Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En opnieuw:

tenor.gif

Komt me zeer bekend voor of wij zijn met dezelfde vrouw getrouwd of het zijn zusters…. Het argument ik pak liever zelf mijn koffer wuift men weg met , gij kunt dat niet of iets van die strekking, krijg de kans niet, en dan dat dagen aan een stuk strijken voor het in de koffer gaat om er gegarandeerd rimpelig uit te komen en opnieuw gestreken moet worden, ik ga wel toerke met de fiets doen kwestie van het niet te moeten zien ;)
Wij hebben hetzelfde leven 😂.

En beide gaan fietsen.. Er klopt iets niet.

Laatst bewerkt:
Mijn dubbele ergernis vandaag is dat ik morgen op vakantie vertrek en:
  1. Mijn vriendin er weer in slaagt heel ons huishouden in te pakken en ik dat straks weer in de auto mag proppen
Ik heb een volslagen hekel aan inpakken. Als er ook maar een waterkansje is dat ze het daar ook hebben, gaat het niet mee.

Peuterlogica. Speelgoed in overvloed hebben maar dan gewoon gaan spelen met een prul uit Kindersurprise die voortdurend uit elkaar valt en door papa dus weer in elkaar gezet moet worden.

Maar bon, hij maakt vorderingen. Laatst was hij de hele tijd aan het spelen met de verpakking van die Kindersurprise-prul, nu speelt hij dan alvast met de prul zelf.

Zouden de rest vd aanwezigen dat ook vinden dat het de moeite was wat @lammeken daar gepresteerd heeft 😁
Niks fenomenaal. Gewoon nog eens een feest onder vrienden. En nog eens ouderwets laten vollopen :unsure: .
Als dat feest de moeite was, is die verloren dag niet erg. :)
In principe niet, maar dat is een soort kortsluiting in mijn hoofd.
Echt een dag niks doen voelt zo raar aan .

Sorry, maar al dat gezever van venten over: "die van ons is baas thuis, ik mag xyz niet van die van ons, ik mag xyz niet doen van die van ons"...

Wat voor een bullshit is dat eigenlijk? Kan mij daar totaal niet aan relateren. Is dat niet vaak eerder van: "ik heb geen goesting in xyz te doen, ik laat die van ons dat regelen"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan