Agony
Well-known member
Ook daar voeren de vakbonden actie voor natuurlijk..3.5% omhoog? Mooie indexatie zeg. Wij als werkende man krijgen dat toch niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook daar voeren de vakbonden actie voor natuurlijk..3.5% omhoog? Mooie indexatie zeg. Wij als werkende man krijgen dat toch niet.

Ik heb het ook zitten.Ik had een paar maanden geleden ingepland om met mijn opgespaarde ecocheques een nieuwe TV te kopen. Ik wist al exact welk type en waar die te koop stond. Om praktische redenen kon dat pas vanaf deze maand.
NATUURLIJK kan je uitgerekend vanaf vorige maand met ecocheques geen beeldschermen meer kopen.
Ik heb het ook zitten.
€500 die verloopt in juni. Miljaarde zeg.
Op Vandenborre en enkele andere winkels zie ik dat je er wel nog mee terecht kan. Maar de TV's zijn klasse G (verbruik). Ik snap er niets van.
Wat moet ik daar nu weer mee kopen zeg.
.Hier van 't zelfde, en er is niets dat ik er mee kan kopen dat ik nodig heb.Dat mijn ecocheques nog op moeten.
Dat ze die rommel eens afschaffen.
Energielabel "G" is de laagste quotering onder het nieuwe systeem. Aangezien de criteria zo streng zijn geworden, valt vrijwel elke tv daar nu onder, waardoor je dus momenteel geen enkele tv meer kan kopen met ecocheques.Ik heb het ook zitten.
Op Vandenborre en enkele andere winkels zie ik dat je er wel nog mee terecht kan. Maar de TV's zijn klasse G (verbruik). Ik snap er niets van.
Aaah, ik wist niet dat de criteria ook strenger geworden zijn. Thx!Energielabel "G" is de laagste quotering onder het nieuwe systeem. Aangezien de criteria zo streng zijn geworden, valt vrijwel elke tv daar nu onder, waardoor je dus momenteel geen enkele tv meer kan kopen met ecocheques.
In de As Adventure nemen ze die ook aan voor bepaalde zaken, zelfs kleren van bepaalde merken dacht ik.Hier van 't zelfde, en er is niets dat ik er mee kan kopen dat ik nodig heb.

Sodexo? Kijk eens op hun website welke handelaars in je buurt ecocheques aanvaarden. Je kan die voor meer spullen gebruiken dan je waarschijnlijk denkt:Ik heb het ook zitten.