Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien gewenst kunnen jullie hier dieper op in gaan in deze thread:

Ik ga de thread ginder niet gaan vervuilen maar ik ben al meer dan 30 jaar politiek correct bezig op dit gebied.

Voor mij is iedereen "dingsken" als ik over hen of tegen hen spreek.

We gaan bij dingsken, hoe ist dingsken?
Eje dingsken gezien, amai :love:
Ej dingsken, ewa minder hé

never assumed gender!

vanuit ne vlieger jumpen, recht in nen tank :love:
Vanuit een vliegtuig springen en het andere team hun vliegtuig stelen dat net respawnde! :biglaugh:

Ik ga de thread ginder niet gaan vervuilen maar ik ben al meer dan 30 jaar politiek correct bezig op dit gebied.

Voor mij is iedereen "dingsken" als ik over hen of tegen hen spreek.

We gaan bij dingsken, hoe ist dingsken?
Eje dingsken gezien, amai :love:
Ej dingsken, ewa minder hé

never assumed gender!

Herkenbaar :unsure:

Ah dinge, hoe ist ermee? Lang geleden seg...

De geur van de keuken van de brasserie een paar huizen verderop die door het open raam in mijn thuiswerkkamer komt binnengevlogen; dan weer frieten, dan is het de geur van gebak (wafels, pannekoeken), dan weer mosselen. Ik krijg er goesting van. :cry:

De geur van de keuken van de brasserie een paar huizen verderop die door het open raam in mijn thuiswerkkamer komt binnengevlogen; dan weer frieten, dan is het de geur van gebak (wafels, pannekoeken), dan weer mosselen. Ik krijg er goesting van. :cry:
Oplossing : Sluit het raam

Dat is dan 60€ aub. Uurtje factuurtje hé :p

Privenummer dat me elke dag opbelt. Neen, ik pak niet op als ge niet wilt dat ik kan zien wie je bent en je ook niets inspreekt. Fuck off.

Vraag dat ze 1 keer ne steak in nen airfryer steken de geur gaat zo walgelijk zijn en blijven hangen dat je er nooit meer gaat van goesting krijgen eender wat ze nadien bakken.

Ik moet een online account aanmaken om onze waterverzachter te kunnen (laten) opstarten. Waarom heb ik een account nodig TIS NE FUCKING WATERVERZACHTER FUCK

Ik moet een online account aanmaken om onze waterverzachter te kunnen (laten) opstarten. Waarom heb ik een account nodig TIS NE FUCKING WATERVERZACHTER FUCK
Dat ergert mij ook bij allerhande zaken: accounts aanmaken, informatie geven, en dat vaak voor de meest onnozele dingen (maar geen nood, je kan ook via facebook of Google inloggen!). En dan krijg je weer wat extra spam.

Privacy is echt iets dat in de toekomst een schaars goed zal worden.

Laatst bewerkt:
14 graden en regen en da al weken aan een stuk. Heb 't echt wel gehad se. Binnen 10 dagen is 't al juni he mannen.

14 graden en regen en da al weken aan een stuk. Heb 't echt wel gehad se. Binnen 10 dagen is 't al juni he mannen.
3 Weken geleden zei ons ma '' ik ga int weekend van 22 Mei naar de kust komde gij ook '', en eerst dacht ik ach dat loopt wel los want dat is nog 3 weken en het moet toch ooit lente worden dus waarschijnlijk dan wel beter weer.

Meanwhile al 3 weken aan een stuk miezerig en nu Zaterdag nog een leuke portie wind er bij, Zondag lijkt ''ok'' te gaan zijn ( als in het vermijden van constante regen ) maar eigenlijk geen tot weinig verschil met eind April.
Ben nu wel gene strandligger dus moet niet perse 25 graden hebben maar felle wind en regen nu ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan