Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hu? Zelfs na 10x herlezen versta ik er niks van.
de klantverantwoordelijke thuis
=

uw vrouw

denk ik

Mijn dubbele ergernis vandaag is dat ik morgen op vakantie vertrek en:
  1. Mijn vriendin er weer in slaagt heel ons huishouden in te pakken en ik dat straks weer in de auto mag proppen
hehe, ik ken dat. Mijn ex was ook zo.
Een dagje naar de zee met de motor. Topkoffer en zijkoffers vol met gerief.
Een weekendje op hotel in Belgie. Dat is dan minstens twee trolleys vol gerief.
Een weekje of langer op vakantie: koffer van de auto en achterbank vol.
En we waren maar met twee.

Hu? Zelfs na 10x herlezen versta ik er niks van.
Ik wist het zelf niet meer, maar @Tonerider is correct denk ik :shy:.

hehe, ik ken dat. Mijn ex was ook zo.
Een dagje naar de zee met de motor. Topkoffer en zijkoffers vol met gerief.
Een weekendje op hotel in Belgie. Dat is dan minstens twee trolleys vol gerief.
Een weekje of langer op vakantie: koffer van de auto en achterbank vol.
En we waren maar met twee.
Een motortrip met haar begin ik zelfs niet aan. Het maakt hier niet uit wat, waar of hoe lang we gaan, alles zal propvol zitten:angry:.

We gaan deze keer 4 dagen kamperen met onze kleine, veel kunt ge niet nodig hebben zou ge denken. Ik ga al mijne dakkoffer al maar zoeken als ik zie wat hier al klaar staat in de gang :headshake:.

Oh, en ne goeie bluetooth speaker, want waarom ligt ge op een camping als ge niet met uw Hollandse kutburen kunt competen voor het meeste irritant en marginaal lawaai.

Maag ligt overhoop. Zo ‘nog niet volledig maar je voelt ‘em komen’. Zie er dus wel wat tegen op om 8u aan de balie te gaan zitten zonder wc in de nabijheid. En de vuilbak is er zo een geperforeerde dus daar kan je in uiterste nood ook geen maag in legen. En vaneigen is de motilium op.

Maag ligt overhoop. Zo ‘nog niet volledig maar je voelt ‘em komen’. Zie er dus wel wat tegen op om 8u aan de balie te gaan zitten zonder wc in de nabijheid. En de vuilbak is er zo een geperforeerde dus daar kan je in uiterste nood ook geen maag in legen. En vaneigen is de motilium op.
En een plastiek zakje mag niet meer. Karton?

een zakske in de vuilbak hangen en kan uw man niet even langs de apotheek achter motilium?

Beetje laat voor ochtendmisselijkheid he? :)

Ik zou een flexi job willen bijnemen maar kom niet in aanmerking omdat ik de juiste periodes vorig jaar niet gewerkt heb wegens sluiten van de werkgever en wat persoonlijke toestanden. Steekt een beetje tegen.

Dochter weeral koorts, nu met uitslag. Ze heeft maandag nog maar buisjes gekregen dus we hoopten dat ze eens van die ziektes af zou zijn. Niet dus. Lijkt al een eeuwigheid dat wij nog eens een normaal weekend hebben gehad. 😩

Ik wist het zelf niet meer, maar @Tonerider is correct denk ik :shy:.

Een motortrip met haar begin ik zelfs niet aan. Het maakt hier niet uit wat, waar of hoe lang we gaan, alles zal propvol zitten:angry:.

We gaan deze keer 4 dagen kamperen met onze kleine, veel kunt ge niet nodig hebben zou ge denken. Ik ga al mijne dakkoffer al maar zoeken als ik zie wat hier al klaar staat in de gang :headshake:.
Klinkt bekend. Wij gaan 5 dagen met de kinderen naar zee, moeder en vrouw heeft intussen al een stuk of 4 lijstjes (geordend per gezinslid) met spullen die zeker mee moeten en 2 dagen voorzien om te pakken. Vraagt ze wat ik mee moet, ja, buh, genoeg schoon onderbroeken, koppel t-shirts en een short, toiletgerief en wat leesboeken.... we gaan een midweek naar Koksijde, als ge haar bezig ziet zijn we precies een expeditie naar het verloren continent Atlantis aant opzetten

Klinkt bekend. Wij gaan 5 dagen met de kinderen naar zee, moeder en vrouw heeft intussen al een stuk of 4 lijstjes (geordend per gezinslid) met spullen die zeker mee moeten en 2 dagen voorzien om te pakken. Vraagt ze wat ik mee moet, ja, buh, genoeg schoon onderbroeken, koppel t-shirts en een short, toiletgerief en wat leesboeken.... we gaan een midweek naar Koksijde, als ge haar bezig ziet zijn we precies een expeditie naar het verloren continent Atlantis aant opzetten
Als ge iemand in Koksijde ziet met een overladen wagen, dat ben ik. Het is hier identiek hetzelfde verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan