Bernie.be
Well-known member
Koop altijd een zwarte. Dan ziet ge de bruine vegen en gele plekken minderne keer gewoon, ne keer achterstevoren, ne keer binneste buiten en dan terug achterste voren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop altijd een zwarte. Dan ziet ge de bruine vegen en gele plekken minderne keer gewoon, ne keer achterstevoren, ne keer binneste buiten en dan terug achterste voren.
Das voor de eertse 4 dagen. Dag 5 gooi je ze tegen de muur, als ze niet blijft plakken terug naar stap 1ne keer gewoon, ne keer achterstevoren, ne keer binneste buiten en dan terug achterste voren.

ik weet niet: mensen dragen ook gescheurde kleren, dus ik probeer een nieuwe trend te lanceren.Koop altijd een zwarte. Dan ziet ge de bruine vegen en gele plekken minder

En met dank aan uw sig gaan mensen mij met dit soort waanideeën beginnen associëren.ne keer gewoon, ne keer achterstevoren, ne keer binneste buiten en dan terug achterste voren.
Ik ben speciaal naar desktop mode gegaan om de sig te kunnen zien: iieeuuwwEn met dank aan uw sig gaan mensen mij met dit soort waanideeën beginnen associëren.

zo erg zijn haar woorden nu toch ook niet?Ik ben speciaal naar desktop mode gegaan om de sig te kunnen zien: iieeuuww![]()
Neen maar de champignons in uw onderbroek wel.zo erg zijn haar woorden nu toch ook niet?
Wat is zijn sig? Zie dat niet op gsmEn met dank aan uw sig gaan mensen mij met dit soort waanideeën beginnen associëren.
Wij hebben hetzelfde levenKomt me zeer bekend voor of wij zijn met dezelfde vrouw getrouwd of het zijn zusters…. Het argument ik pak liever zelf mijn koffer wuift men weg met , gij kunt dat niet of iets van die strekking, krijg de kans niet, en dan dat dagen aan een stuk strijken voor het in de koffer gaat om er gegarandeerd rimpelig uit te komen en opnieuw gestreken moet worden, ik ga wel toerke met de fiets doen kwestie van het niet te moeten zien![]()
.Ik heb een volslagen hekel aan inpakken. Als er ook maar een waterkansje is dat ze het daar ook hebben, gaat het niet mee.Mijn dubbele ergernis vandaag is dat ik morgen op vakantie vertrek en:
- Mijn vriendin er weer in slaagt heel ons huishouden in te pakken en ik dat straks weer in de auto mag proppen
Relaties, seks en hoeren.Het vrije tijd subforum dat meer en meer het relatie subforum aan het worden is.
Veel vrijetijdsbestedingen waren er het afgelopen jaar niet meer. Relatieproblemen daarentegen...Het vrije tijd subforum dat meer en meer het relatie subforum aan het worden is.
Als dat feest de moeite was, is die verloren dag niet erg.Gisteren mij nog eens laten gaan op een trouwfeest.
Vandaag natuurlijk brak en een verloren dag.

Niks fenomenaal. Gewoon nog eens een feest onder vrienden. En nog eens ouderwets laten vollopenZouden de rest vd aanwezigen dat ook vinden dat het de moeite was wat @lammeken daar gepresteerd heeft![]()
.In principe niet, maar dat is een soort kortsluiting in mijn hoofd.Als dat feest de moeite was, is die verloren dag niet erg.![]()