Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik herken het helaas ook allemaal. Ik moet zeggen dat het qua hoeveelheid wel goed meevalt bij die van mij, maar alles wat in die koffer terecht komt, zal en moet gewassen worden, gedragen of niet. Het ruikt naar koffer zegt ze :unsure: . Bij het inpakken wordt er eerst een lijstje gemaakt een week van te voren en dan gaat alles klaargelegd worden op het logeerbed in de aanloop van de vakantie.

Ik maak gewoon mijn koffer de dag ervoor klaar en ben eigenlijk nog nooit iets vergeten. En er zijn niet veel dingen die ge niet op vakantie kunt kopen moest dat toch het geval zijn.
 
Wat heeft een mens nog meer nodig voor een weekendje weg?
1 zuiver onderbroek (+ die je aan hebt voor vrij op zat)
Een short
Drie tshirts
3 paar sokken
Een aar zakdoekjes (hooikoorts)
Extrz oaar schoenen
Toiletgerief
Portemonnee

ik denk dat het dat wel is
 
Ik herken het helaas ook allemaal. Ik moet zeggen dat het qua hoeveelheid wel goed meevalt bij die van mij, maar alles wat in die koffer terecht komt, zal en moet gewassen worden, gedragen of niet. Het ruikt naar koffer zegt ze :unsure: . Bij het inpakken wordt er eerst een lijstje gemaakt een week van te voren en dan gaat alles klaargelegd worden op het logeerbed in de aanloop van de vakantie.

Ik maak gewoon mijn koffer de dag ervoor klaar en ben eigenlijk nog nooit iets vergeten. En er zijn niet veel dingen die ge niet op vakantie kunt kopen moest dat toch het geval zijn.
Hier doet de vrouw dat ook, met de uitzondering dat ik dan gewoon terug een deel van alles wat op dat logeerbed ligt terug in de kast knal. Na jaren ambras te maken dat ze veel te veel wil meenemen op reis begint ze precies wel door te krijgen dat het ook lukt met minder en dat we daar dan veel minder werk aan hebben. Wat ook wel scheelt is dat we altijd een logeerplek boeken waar er een wasmachine aanwezig is, dan is ze precies wat meer op haar gemak moesten we toch iets tekort komen (ofwel is dat gewoon omdat ze dat ding mist als het niet aanwezig is)
 
Chance dat die van mij niet zo is. Alst voor een weekend is pakt ze voor zichzelf en voor de kleine in. Ik doe mijn eigen valies.
Voor een andere reis hebben we een koffer waar we alles voor ons 2 kunnen insteken ( dag of 3,4 ). Ik leg mijn gerief klaar, zij steekt dan alles weg.

Maar hier ist ook, alles uit de valies, proper of vuil, gaat de was in... :nono: Ochja als ze meer werk wilt, so be it.

Ergernis vant weekend: madam met de nacht, de kleine die om 6u (zaterdag) en 5u( zondag) wakker is en bij papa wil slapen (lees: spelen)
Vanmorgen toch maar weer in zijn eigen bed gestoken en gezegd dattem nog moest slapen.
 
Met een maat ben ik zo ooit eens zijn zus en een vriendin gaan ophalen van Schiphol.

Hij reed toen met een 3 sedan, dat heeft imo toch een deftige koffer.
Tot ik die meisjes zag komen, 2 valiezen in de koffer en de andere helft stond nog op dat karretje :p

Mijn broer zijn vriendin is ook wel zo, toen ik nog met mijn 3-reeks reed gingen we 4 dagen naar de Moezel.
Gevraagd aan hen om 1 kleine valies mee te nemen zodat er nog wat wijn meekon op de terugweg.
Komt die daar met 1 zo’n gigantische valies af waarmee 3/4 van mijn autokoffer opeens vol zat :unsure:

Dat belooft als die eens zelf op reis gaan, al een geluk heeft mijn broer zijn auto een trekhaak en heeft hij een grote remorque staan :p
 
Laatst bewerkt:
Hier maken we allebei onze eigen koffer. Gewoon meenemen wat nodig is de rest blijft thuis. En alles moet in de koffer geraken van de auto. Dat was ook zo toen we met twee kinderen twee weken op verlof gingen (een weekje bergen een weekje Italië)
 
Wat heeft een mens nog meer nodig voor een weekendje weg?
1 zuiver onderbroek (+ die je aan hebt voor vrij op zat)
Een short
Drie tshirts
3 paar sokken
Een aar zakdoekjes (hooikoorts)
Extrz oaar schoenen
Toiletgerief
Portemonnee

ik denk dat het dat wel is
1 onderbroek maar 3 t-shirts en 3 paar sokken? :wtf:



Het meeste bij inpakken is hier het gerief voor de kinderen. Bij kleine kinderen pakt ge toch altijd best wat extra dingen mee (+entertainment) en dat vind ik dan een moeilijke om in te schatten. Maar niets dat een snel wasje in een bad niet kan oplossen ook natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik een professionele verplaatsing van 2 nachten maak geraakt alles in mijn standaard rugzak. Een proper hemd , twee paar verse sokken , twee verse onderbroeken twee verse onderhemden en een tandenborstel + tandpasta. Verder alleen mijn laptop, lader en een notaboekje.

Andere collega’s hebben dan vaak al een giga reiskoffer mee…
 
1 heb ik aan vrij-za
1 extra voor za-zo
Aangezien ik op mijn leeftijd nog continent ben, is dat voldoende lijkt me 😀

extra sokken wegens zweetvoeten 😅
Wanneer wisselt gij uw onderbroek? Ik ga er van uit dat de meeste mensen toch een verse aandoen elke ochtend, dus dan hebt ge een nieuwe nodig voor zaterdagochtend en een nieuwe voor zondagochtend? (Zie ook ugar zijn opsomming :v)
 
Wanneer wisselt gij uw onderbroek? Ik ga er van uit dat de meeste mensen toch een verse aandoen elke ochtend, dus dan hebt ge een nieuwe nodig voor zaterdagochtend en een nieuwe voor zondagochtend? (Zie ook ugar zijn opsomming :v)
Zondagochtend hoeft niet. Ik ruil mijn broek altijd als ik savonds uit de douche kom. Mss nie de standaard maar is zo gekomen door het werk.
S’avinds bezweet thuiskomen, doucheke en proper ondergoed
 
Laatst bewerkt:
1 onderbroek maar 3 t-shirts en 3 paar sokken? :wtf:



Het meeste bij inpakken is hier het gerief voor de kinderen. Bij kleine kinderen pakt ge toch altijd best wat extra dingen mee (+entertainment) en dat vind ik dan een moeilijke om in te schatten. Maar niets dat een snel wasje in een bad niet kan oplossen ook natuurlijk.
ne keer gewoon, ne keer achterstevoren, ne keer binneste buiten en dan terug achterste voren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan