Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin er zelfs niet aan, het is zo nat dat na 1 baantje je grasmachine verstopt zit
gisteravond was het doenbaar, hele dag quasi droog gebleven dus het gras kon goed drogen.
Net als ik klaar was is het hier beginnen regenen, dus perfect timing

Ga ik blij zijn dat volgend seizoen hier een robotje gaat rondkachelen die elke dag een mm van elk sprietje maait in regen en wind.

collega die mij bedreigd omdat ik weet dat die zijn vrouw bedriegd en bang is dat ik dat zou zeggen :unsure:

"ik ga uwe kop eraf snijden met een mes"
Het is toch dat al, een lepel zou wel meer pijn doen.

Nee serieus, wat een marginale boel. Was het verbaal of heb je bewijs, want dan zou ik daarmee eens tot bij de politie gaan.

Bpost is hier super goed.
Heel vriendelijke kerel. Ik kijk nu ook wel recht op de brievenbus van aan mijn bureau en ze zien mij allemaal zitten :p
Sinds vorig jaar is er hier inde wijk zo een pakjesautomaat.
Ik heb dat geregistreerd als mijn voorkeur locatie.
1 straat verder en ik ben er.

PostNL, de huidige is ne vriendelijke kerel, ik zorg ook altijd als ik ze zie stoppen dat ik al naar buiten ga en hen tegemoet stap.
De vorige kerel die liep altijd los door de voortuin ipv het pad te gebruiken. Heb dan eens gezegd dat dat getuigt van weinig respect. Maar deze is het dus niet meer.

Andere diensten, weinig ervaring

Ik zei al een week of twee tegen MrsFingers dat de auto precies trilt als er 120 mee gereden wordt is op de snelweg, precies of er een wiel slecht gebalanceerd is. Het valt niet op als je zelf aan het rijden bent (je voelt het ook niet in het stuur), alleen als passagier rechts.

Dus ik heb de wielen eens nagelopen, en alles zit goed vast, en alle wielen hebben hun slaglood nog. Zeker achteraan extra nagekeken, aangezien het niet te voelen was in het stuur, band met spiegel helemaal afgespeurd of het karkas beschadigd zou zijn. Probleem bleef bestaan, waarna ik afgewimpeld werd met "dat ik het me wel zou inbeelden". Belt ze net: klapband rechts-achter.

De vorige kerel die liep altijd los door de voortuin ipv het pad te gebruiken. Heb dan eens gezegd dat dat getuigt van weinig respect.
Bordje in de voortuin zetten.

Laatst bewerkt:
collega die mij bedreigd omdat ik weet dat die zijn vrouw bedriegd en bang is dat ik dat zou zeggen :unsure:

Was het verbaal of heb je bewijs, want dan zou ik daarmee eens tot bij de politie gaan.
Zou daar precies toch niet over twijfelen, bewijs of niet. Gewoon aangifte doen, misschien heeft hij nog zaken op zijn kerfstok hè? Tenzij het een joke is, maar dat kunnen we hier niet inschatten.

Laatst bewerkt:

Hebt ge hem gezegd dat uwe BG-nick Kiiilerke is? Dan zal em wel inbinden.

Maar serieus: aangifte doen indeed.

Morgen en overmorgen voor het eerst in lange tijd er nog eens tussenuit. Hebben beslist om richting Limburg te gaan om het Nationaal Park Hoge Kempen eens te bezoeken.

Krijg ik net in het nieuws te zien dat ze heel het park afsluiten omdat er mogelijk één of andere militaire gek zich zou schuilhouden. We hebben natuurlijk een non-refundable hotel geboekt.

Morgen en overmorgen voor het eerst in lange tijd er nog eens tussenuit. Hebben beslist om richting Limburg te gaan om het Nationaal Park Hoge Kempen eens te bezoeken.

Krijg ik net in het nieuws te zien dat ze heel het park afsluiten omdat er mogelijk één of andere militaire gek zich zou schuilhouden. We hebben natuurlijk een non-refundable hotel geboekt.
Je kunt eventueel deviëren naar :

Niet hetzelfde, maar wandelen kun je er evengoed. Een ijsje likken in normale omstandigheden ook.
Of anders ga je naar bokrijk hé :p.

Scalpers die hun eigen gedachten zo verdraaid hebben en denken dat je ze op je blote knieën mag bedanken om toch maar een pS5 aan 150 percent van de prijs te kopen.

Gewoon met je poten van die consoles afblijven zodat de gamers deze aan een eerlijke prijs kunnen kopen is teveel gevraagd zeker?

Walgelijke figuren.

De Stroom Stoot Saga, part 4: 2 Stroom 2 Stoot:
Not going to lie, het is echt we kl*te. Het is maar dat ik moet lachen of ik doe een zenuwinzinking. Mijn schoonvader bericht mij op school ‘kijk straks in uw garage’. Bon, ok. Ik kom thuis en ik kijk in mijn garage. Wat vind ik daar al netjes op mij wachtende? ? ? Een vleescolli! Type 500g kippenbillen/steak/gyros etc etc van de Versmarkt. Die zijn goeie value for money en niet goedkoop. Denk dat ik toch een 10kg vlees heb.
-
-
-
-
Ik heb geen koelkast. Geen diepvries. Geen fornuis. Wat de Ffffff moet ik er mee doen? Er op zuigen?

Ik weet niet op welke planeet die mensen zitten.

Not going to lie, het is echt we kl*te. Het is maar dat ik moet lachen of ik doe een zenuwinzinking. Mijn schoonvader bericht mij op school ‘kijk straks in uw garage’. Bon, ok. Ik kom thuis en ik kijk in mijn garage. Wat vind ik daar al netjes op mij wachtende? ? ? Een vleescolli! Type 500g kippenbillen/steak/gyros etc etc van de Versmarkt. Die zijn goeie value for money en niet goedkoop. Denk dat ik toch een 10kg vlees heb.
-
-
-
-
Ik heb geen koelkast. Geen diepvries. Geen fornuis. Wat de Ffffff moet ik er mee doen? Er op zuigen?

lol, zitten die aan de drugs? En als ge er iets van zou zeggen zijt ge waarsschijnlijk nog ondankbaar ook.

-
-
-
-

Kunt gans BG uitnodigen voor een barbecue (afhaal hé).

-
-
-
-

Hoewel de hele situatie triest is, vind ik dit een zo absurde kronkel dat ik dat eigenlijk toch grappig vind 🤭 Allez, ge zou beginnen denken dat die dat doet om te pesten 🤪

Ik klaag niet maar nu moet het er toch even uit...

Onderburen die vandaag tot 3/6 renovatiewerken laten uitvoeren in hun appartement en het niet nodig vinden om hun buren daarvoor te waarschuwen. Man werkt deze en volgende week nachten en ik moet thuis online opleiding volgen voor het werk en ook werken.

En ze waren blijkbaar al voor 8.00 begonnen (ik was weg voor 7.00) terwijl er in het reglement van het gebouw staat dat er tussen 22.00 en 8.00 stil moet zijn. En zij maar klagen als wij na 22.10 eens te luid lachen als we party games spelen -_-

Deze avond kan ik zo iets opwarmen in de micro. de mijne vind dat ik slechte manieren heb tegen vreemde vrouwen (Mulan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan