Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Stroom Stoot Saga, part 4: 2 Stroom 2 Stoot:
Not going to lie, het is echt we kl*te. Het is maar dat ik moet lachen of ik doe een zenuwinzinking. Mijn schoonvader bericht mij op school ‘kijk straks in uw garage’. Bon, ok. Ik kom thuis en ik kijk in mijn garage. Wat vind ik daar al netjes op mij wachtende? ? ? Een vleescolli! Type 500g kippenbillen/steak/gyros etc etc van de Versmarkt. Die zijn goeie value for money en niet goedkoop. Denk dat ik toch een 10kg vlees heb.
-
-
-
-
Ik heb geen koelkast. Geen diepvries. Geen fornuis. Wat de Ffffff moet ik er mee doen? Er op zuigen?

Ik weet niet op welke planeet die mensen zitten.
Dus die zet gewoon 10kg vlees zomaar in de garage zonder te weten wanneer ge thuiskomt? Zelfs niet eens in een koelzak? :wtf:

Dan zal het idd een BG-BBQ worden moeten worden vrees ik. :unsure:

En zij maar klagen als wij na 22.10 eens te luid lachen als we party games spelen -_-
Ik zou gewoon al om zeker te zijn een betonnen zuil gieten boven hun slaapkamer... en als die over 30 dagen uitgehard is, om 7h01 uw makita klopboormachine erop uittesten. "JA MARIETTE, DAT KADERTJE MOET ECHT MET 28 KEILBOUTEN VASTGEZET WORDEN"

De Stroom Stoot Saga, part 4: 2 Stroom 2 Stoot:
Not going to lie, het is echt we kl*te. Het is maar dat ik moet lachen of ik doe een zenuwinzinking. Mijn schoonvader bericht mij op school ‘kijk straks in uw garage’. Bon, ok. Ik kom thuis en ik kijk in mijn garage. Wat vind ik daar al netjes op mij wachtende? ? ? Een vleescolli! Type 500g kippenbillen/steak/gyros etc etc van de Versmarkt. Die zijn goeie value for money en niet goedkoop. Denk dat ik toch een 10kg vlees heb.
-
-
-
-
Ik heb geen koelkast. Geen diepvries. Geen fornuis. Wat de Ffffff moet ik er mee doen? Er op zuigen?

Ik weet niet op welke planeet die mensen zitten.
Whoehoe (pool)party @Squidward's crib!!
We mogen weer met 50 personen in de tuin en als er plaatsgebrek is dan ga ik op iemand zijn schoot zitten (één stoel in gebruik) en vlees is er in overvloed.:love:
Bring it on baby!!:biglaugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan