Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Serieuze brandgeur buiten.. zou dat van brecht kunnen komen? Regio aalst. Lijkt me sterk maar toch...

Edit: ja dus

Rookpluim brandend Antwerps natuurgebied trekt ook over Denderstreek

Hier in de rand rond Antwerpen (Merksem, Schoten) is het precies zonsondergang sinds 13:00. :unsure:

Same here . Heb er al enkele geraakt met de katapult maar ofwel vergeten die beesten dat ofwel moet ik grotere kogellagers gebruiken want een uur later zitten die op precies dezelfde plek.

edit : mss m'n blaaspijp eens zoeken in de garage.
dieren in het wild hebben het al moeilijk genoeg zonder dat een of andere oetl*l ze zit te beschieten met een katapult omdat er wat kak op zen dure auto hangt.

Regio Klein-Brabant hier en hier is ook een goeie brandgeur waar te nemen.

Door die pipo's met hun schietoefeningen kan ik straks thuis ook nog mijn FFP2-masker opzetten :angry:.

Ik word dus 's nachts weer geregeld wakker tussen 2-4u, klaarwakker ben ik dan, om dan pas tegen 6u ofzo in slaap te vallen als het al lukt.
Vorige week 3 keer voor gehad en die 3 keer is hier iemand in de blok 's morgens beginnen boren rond 8u. Nu goed, kan die mens niets kwalijk nemen maar goed.

Vannacht weer hetzelfde scenario, 3u klaarwakker en pas rond 6u in slaap. Begint het stad toch wel niet om 7u met hun kantmaaiers recht onder mijn raam te maaien. :angry:
Dude, ik heb echt krak hetzelfde voor. Al maanden. Ik begin dat echt beu te worden. De eerste keer in slaap vallen gaat vanzelf. Maar dan idd rond 3u wakker worden en pas wanneer ik bijna moet opstaan terug indommelen. Zomby-mode voor de rest van de dag.

Dude, ik heb echt krak hetzelfde voor. Al maanden. Ik begin dat echt beu te worden. De eerste keer in slaap vallen gaat vanzelf. Maar dan idd rond 3u wakker worden en pas wanneer ik bijna moet opstaan terug indommelen. Zomby-mode voor de rest van de dag.

Ja das echt frusterend hé. Vannacht de eerste normale nacht gehad van de week. Probleem is dat als ge dan wakker wordt ge al onmiddellijk schrik hebt dat ge niet in slaap geraakt en das al een reden om u direct wakker te krijgen.
Heb dan ook energie zat om 3u s 'nachts, voelt alsof ik dan gerust ne marathon kan lopen

dieren in het wild hebben het al moeilijk genoeg zonder dat een of andere oetl*l ze zit te beschieten met een katapult omdat er wat kak op zen dure auto hangt.
Ik vind anders dat ze goed wild mijn vensters volschijten. Zo moeilijk hebben die vliegende ratten het ni zulle .
Misschien eens wat oefenen op de buurman zijn nandoes. Die zijn makkelijker te raken. :cool:
Grts oetlol
Ps : Ik heb een willekeurige klinker op je kruisje gezet omdat ik lexdieslie heb.

Reacties in onze "ge zetj van..." groepen over de brandgeur in de gemeente.

Bewust in brand gestoken om het volk binnen te houden.
MVR is de opdrachtgever.

Oh internet :love: never change :hug:

:rofl:

Begin last te krijgen van mn ogen + hoofd na gamen (+/- 1u) --> ogen worden wazig, kmoet dan efkes men ogen op iets anders focussen en dan wordt het beter.

Getting old is not aging like a fine wine imho

Die algemeen directeur van één of andere vlaamse watermaatschappij over de vele lekken waardoor dagelijks miljoenen liters water wegvloeien: “vroeger was dat aanvaardbaar, maar we zijn ons er van bewust dat dit de dag van vandaag (klimaat, bewustzijn etc,) niet meer aanvaardbaar is”

Vroeger was het aanvaardbaar :wtf: alweer een top voorbeeld van de belgische ambtenarij...

Een paar maand geleden een druppellader gekocht omdat ik momenteel 2 auto's afwissel (wissel steeds na 3 a 4 weken) en ik laad de accu telkens op de dag voor een wissel.

Begin deze week was het weer zover, en ik kan die acculader nergens meer vinden. Kheb die misschien 5x gebruikt en leg die altijd op exact dezelfde plaats. Ik heb al uren gezocht, gans mijn garage, berging en hangar meermaals afgezocht, compleet onvindbaar. Enkel de doos heb ik gevonden.

Er zijn nog 3 opties.
- De kindjes hebben daarmee gespeeld en ergens anders gelegd (onze jongste durft da wel al eens). Maar ze ontkennen alles.

- Hij is gestolen. Die lag op een tafeltje naast de garagepoort. En die staat overdag dikwijls open. Soms vergeet ik die s'nachts dicht te doen. Maar onze garage staat 25m diep op onze oprit en er staat 99% van de tijd een auto voor.

- Ik heb 2 weken geleden papier en karton in dozen gestoken. Ik smijt die meestal gewoon los in de garage en 1x maand steek ik da in dozen om aan straat te zetten. Die stapel lag naast da tafeltje. Dus het kan dat die druppellader in een doos gevallen is en ik die verder volgepropt heb zonder het te beseffen.

Jamaar gij zijt van Aalst...
Wat had je dan verwacht? :unsure:

r27oOqU.jpg

Die vader moet toch echt ne ??? zijn. Het leven van zijn zoon riskeren, er alles aan doen om uit de handen van de politie te blijven (terwijl hij gewoon 0% kans had om daarin te slagen, so I do not get it) en het leven van andere mensen in gevaar brengen.

Nu begrijp ik waarom er zoiets bestaat als chemische castratie. :angry:

Die algemeen directeur van één of andere vlaamse watermaatschappij over de vele lekken waardoor dagelijks miljoenen liters water wegvloeien: “vroeger was dat aanvaardbaar, maar we zijn ons er van bewust dat dit de dag van vandaag (klimaat, bewustzijn etc,) niet meer aanvaardbaar is”

Vroeger was het aanvaardbaar :wtf: alweer een top voorbeeld van de belgische ambtenarij...
Ik heb vroeger mijn diploma gehaald zonder te studeren. Gewoon vriendjespolitiek. Daarna gaan werken, en meteen CIO geworden, alweer door vriendjespolitiek. Niks dan money money binnengehaald en slapend rijk geworden! Vroeger was dat gewoon aanvaardbaar hé!

Maar de dag van vandaag niet meer, dus ja, ik ga nu op pensioen en mijn opvolger dat toch ne echte klootzak hé! Jobonwaardig zeg!

Aansluitend op de eco-ergernis: het is dan uiteindelijk maar een nieuwe diepvriezer geworden.
Andere ergernis: de luchtbel in mijn oogbal die maar heeeeel langzaam kleiner wordt. (Gevolg van vitrectomie).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan