Noem jij de moppen van @Brecht nu aangebrand?Serieuze brandgeur buiten.. zou dat van brecht kunnen komen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem jij de moppen van @Brecht nu aangebrand?Serieuze brandgeur buiten.. zou dat van brecht kunnen komen?

Hier in de rand rond Antwerpen (Merksem, Schoten) is het precies zonsondergang sinds 13:00.Serieuze brandgeur buiten.. zou dat van brecht kunnen komen? Regio aalst. Lijkt me sterk maar toch...
Edit: ja dus
Rookpluim brandend Antwerps natuurgebied trekt ook over Denderstreek
![]()
Rookpluim brandend Antwerps natuurgebied trekt ook over Denderstreek
Inwoners van Aalst, Erpe-Mere, Lede, Wichelen en omliggende gemeenten werden vrijdagnamiddag ook geconfronteerd met de gevolgen van de zware brand in een natuurgebied in Brecht bij Antwerpen.www.hln.be

dieren in het wild hebben het al moeilijk genoeg zonder dat een of andere oetl*l ze zit te beschieten met een katapult omdat er wat kak op zen dure auto hangt.Same here . Heb er al enkele geraakt met de katapult maar ofwel vergeten die beesten dat ofwel moet ik grotere kogellagers gebruiken want een uur later zitten die op precies dezelfde plek.
edit : mss m'n blaaspijp eens zoeken in de garage.
Dude, ik heb echt krak hetzelfde voor. Al maanden. Ik begin dat echt beu te worden. De eerste keer in slaap vallen gaat vanzelf. Maar dan idd rond 3u wakker worden en pas wanneer ik bijna moet opstaan terug indommelen. Zomby-mode voor de rest van de dag.Ik word dus 's nachts weer geregeld wakker tussen 2-4u, klaarwakker ben ik dan, om dan pas tegen 6u ofzo in slaap te vallen als het al lukt.
Vorige week 3 keer voor gehad en die 3 keer is hier iemand in de blok 's morgens beginnen boren rond 8u. Nu goed, kan die mens niets kwalijk nemen maar goed.
Vannacht weer hetzelfde scenario, 3u klaarwakker en pas rond 6u in slaap. Begint het stad toch wel niet om 7u met hun kantmaaiers recht onder mijn raam te maaien.![]()
Dude, ik heb echt krak hetzelfde voor. Al maanden. Ik begin dat echt beu te worden. De eerste keer in slaap vallen gaat vanzelf. Maar dan idd rond 3u wakker worden en pas wanneer ik bijna moet opstaan terug indommelen. Zomby-mode voor de rest van de dag.
Ik vind anders dat ze goed wild mijn vensters volschijten. Zo moeilijk hebben die vliegende ratten het ni zulle .dieren in het wild hebben het al moeilijk genoeg zonder dat een of andere oetl*l ze zit te beschieten met een katapult omdat er wat kak op zen dure auto hangt.

Of ik ben zodanig heet dat het verbrand riektNoem jij de moppen van @Brecht nu aangebrand?![]()

Das de brandlucht van @Brecht zijn foutBegin last te krijgen van mn ogen + hoofd na gamen (+/- 1u) --> ogen worden wazig, kmoet dan efkes men ogen op iets anders focussen en dan wordt het beter.
Getting old is not aging like a fine wine imho
alweer een top voorbeeld van de belgische ambtenarij...Jamaar gij zijt van Aalst...Reacties in onze "ge zetj van..." groepen over de brandgeur in de gemeente.
Bewust in brand gestoken om het volk binnen te houden.
MVR is de opdrachtgever.
Oh internetnever change
![]()

Ah, daarom rook jij dus zoOf ik ben zodanig heet dat het verbrand riekt![]()

Ik heb vroeger mijn diploma gehaald zonder te studeren. Gewoon vriendjespolitiek. Daarna gaan werken, en meteen CIO geworden, alweer door vriendjespolitiek. Niks dan money money binnengehaald en slapend rijk geworden! Vroeger was dat gewoon aanvaardbaar hé!Die algemeen directeur van één of andere vlaamse watermaatschappij over de vele lekken waardoor dagelijks miljoenen liters water wegvloeien: “vroeger was dat aanvaardbaar, maar we zijn ons er van bewust dat dit de dag van vandaag (klimaat, bewustzijn etc,) niet meer aanvaardbaar is”
Vroeger was het aanvaardbaaralweer een top voorbeeld van de belgische ambtenarij...