Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En of ik mag van die van ons.hangt er van af wat xyz is.
Dit toont genoeg aan hoeveel gij te zeggen hebt. Zelfs uw eigen vrouw moogt ge nog niet voor uw eigen claimen.En of ik mag van die van ons.
Neenee serieus, wij delen eentje. Om het wat draagbaar te houden.Dit toont genoeg aan hoeveel gij te zeggen hebt. Zelfs uw eigen vrouw moogt ge nog niet voor uw eigen claimen.
Neenee serieus, wij delen eentje. Om het wat draagbaar te houden.
#stopbeingpoorDe wereldvreemdheid van sommigen op dit forum in topics die over loon, spaargeld of vastgoed gaan tart soms alle verbeelding.
Jup, alles is een keuze, ook DIE is al gepasseerd#stopbeingpoor

Inderdaad, diene was ik al vergeten.Jup, alles is een keuze, ook DIE is al gepasseerd![]()
Geloof je het of WIL je het ook écht?Inderdaad, diene was ik al vergeten.
Hier lopen toch rare figuren rond.
Anyway, ik geloof dat ik volgende maand rijk ga worden. Kzal laten weten of het gelukt is.
Wow nu wordt het ingewikkeld.Geloof je het of WIL je het ook écht?
Als je iets ECHT wil, dan kan het. Anders is het een gebrek aan wil en doorzettingsvermogen.Wow nu wordt het ingewikkeld.
Mag ik hier effe over nadenken?

En als ik nu geloof dat ik het echt wil, maar nog niet weet of ik wel wil geloven dat ik het wil. Is dit dan een gebrek aan mijn geloof om het te willen of aan mijn wil het te geloven?Als je iets ECHT wil, dan kan het. Anders is het een gebrek aan wil en doorzettingsvermogen.
Aangezien je er over moet nadenken, is de wil om je doel te bereiken er duidelijk niet. Forget of bro....![]()
Sowieso mag je dan niet (meer) in pol&actua posten.En als ik nu geloof dat ik het echt wil, maar nog niet weet of ik wel wil geloven dat ik het wil. Is dit dan een gebrek aan mijn geloof om het te willen of aan mijn wil het te geloven?
Je toont nu dus echt NIETS van Doorzettingsvermogen he, loser!En als ik nu geloof dat ik het echt wil, maar nog niet weet of ik wel wil geloven dat ik het wil. Is dit dan een gebrek aan mijn geloof om het te willen of aan mijn wil het te geloven?
Ik ben niet rood genoeg voor pol&actuaSowieso mag je dan niet (meer) in pol&actua posten.
Alhoewel, je hanteert een heel wollig taalgebruik, dat hebben ze daar graag.
@Loser euhm ik denk dat ze u nodig heeft...Je toont nu dus echt NIETS van Doorzettingsvermogen he, loser!
Sorry mods, ik weet dat spelen buiten zwam niet mag, maar ik erger mij dus dood aan zo een mensen dus wél on topic!
In het slechtste geval kan je toch aantonen dat je weldegelijk betaald hebt?meermaals geprobeerd om een kaartje voor De Lijn te bemachtigen via de De Lijn App.
ook meermaals de betaling voor die aankoop poging(en) goedgekeurd.
nooit kaartje gekregen, nu afwachten of de betalingen wél "succesvol" waren.
dan maar zwart gereden, niet dat ge veel keus hebt, eh.