Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een paar maand geleden een druppellader gekocht omdat ik momenteel 2 auto's afwissel (wissel steeds na 3 a 4 weken) en ik laad de accu telkens op de dag voor een wissel.

Begin deze week was het weer zover, en ik kan die acculader nergens meer vinden. Kheb die misschien 5x gebruikt en leg die altijd op exact dezelfde plaats. Ik heb al uren gezocht, gans mijn garage, berging en hangar meermaals afgezocht, compleet onvindbaar. Enkel de doos heb ik gevonden.

Er zijn nog 3 opties.
- De kindjes hebben daarmee gespeeld en ergens anders gelegd (onze jongste durft da wel al eens). Maar ze ontkennen alles.

- Hij is gestolen. Die lag op een tafeltje naast de garagepoort. En die staat overdag dikwijls open. Soms vergeet ik die s'nachts dicht te doen. Maar onze garage staat 25m diep op onze oprit en er staat 99% van de tijd een auto voor.

- Ik heb 2 weken geleden papier en karton in dozen gestoken. Ik smijt die meestal gewoon los in de garage en 1x maand steek ik da in dozen om aan straat te zetten. Die stapel lag naast da tafeltje. Dus het kan dat die druppellader in een doos gevallen is en ik die verder volgepropt heb zonder het te beseffen.
Ook gekeken in beide auto's zelf?
Verstrooid in de koffer gestoken of zo?

Al voor bijna 50 euro aan wax uitgegeven de afgelopen dagen en nog steeds geen deftige vervanger gevonden voor hetgeen ik altijd gebruikt heb (en nu niet meer verkocht wordt). :sop:
Voor nog eens 50euro kan ik uw probleem oplossen.

Beter ineens een deftig toestel kopen, of een dat ook op netspanning werkt. die van 50 euro kunnen niet overweg met mijn haar.

UPS dat met mijn voeten aan het spelen is:sop:. Ik woon op de buiten ver van de standaard routes, dus DPD & UPS durven ons wel al eens vergeten. Ik geef ze meestal 2 kansen, en dan geef ik de klantenservice hun vet. Daarna leveren ze meestal de 3rde keer wel, maar het was weer prijs.
Zal maandag nog eens zien wat het geeft, en anders zal ik maar opgeven en naar een afhaalpunt laten brengen :headshake:

Deze maand redelijk wat kosten gehad dus moest wat op de centen letten.
Zoals meestal op zo'n momenten zie ik ergens een bericht verschijnen van een nieuwe reeks heruitgaves van vinyl die ik écht wil hebben.

Al dagenlang aan het twijfelen of ik het zou bestellen of nog eventjes zou wachten (met het risico dat het veel meer moeite/geld gaat kosten dan) en deze ochtend was ik eindelijk zover. Alles in het winkelmandje met een totaal van €300 en dan blijkt dat tijdens m'n shopping spree 4 van de 12 platen al terug uitverkocht zijn :cry:

Gisteren een dagje naar zee geweest, beetje wandelen en chillen met een vriendin. Het was mooi weer en in de zon was het heel aangenaam. Natuurlijk niet aan gedacht dat als ik de hele dag in de zon ging zitten om mij in te smeren. Mijn gezicht is natuurlijk goed verbrand 🙈 En ik mij maar afvragen waarom ik ineens zo warm had in de auto op weg naar huis en het niet overging 😒

Gisteren een dagje naar zee geweest, beetje wandelen en chillen met een vriendin. Het was mooi weer en in de zon was het heel aangenaam. Natuurlijk niet aan gedacht dat als ik de hele dag in de zon ging zitten om mij in te smeren. Mijn gezicht is natuurlijk goed verbrand 🙈 En ik mij maar afvragen waarom ik ineens zo warm had in de auto op weg naar huis en het niet overging 😒
als het zonnig is moet ge altijd eerst goed vegen voor ge buiten komt he

+-700ha natuurgebied in Brecht verwoest.
Is het veilig om te spreken van friendly fire?

AirPods Pro gekocht mede voor de spatial audio functie. Is dat niet beschikbaar op mijn iPhone 6s. :oink:
Staat nochtans duidelijk bij de specificaties.
Beetje gek dat je als iets koopt met een specifieke functie, je niet nagaat of dit werkt op een ouder toestel?

Bron

UPS dat met mijn voeten aan het spelen is:sop:. Ik woon op de buiten ver van de standaard routes, dus DPD & UPS durven ons wel al eens vergeten. Ik geef ze meestal 2 kansen, en dan geef ik de klantenservice hun vet. Daarna leveren ze meestal de 3rde keer wel, maar het was weer prijs.
Zal maandag nog eens zien wat het geeft, en anders zal ik maar opgeven en naar een afhaalpunt laten brengen :headshake:
Zoek dan achter een punt waar je wekelijks passeert? Winkel/werk/... Lijkt mij dan handiger te zijn dan naar u thuis als ge op den buiten woont...
Ik selecteer zelf meestal de post gewoon omdat ik zelf kan kiezen wanneer ik erom ga.

Zoek dan achter een punt waar je wekelijks passeert? Winkel/werk/... Lijkt mij dan handiger te zijn dan naar u thuis als ge op den buiten woont...
Ik selecteer zelf meestal de post gewoon omdat ik zelf kan kiezen wanneer ik erom ga.
Idd... Ik gebruik ook al jaren (indien mogelijk) verzending naar een postpunt. Da's hier ook altijd open tot 18hr dus kan ik er meestal de dag zelf nog om. Zo moeten de (fragiele) spullen ook niet nog een hele dag bij de facteur in de wagen te zitten.

DHL werkt ook samen met Bpost dus als je je voorkeuren juist instelt komt het ook op het postpunt aan als je niet thuis bent. Enkel bij UPS en Fedex moet ik is serieus vloeken als dat de enige opties zijn.

Ik laat het leveren op het werk, tenzij het ècht grote of zware spullen zijn die ik toch niet deftig in mijn mini autootje krijg gepropt.
Ferm gevloekt toen ik op 10 minuutjes de hond uitlaten, anderhalf uur voor ze normaal langsskomen, toch naar het kantoor kon sjeezen om mijn 3 ikea kastjes 🤨

Staat nochtans duidelijk bij de specificaties.
Beetje gek dat je als iets koopt met een specifieke functie, je niet nagaat of dit werkt op een ouder toestel?

Bron
impulsieve aankoop. ik was daar voor een cadeau voor mijn vriendin (airpods2) en toen zag ik de pro.... nu ja maakt niet uit tis wel hoog tijd dat ik de switch maak naar een nieuw model

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan