Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
@squadward, mss toch eens vragen of je tijdelijk een verlengkabeltje bij de buren moogt leggen voor de meest basic stuff (frigo onder andere). Dat kan je al een beetje helpen

Smartphone Galaxy A50 die plots uitvalt. Volumeknop en aan/uit-knop 15 seconden ingedrukt houden did the trick. Dank u Google.
Toch vreemd, eerder deze week startte hij ook al eens vanzelf opnieuw op.

Er heeft hier een gastje in de buurt ne nieuwen auto gekregen. Elk zijn smaak, daar gaan we niet over discussiëren. Dat hij zijn golf dus verneukt met:
- ne plastiek bodykit die hier constant te slepen op de drempel
- van die aftermarket verduistering die gerimpeld is aangebracht
- een eendje heeft hangen onder zijnen uitlaat
- godlelijke velgen heeft gestoken op banden die te groot zijn voor zijnen auto (en dus in zijn wielkassen staan te slaan elke keer hij dienen drempel van punt 1 pakt)
- die debiele "if speed kills me"-quote van diene gast van the fast & the furious

Dat zijn allemaal dingen die me niet kunnen schelen. Ge straalt er slechte smaak mee uit, das u probleem.

Maar die fucking pops en bangs als hij aan 5 per uur over ne verkeersdrempel aant kruipen is :angry: :angry: :angry: :angry: hij zit heel de tijd toertjes te rijden en dat spel staat precies chronisch scheten te laten. Ik voel me oud dat ik zo klaag, maar zelfs toen ik 18 was snapte ik zo'n mensen niet :p

Het concept van maaltijdcheques, ecocheques en het bedrijf edenred.
Geen idee waarom dat geld niet gewoon op mijn rekening gestort kan worden, die malafide bedrijven krijgen ook al het geld van de vervallen cheques.

Op de site staat dat ik 250,36eur ongebruikt krediet heb.
Waarvan 0.63 vervalt op 29/6.

Er is geen enkele manier om te kijken wanneer de overige 250 gaat vervallen :crazy:

Er heeft hier een gastje in de buurt ne nieuwen auto gekregen. Elk zijn smaak, daar gaan we niet over discussiëren. Dat hij zijn golf dus verneukt met:
- ne plastiek bodykit die hier constant te slepen op de drempel
- van die aftermarket verduistering die gerimpeld is aangebracht
- een eendje heeft hangen onder zijnen uitlaat
- godlelijke velgen heeft gestoken op banden die te groot zijn voor zijnen auto (en dus in zijn wielkassen staan te slaan elke keer hij dienen drempel van punt 1 pakt)
- die debiele "if speed kills me"-quote van diene gast van the fast & the furious

Dat zijn allemaal dingen die me niet kunnen schelen. Ge straalt er slechte smaak mee uit, das u probleem.

Maar die fucking pops en bangs als hij aan 5 per uur over ne verkeersdrempel aant kruipen is :angry: :angry: :angry: :angry: hij zit heel de tijd toertjes te rijden en dat spel staat precies chronisch scheten te laten. Ik voel me oud dat ik zo klaag, maar zelfs toen ik 18 was snapte ik zo'n mensen niet :p
Mijn eerste gedacht

2eca511e-e1aa-11e6-b00f-a839c4f2f138_web_scale_0.1175917_0.1175917__.jpg

Er is geen enkel spelleke Battefield 1 meer zonder cheater.
Echt triestig, want BF1 > BF V

Het is toch dat al, een lepel zou wel meer pijn doen.

Nee serieus, wat een marginale boel. Was het verbaal of heb je bewijs, want dan zou ik daarmee eens tot bij de politie gaan.
kga dat pas doen als die kerel mij nog eens lastig valt,kben er totaal niet bang van en tis best grappig dat ie opt werk doet tegen iedereen alsof er niks aan de hand is maar vanbinnen zwaar aan het stressen is :rofl:

OMG

Zonder het goed te beseffen heeft m'n GSM al 2 jaar lang foto's zitten te uploaden naar "Google photo's"...wtf...Er zitten daar printscreens die privé zijn ffs.

Ik heb echt een hekel aan alles de laatste 2-3weken.
Constant ergeren in echt alles, verkeer, grootwarenhuizen & familie vooral.
Daten dat voor geen meter loopt, en steeds meer het gevoel krijgen de rest van mijn leven alleen te zullen blijven.
F*ck dit, waar is de uitgang uit dit leven?

Ik heb echt een hekel aan alles de laatste 2-3weken.
Constant ergeren in echt alles, verkeer, grootwarenhuizen & familie vooral.
Daten dat voor geen meter loopt, en steeds meer het gevoel krijgen de rest van mijn leven alleen te zullen blijven.
F*ck dit, waar is de uitgang uit dit leven?
Wat helpt is er over praten met iemand, het erkennen en kunnen luchten is de eerste stap. Dat kan via dit forum, een vriend of professionele hulp.

Probeer ook te begrijpen dat negatieve gevoelens meestal maar een tijdelijke fase zijn, en dat de meeste mensen in uw omgeving nu of ooit in hun leven dezelfde gevoelens gehad hebben.

Nooit opgeven. Veel sterkte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan