20 minuten voor sluitingstijd (stond online niet aangegeven).
Uiteindelijk de beurt aan ons, we vragen of ze ons nog kunnen helpen om gewoon iets te bestellen aangezien we al weten wat.
"Ah nee, kom maandag terug we zijn gesloten".

Goed, we bestellen het wel ergens anders.

Ook in de winkel die dag; een andere klant die vloeistof voor z'n chemisch toilet kwam kopen moest het terug in het rek leggen want ze waren gesloten.
Hoe lang duurt het om het even af te rekenen?? De kassa was nog niet eens afgesloten :rolleyes:
Die mens heeft nu een heel weekend op een hoopje moeten kakken waarschijnlijk.

Man man, als je daar niet met een zak geld van 70.000 euro komt zwaaien om een mobilhome te kopen kunnen ze precies niet vriendelijk zijn.
Ook een soortgelijke ervaring gehad in Dicar Geel.

ergernis van vandaag: een slaatje gegeten vanmiddag met overdreven veel pijnboompitten in. Alles wat ik proef is pijnboompit, zelfs de koffie smaakt er naar.
Ik eet dat niet meer. Heb zo eens het PNS gehad. Dat heeft +1 maand geduurd dat bij eender wat ik at een vieze smaak had. Ik werd echt zot en dacht dat dat nooit meer ging verdwijnen. Maar ik wist dus initieel niet dat dit van die pijnboompitten kwam.

Nieuwe opportuniteiten voor de flexers onder ons:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan