Ik lees het altijd als "Wat heb jij vandaag gerookt". Mijn Duits is niet zo goed.
Eten roken is voor deze zomer

Op appelhout gerookte zalm

of cherrywood smoked bbq 3-2-1 ribs

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees het altijd als "Wat heb jij vandaag gerookt". Mijn Duits is niet zo goed.

Het word inderdaad heel erg op YouTube.YT is vergeven van de reclame. Wordt erger dan VTM
Of zoals een cheapskate als ik een deftige addblocker en/of youtube vanced.Premium pakken
Das gelijk winrar kopenPremium pakken
Ik heb het mij toch nog niet beklaagd. Ik vind het zijn geld wel waard.Das gelijk winrar kopen
Dat maakt ge uzelf wijs omdat ge ervoor betaald hebtIk heb het mij toch nog niet beklaagd. Ik vind het zijn geld wel waard.

Ik ben verslaafd aan streamingdiensten!!Dat maakt ge uzelf wijs omdat ge ervoor betaald hebt![]()
En toch nog goedkoper dan uw gemiddelde bestelling in de frituurIk ben verslaafd aan streamingdiensten!!
Netflix, amazon, disney, spotify en youtube premium hierzo

bruto is amper 300 euro gestegen, en 1286 is 50 euro meer dan vorig jaar.Code 1250 niet gestegen? Dat is uw brutowedde.
Code 1286 niet verminderd? Dat is wat er van uw wedde afgehouden wordt voor belastingen.
Edit: als je al 2 jaar op rij belastingen moet betalen dan houdt uw werkgever sowieso te weinig af...
Just say when and where mateEten roken is voor deze zomer
Op appelhout gerookte zalm
of cherrywood smoked bbq 3-2-1 ribs![]()
Belastingen zijn alleszins niet gestegen, eerder gedaald omdat de belastingsschijven geïndexeerd worden.bruto is amper 300 euro gestegen, en 1286 is 50 euro meer dan vorig jaar.
Youtube vanced ftw. Er is trouwens ook een vanced versie van YouTube music.Of zoals een cheapskate als ik een deftige addblocker en/of youtube vanced.
Dat personage is zo achterlijk dat Mark Vertongen er een lid van Mensa bij lijkt. Gewoon niet grappig die reeks en de lachband helpt ook allerminst. Integendeel. Enorm over het paard getild imo.Gewoon een aangifte van vorig jaar erbij pakken (zo dien print out die ge krijgt) en hokskes vergelijken. Bij mij ben ik zo te weten gekomen dat er bij mij en mijn vriendin elk ongeveer meer dan 3000 euro aan aftrek posten niet ingevuld waren (hypothecaire, pensioensparen,...).dat ik blijkbaar dubbel belasting mag betalen vergeleken met vorig jaar, terwijl ik niet echt zie wat er veranderd is. buiten dat ik in 2020 5 dagen moeten doppen heb daar in maart met de eerste lockdown. opeens van 300 naar 600 euro te betalen.. merci belgië
Ik zou daar thans not amused bij zijn
Ik zou daar thans not amused bij zijn
Heb dat gedaan, geen noemenswaardige verschillen.. Buiten 449 euro uitkering voor die 5 dagen werkloosheid, zou dat nu echt daarvan kunnen komen?Gewoon een aangifte van vorig jaar erbij pakken (zo dien print out die ge krijgt) en hokskes vergelijken. Bij mij ben ik zo te weten gekomen dat er bij mij en mijn vriendin elk ongeveer meer dan 3000 euro aan aftrek posten niet ingevuld waren (hypothecaire, pensioensparen,...).
Jaja, u staat break even. ge krijgt 36 euro terug. Na nazicht 4500 euro terug gekregen met ons twee.