Mulan
Well-known member
I call schoot(gun)![]()
Gaat Mulan al niet op jouw schoot zitten?
Hij gaat alleen buiten zwam vreemd, dan mag het!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I call schoot(gun)![]()
Gaat Mulan al niet op jouw schoot zitten?

En als ik veel gedronken heb of een zonneslag, dan mag het ook.Hij gaat alleen buiten zwam vreemd, dan mag het!![]()
hij zit heel de tijd toertjes te rijden en dat spel staat precies chronisch scheten te laten. Ik voel me oud dat ik zo klaag, maar zelfs toen ik 18 was snapte ik zo'n mensen niet 

Mijn eerste gedachtEr heeft hier een gastje in de buurt ne nieuwen auto gekregen. Elk zijn smaak, daar gaan we niet over discussiëren. Dat hij zijn golf dus verneukt met:
- ne plastiek bodykit die hier constant te slepen op de drempel
- van die aftermarket verduistering die gerimpeld is aangebracht
- een eendje heeft hangen onder zijnen uitlaat
- godlelijke velgen heeft gestoken op banden die te groot zijn voor zijnen auto (en dus in zijn wielkassen staan te slaan elke keer hij dienen drempel van punt 1 pakt)
- die debiele "if speed kills me"-quote van diene gast van the fast & the furious
Dat zijn allemaal dingen die me niet kunnen schelen. Ge straalt er slechte smaak mee uit, das u probleem.
Maar die fucking pops en bangs als hij aan 5 per uur over ne verkeersdrempel aant kruipen is![]()
![]()
![]()
hij zit heel de tijd toertjes te rijden en dat spel staat precies chronisch scheten te laten. Ik voel me oud dat ik zo klaag, maar zelfs toen ik 18 was snapte ik zo'n mensen niet
![]()
Er heeft iemand naar Blokken gekeken vandaag!Mijn eerste gedacht
![]()
Is dat zo? Geen idee man.Er heeft iemand naar Blokken gekeken vandaag!
BF1942 is where it's at!Er is geen enkel spelleke Battefield 1 meer zonder cheater.
Echt triestig, want BF1 > BF V
Zijn daar nog servers van? Zotgespeeld vroegerBF1942 is where it's at!
el alamein level altijd of dat wake island.kga dat pas doen als die kerel mij nog eens lastig valt,kben er totaal niet bang van en tis best grappig dat ie opt werk doet tegen iedereen alsof er niks aan de hand is maar vanbinnen zwaar aan het stressen isHet is toch dat al, een lepel zou wel meer pijn doen.
Nee serieus, wat een marginale boel. Was het verbaal of heb je bewijs, want dan zou ik daarmee eens tot bij de politie gaan.

is nog relatief actief jaZijn daar nog servers van? Zotgespeeld vroegerel alamein level altijd of dat wake island.
geen honderden servers, maar wel altijd een paar waar ge op kunt spelenWat helpt is er over praten met iemand, het erkennen en kunnen luchten is de eerste stap. Dat kan via dit forum, een vriend of professionele hulp.Ik heb echt een hekel aan alles de laatste 2-3weken.
Constant ergeren in echt alles, verkeer, grootwarenhuizen & familie vooral.
Daten dat voor geen meter loopt, en steeds meer het gevoel krijgen de rest van mijn leven alleen te zullen blijven.
F*ck dit, waar is de uitgang uit dit leven?