Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem al jaaaaaren elke dag een bad en kijk een aflevering van iets. Ik kijk ook altijd iets voor ik ga slapen en ik kijk iets tijdens het eten.
Dan blaas je wel door zo'n series. HIMYM, Big Bang, That 70s Show, Modern Family ook al allemaal meerdere keren gezien.
Kijkt gewoon vlot weg, I love it.

Dat zijn dan wel geen series waar ik mij in de zetel voor ga zetten om speciaal daar naar te kijken.
That 70's show is idd ook zo'n show dat ik blijf kijken tijdens het zappen.

Gisteren laat naar de voetbal gekeken incl. verlengingen en strafschoppen. Nu ben ik natuurlijk brak tot en met. Niets meer gewoon.

Mensen die denken dat alles ten zuiden van Vlaanderen (lees Wallonië) tot “de Ardennen” hoort. Mijn familie heeft al 58 jaar een buitenverblijf in de buurt van Houffalize, de Ardennen dus, de streek rond Houffalize (laten we zeggen een straal van 30km rond de stad) ken ik zeer goed.

Nu krijg ik de vraag van een maat of ik geen toffe restaurants ken in Herve. Wanneer ik hem antwoord dat ik die streek niet goed ken, zegt hij mij: “Hoe, jij had toch iets in de Ardennen!?”

Houffalize en Herve liggen op 70km (+/- 1 u rijden) van elkaar, dat zijn dus echt geen buurgemeentes... Herve behoort dan ook nog eens helemaal niet tot de Ardennen, maar tot de “Pays de Herve” streek.

Nu afwachten tot iemand mij vraagt of ik een sympathiek hotel ken in Charleroi, want daar spreken ze ook Frans.

Mensen die denken dat alles ten zuiden van Vlaanderen (lees Wallonië) tot “de Ardennen” hoort. Mijn familie heeft al 58 jaar een buitenverblijf in de buurt van Houffalize, de Ardennen dus, de streek rond Houffalize (laten we zeggen een straal van 30km rond de stad) ken ik zeer goed.

Nu krijg ik de vraag van een maat of ik geen toffe restaurants ken in Herve. Wanneer ik hem antwoord dat ik die streek niet goed ken, zegt hij mij: “Hoe, jij had toch iets in de Ardennen!?”

Houffalize en Herve liggen op 70km (+/- 1 u rijden) van elkaar, dat zijn dus echt geen buurgemeentes... Herve behoort dan ook nog eens helemaal niet tot de Ardennen, maar tot de “Pays de Herve” streek.

Nu afwachten tot iemand mij vraagt of ik een sympathiek hotel ken in Charleroi, want daar spreken ze ook Frans.

Aah jij hebt iets in de Ardennen? Dat is interessant..

Je weet toevallig geen sympathiek hotel ergens in Chaleroi?

Humor weerstaat gewoon niet goed de tand des tijds. Seinfeld is zogezegd top en dat was het misschien 20 jaar geleden, nu is dat imo niet meer te bekijken of toch niet grappig. Gewoon omdat iedereen die daar na kwam daarop verder bouwt dus nu zijn die oudere zaken voorbijgestreefd.

Je ziet dat in andere dingen ook. Mensen die Lord of the rings nu lezen en zeggen dat het cliche en weinig origineel is.. duh maar het was origineel toen
Een uitzondering. Monty Python blijft gewoon waanzinnig grappig ook na zoveel jaren. En ook Fawlty Towers blijft gewoon hilarisch.

Allo Allo Fawlty Towers Married With Children Friends en Seinfeld zijn allemaal beter dan eender welke comedy er nu speelt op Rick & Morty na mss maar das een specialleke.

Family Matters en Full House is dan weer brrrrr.

Zo'n Brooklyn 99 of dat met Sofia Vergara daar kan ik nu is echt niet naar kijken bv (naar Sofia wel maar niet in die serie). Hoe ik u moeder ontmoette is verschrikkelijk.

Al mis ik nog wel aantal moderne comedy series wegens nog niet gezien.

Brief van Athos Worldline in de bus: er werd een onregelmatig gebruikspatroon vastgesteld met mijn creditcard dat mogelijks frauduleus is. Ik vind in de Belfius-app idd 2 transacties van telkens 1,74 euro die ik niet herken (referentie vermeldt Fb, paypal en AirBnB). Mijn paypal rekening toont die transacties niet...

Gebeld met Athos, met de gegevens vermeld in de brief, en blijkbaar is er een of andere Facebook-databank gehackt met belfius gegevens. Straf, want ik zit zelfs niet op facebook. Maar mijn vrouw heeft in het verleden voor haar zaakje wel eens facebook-ads betaald met mijn kaart... De transactie vermeldt ook "fb.me/ads".

Dus mensen met een creditcard bij Belfius én een facebookaccount: check eens uw transacties.

Jullie vergeten allemaal Father Ted precies? Dat was pas geniaal.
fa5d0510cb565259f4743e19eb1900699c56e352.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan