Coolguy
Well-known member
Geen idee maar ook zotgespeeld.Zijn daar nog servers van? Zotgespeeld vroegerel alamein level altijd of dat wake island.
Enige spel dat ik ooit competitief gespeeld heb op.
Operation Market Garden, Tobruk, Midway

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee maar ook zotgespeeld.Zijn daar nog servers van? Zotgespeeld vroegerel alamein level altijd of dat wake island.

Geen idee maar ook zotgespeeld.
Enige spel dat ik ooit competitief gespeeld heb op.
Operation Market Garden, Tobruk, Midway![]()

Indien gewenst kunnen jullie hier dieper op in gaan in deze thread:
![]()
Heteronormativiteit, homonegativiteit en homohaat
Een toenemend probleem in de maatschappij of juist iets van het verleden? Marginaal verschijnsel of breed fenomeen? Bespreek het hier.www.beyondgaming.be

Vanuit een vliegtuig springen en het andere team hun vliegtuig stelen dat net respawnde!vanuit ne vlieger jumpen, recht in nen tank![]()

Ik ga de thread ginder niet gaan vervuilen maar ik ben al meer dan 30 jaar politiek correct bezig op dit gebied.
Voor mij is iedereen "dingsken" als ik over hen of tegen hen spreek.
We gaan bij dingsken, hoe ist dingsken?
Eje dingsken gezien, amai
Ej dingsken, ewa minder hé
never assumed gender!

Sorry maar zeg jij nu dat mensen die battelfield spelen homohaters zijn?Indien gewenst kunnen jullie hier dieper op in gaan in deze thread:
![]()
Heteronormativiteit, homonegativiteit en homohaat
Een toenemend probleem in de maatschappij of juist iets van het verleden? Marginaal verschijnsel of breed fenomeen? Bespreek het hier.www.beyondgaming.be

Een deel posts zijn nadien verplaatst naar die thread, vandaar dat mijn melding nu geen steek meer houdt.Sorry maar zeg jij nu dat mensen die battelfield spelen homohaters zijn?![]()

met de haardroger opdogen. Ecologisch is dat gazon toch al niet ^^Gazon blijft maar zeiknat![]()

Oplossing : Sluit het raamDe geur van de keuken van de brasserie een paar huizen verderop die door het open raam in mijn thuiswerkkamer komt binnengevlogen; dan weer frieten, dan is het de geur van gebak (wafels, pannekoeken), dan weer mosselen. Ik krijg er goesting van.![]()

Vraag dat ze 1 keer ne steak in nen airfryer steken de geur gaat zo walgelijk zijn en blijven hangen dat je er nooit meer gaat van goesting krijgen eender wat ze nadien bakken.De geur van de keuken van de brasserie een paar huizen verderop die door het open raam in mijn thuiswerkkamer komt binnengevlogen; dan weer frieten, dan is het de geur van gebak (wafels, pannekoeken), dan weer mosselen. Ik krijg er goesting van.![]()
Dat ergert mij ook bij allerhande zaken: accounts aanmaken, informatie geven, en dat vaak voor de meest onnozele dingen (maar geen nood, je kan ook via facebook of Google inloggen!). En dan krijg je weer wat extra spam.Ik moet een online account aanmaken om onze waterverzachter te kunnen (laten) opstarten. Waarom heb ik een account nodig TIS NE FUCKING WATERVERZACHTER FUCK
Zo kun je elke 6 maand een e-mail krijgen om bij hun zout aan te kopen.Ik moet een online account aanmaken om onze waterverzachter te kunnen (laten) opstarten. Waarom heb ik een account nodig TIS NE FUCKING WATERVERZACHTER FUCK
3 Weken geleden zei ons ma '' ik ga int weekend van 22 Mei naar de kust komde gij ook '', en eerst dacht ik ach dat loopt wel los want dat is nog 3 weken en het moet toch ooit lente worden dus waarschijnlijk dan wel beter weer.14 graden en regen en da al weken aan een stuk. Heb 't echt wel gehad se. Binnen 10 dagen is 't al juni he mannen.