Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 16:35 ne mail binnen naar een adres "... - Mass Communication". Hoeveel mensen er precies in die mail list zitten is onduidelijk maar als het de volledig Belux tak is spreken we over 5k+ geadresseerden.

Direct nen hoop dommerikken die REPLY TO ALL reageren "IK DENK NIET DAT DIT VOOR MIJ IS LOLOLOL!1!1!11!", "Ook niet voor mij", "Idem"...

Die zouden ze allemaal eens goed met hun koppen tegen de muur moeten kloppen en vervolgens hunne C4 geven. :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

EDIT: en dan nen anderen die het wel gesnapt heeft maar ne mail stuurt in all caps: "STOP MET OVER DIT ONDERWERP EEN REPLY TE STUREN !!!!".......... met leesbevestiging :unsure: :laugh:

Wat een genot is het om (toch zeker in pré-corona) op een niet al te zonnige dag hier in de regio een van de mijnterrils te bewandelen tot op de top en daar dan de chance te hebben alleen aanwezig te zijn. Even helemaal alleen in absolute stilte en rust terwijl ge intussen wel 360° zicht hebt over Limburg (tot zelfs over de grenzen). Machtig gevoel altijd :)

Helaas zijn de terrils nu (zeker op zonnige dagen) echte trekpleisters voor wandelaars, inclusief de mensen die daar dan gaan aperitieven met drank en hapjes. Dat die mensen dat doen dat is uiteraard hun goed recht (zolang ze geen rommel achterlaten), maar dan mist ge idd wel de pré-coronatijden in de natuur.
Klopt, maar hier in Limburg (en net over de grens in NL Limburg) zijn er wandelroutes genoeg waar ge amper mensen tegenkomt dus valt hier al bij al nog mee.

Om 16:35 ne mail binnen naar een adres "... - Mass Communication". Hoeveel mensen er precies in die mail list zitten is onduidelijk maar als het de volledig Belux tak is spreken we over 5k+ geadresseerden.

Direct nen hoop dommerikken die REPLY TO ALL reageren "IK DENK NIET DAT DIT VOOR MIJ IS LOLOLOL!1!1!11!", "Ook niet voor mij", "Idem"...

Die zouden ze allemaal eens goed met hun koppen tegen de muur moeten kloppen en vervolgens hunne C4 geven. :wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

EDIT: en dan nen anderen die het wel gesnapt heeft maar ne mail stuurt in all caps: "STOP MET OVER DIT ONDERWERP EEN REPLY TE STUREN !!!!".......... met leesbevestiging :unsure: :laugh:
Dat is altijd geweldig hé, of zo'n mail naar heel de afdeling of heel het departement type "weet iemand of..." waar dan zo een paar idioten "neen, ik niet" of "geen idee" op antwoorden. :angry:

Eigenlijk moet je boos zijn op de beheerder van de mail server hè. In een iet of wat deftig georganizeerd bedrijf zal men altijd limiteren wie naar zulke mail groups kan sturen. Dat heet domme mensen beschermen tegen zichzelf.

Bij ons gebeurt dat iedzr jaar wel 2-3 keer. Massaal naar 1500 man en dan 20 slimmeriken die reply all'n om niet te replyen.

Bestel zo regelmatig een TooGoodToGo pakketje in de lokale delhaize en nu zat daar zo een plastieken doos bij met alle groenten voorgesneden om tomatensoep mee te maken. Zijn er echt mensen die dat kopen? 10x zo duur als de groenten apart kopen en qua werk is het bijna identiek (ok ja, uw groenten wassen en snijden moet ge wel doen :unsure:). En allemaal natuurlijk plastiek verpakt. Pft.
Zo'n mix van voorgesneden groenten kan misschien handig zijn voor mensen die anders een te grote portie van 1 groente moeten kopen (bv. als je alleen bent en geen zin hebt om een volledige selder op te doen). Maar dan heb je bijvoorbeeld ook winkels die bakjes voorgesneden champignons verkopen, wat ik dan al helemaal niet snap. :s

Zo'n mix van voorgesneden groenten kan misschien handig zijn voor mensen die anders een te grote portie van 1 groente moeten kopen (bv. als je alleen bent en geen zin hebt om een volledige selder op te doen). Maar dan heb je bijvoorbeeld ook winkels die bakjes voorgesneden champignons verkopen, wat ik dan al helemaal niet snap. :S
Ja, de eigenlijke ergernis is dat er gewoon teveel plastic wordt gebruikt bij al die verpakkingen. :(

Ik koop mijn groenten in bulk, dus dan kan je zelf de portie per groente kiezen.

