Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De wereldvreemdheid van sommigen op dit forum in topics die over loon, spaargeld of vastgoed gaan tart soms alle verbeelding.

meermaals geprobeerd om een kaartje voor De Lijn te bemachtigen via de De Lijn App.

ook meermaals de betaling voor die aankoop poging(en) goedgekeurd.

nooit kaartje gekregen, nu afwachten of de betalingen wél "succesvol" waren.

dan maar zwart gereden, niet dat ge veel keus hebt, eh.

Als je iets ECHT wil, dan kan het. Anders is het een gebrek aan wil en doorzettingsvermogen.
Aangezien je er over moet nadenken, is de wil om je doel te bereiken er duidelijk niet. Forget of bro.... 🤷🏼‍♀️
En als ik nu geloof dat ik het echt wil, maar nog niet weet of ik wel wil geloven dat ik het wil. Is dit dan een gebrek aan mijn geloof om het te willen of aan mijn wil het te geloven?

En als ik nu geloof dat ik het echt wil, maar nog niet weet of ik wel wil geloven dat ik het wil. Is dit dan een gebrek aan mijn geloof om het te willen of aan mijn wil het te geloven?
Sowieso mag je dan niet (meer) in pol&actua posten.

Alhoewel, je hanteert een heel wollig taalgebruik, dat hebben ze daar graag.

Je toont nu dus echt NIETS van Doorzettingsvermogen he, loser!

Sorry mods, ik weet dat spelen buiten zwam niet mag, maar ik erger mij dus dood aan zo een mensen dus wél on topic!

Sowieso mag je dan niet (meer) in pol&actua posten.

Alhoewel, je hanteert een heel wollig taalgebruik, dat hebben ze daar graag.
Ik ben niet rood genoeg voor pol&actua
Je toont nu dus echt NIETS van Doorzettingsvermogen he, loser!

Sorry mods, ik weet dat spelen buiten zwam niet mag, maar ik erger mij dus dood aan zo een mensen dus wél on topic!
@Loser euhm ik denk dat ze u nodig heeft...

Ik vind het wel een eer dat ik uw ergernis mag zijn.

meermaals geprobeerd om een kaartje voor De Lijn te bemachtigen via de De Lijn App.

ook meermaals de betaling voor die aankoop poging(en) goedgekeurd.

nooit kaartje gekregen, nu afwachten of de betalingen wél "succesvol" waren.

dan maar zwart gereden, niet dat ge veel keus hebt, eh.
In het slechtste geval kan je toch aantonen dat je weldegelijk betaald hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan