Ik ga het zo meteen ook doen, ik vind het ook TE gortig worden![]()
Ik begin er zelfs niet aan, het is zo nat dat na 1 baantje je grasmachine verstopt zit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga het zo meteen ook doen, ik vind het ook TE gortig worden![]()
Ik begin er zelfs niet aan, het is zo nat dat na 1 baantje je grasmachine verstopt zit
Letterlijk elke vierkante meter de boel mogen leegprutsen inderdaad! 
gisteravond was het doenbaar, hele dag quasi droog gebleven dus het gras kon goed drogen.Ik begin er zelfs niet aan, het is zo nat dat na 1 baantje je grasmachine verstopt zit
Het is toch dat al, een lepel zou wel meer pijn doen.collega die mij bedreigd omdat ik weet dat die zijn vrouw bedriegd en bang is dat ik dat zou zeggen
"ik ga uwe kop eraf snijden met een mes"

Bordje in de voortuin zetten.De vorige kerel die liep altijd los door de voortuin ipv het pad te gebruiken. Heb dan eens gezegd dat dat getuigt van weinig respect.
collega die mij bedreigd omdat ik weet dat die zijn vrouw bedriegd en bang is dat ik dat zou zeggen
Zou daar precies toch niet over twijfelen, bewijs of niet. Gewoon aangifte doen, misschien heeft hij nog zaken op zijn kerfstok hè? Tenzij het een joke is, maar dat kunnen we hier niet inschatten.Was het verbaal of heb je bewijs, want dan zou ik daarmee eens tot bij de politie gaan.
Hebt ge hem gezegd dat uwe BG-nick Kiiilerke is? Dan zal em wel inbinden.collega die mij bedreigd omdat ik weet dat die zijn vrouw bedriegd en bang is dat ik dat zou zeggen
Je kunt eventueel deviëren naar :Morgen en overmorgen voor het eerst in lange tijd er nog eens tussenuit. Hebben beslist om richting Limburg te gaan om het Nationaal Park Hoge Kempen eens te bezoeken.
Krijg ik net in het nieuws te zien dat ze heel het park afsluiten omdat er mogelijk één of andere militaire gek zich zou schuilhouden. We hebben natuurlijk een non-refundable hotel geboekt.
.lol, zitten die aan de drugs? En als ge er iets van zou zeggen zijt ge waarsschijnlijk nog ondankbaar ook.De Stroom Stoot Saga, part 4: 2 Stroom 2 Stoot:
Not going to lie, het is echt we kl*te. Het is maar dat ik moet lachen of ik doe een zenuwinzinking. Mijn schoonvader bericht mij op school ‘kijk straks in uw garage’. Bon, ok. Ik kom thuis en ik kijk in mijn garage. Wat vind ik daar al netjes op mij wachtende? ? ? Een vleescolli! Type 500g kippenbillen/steak/gyros etc etc van de Versmarkt. Die zijn goeie value for money en niet goedkoop. Denk dat ik toch een 10kg vlees heb.
-
-
-
-
Ik heb geen koelkast. Geen diepvries. Geen fornuis. Wat de Ffffff moet ik er mee doen? Er op zuigen?
Ik weet niet op welke planeet die mensen zitten.
Kunt gans BG uitnodigen voor een barbecue (afhaal hé).De Stroom Stoot Saga, part 4: 2 Stroom 2 Stoot:
Not going to lie, het is echt we kl*te. Het is maar dat ik moet lachen of ik doe een zenuwinzinking. Mijn schoonvader bericht mij op school ‘kijk straks in uw garage’. Bon, ok. Ik kom thuis en ik kijk in mijn garage. Wat vind ik daar al netjes op mij wachtende? ? ? Een vleescolli! Type 500g kippenbillen/steak/gyros etc etc van de Versmarkt. Die zijn goeie value for money en niet goedkoop. Denk dat ik toch een 10kg vlees heb.
-
-
-
-
Ik heb geen koelkast. Geen diepvries. Geen fornuis. Wat de Ffffff moet ik er mee doen? Er op zuigen?
Hoewel de hele situatie triest is, vind ik dit een zo absurde kronkel dat ik dat eigenlijk toch grappig vindDe Stroom Stoot Saga, part 4: 2 Stroom 2 Stoot:
-
-
-
-
Allez, ge zou beginnen denken dat die dat doet om te pesten