Ik word dus 's nachts weer geregeld wakker tussen 2-4u, klaarwakker ben ik dan, om dan pas tegen 6u ofzo in slaap te vallen als het al lukt.
Vorige week 3 keer voor gehad en die 3 keer is hier iemand in de blok 's morgens beginnen boren rond 8u. Nu goed, kan die mens niets kwalijk nemen maar goed.

Vannacht weer hetzelfde scenario, 3u klaarwakker en pas rond 6u in slaap. Begint het stad toch wel niet om 7u met hun kantmaaiers recht onder mijn raam te maaien. :angry:
Zeker dat dat de mannen van de stad waren? Want normaal gezien beginnen die toch zo vroeg niet. Normaal gezien is dat eerder tussen 8h en 8h30 dat die beginnen.
Behalve in de zomer bij warm weer, dan beginnen ze vroeger.

Zo'n mix van voorgesneden groenten kan misschien handig zijn voor mensen die anders een te grote portie van 1 groente moeten kopen (bv. als je alleen bent en geen zin hebt om een volledige selder op te doen). Maar dan heb je bijvoorbeeld ook winkels die bakjes voorgesneden champignons verkopen, wat ik dan al helemaal niet snap. :S
Hier nog niet gezien (misschien niet op gelet), maar in de VS kon je zo een geschilde en gesneden stuk fruit (appel, appelsien, ...) kopen ingepakt in plastic.

Zeker dat dat de mannen van de stad waren? Want normaal gezien beginnen die toch zo vroeg niet. Normaal gezien is dat eerder tussen 8h en 8h30 dat die beginnen.
Behalve in de zomer bij warm weer, dan beginnen ze vroeger.

Ja se. Waren met de wagens van 't stad.
Nu, kan die mannen niks verwijten se. Tis gewoon echt slechte timing 😅

Hier nog niet gezien (misschien niet op gelet), maar in de VS kon je zo een geschilde en gesneden stuk fruit (appel, appelsien, ...) kopen ingepakt in plastic.
Maar dat is gemakkelijk he. En handig. Binnen enkele jaren gaan sommige mensen volgens mij nog nen pamper dragen onder het motto dat is handig en gemakkelijk als je niet veel tijd hebt.

Maar dat is gemakkelijk he. En handig. Binnen enkele jaren gaan sommige mensen volgens mij nog nen pamper dragen onder het motto dat is handig en gemakkelijk als je niet veel tijd hebt.
Mja, ik snap het ook niet, zeker voor een appel. Ik doe daar echt de moeite niet om dat te schillen. Nu goed, kiwi's ook niet dus ik ben misschien niet de referentie.

Mja, ik snap het ook niet, zeker voor een appel. Ik doe daar echt de moeite niet om dat te schillen. Nu goed, kiwi's ook niet dus ik ben misschien niet de referentie.
Ik eet kiwi's gewoon met het velleke zoals appels. Mensen kijken dan altijd raar.

Gisteren gepost, en nu alweer relevant:

WAT DE FUCK IS HIER ALLEMAAL AAN HET GEBEUREN :wtf:
Frieten met choco, chips in yoghurt, ... Kiwis met de schil opeten

giphy.gif

Is hier ook maar meestal is het dan wel eerder een mix ( toch in de Carrefour ), in de AH kan je idd wel puur 100% stukken appel kopen, stukken ananas vind je ook oa in de Colruyt of Carrefour of AH in zo een bakje.
Maar in de US is het inderdaad meer een stuk van iets in plastic gewrapped en niet echt in een bakje.

Ik koop dat soms ( die van de Carrefour ) want dat is een mix van appel, druif, meloen, ananas en nog iets, als ik dat afzonderlijk moet kopen en eten ben ik meer kwijt dan 2.50 Euro en in het geval van druiven bv zit je dan al meteen met 500gram druiven alleen.
En die met 100% ananas koop ik soms ook, ja ne hele ananas vind je soms voor 1.75 Euro in een supermarkt maar fk het om dat ding te schillen ( kan ik wel maar eig gewoon te lui voor )

Ik had een paar maanden geleden ingepland om met mijn opgespaarde ecocheques een nieuwe TV te kopen. Ik wist al exact welk type en waar die te koop stond. Om praktische redenen kon dat pas vanaf deze maand.
NATUURLIJK kan je uitgerekend vanaf vorige maand met ecocheques geen beeldschermen meer kopen.

Die nieuwe miss België in Gert en James.. Wtf is dat voor iets? Dat zijn altijd vrij knappe dames die ook inhoud hebben.

Maar wat een achterlijke plastieken pop is me dat nu? Ik wou eerst niet geloven dat het was omdat ze anderskleurig was, maar het kan enkel maar die reden zijn.

En ze had nog extra krediet omdat ze van mijn gemeente afkomstig was maar wtf... Ongelofelijk. Hoe ze daar binnen kwam alleen al. Schaamtelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan