Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tip: zet de hond gewoon buiten ;-)Wat is dat toch met honden dat die ALTIJD op een zachte ondergrond moeten kotsen.
Als ik die van mij zie beginnen kokhalzen, is het eerste wat ik doe alle tapijtjes en dekentjes in de nabije omgeving zo snel mogelijk in veiligheid te gooien en de zetel met wijdgespreidde armen te barricaderen.
Daarna ontferm ik me over de hond.![]()
Toen we onze hond pas geadopteerd hadden, plaste en kakte hij in zijn hondenmandje ipv erin te slapen.Onze kat heeft dat ook. Altijd in haar eigen mand kotsen. En als je die dan uitwast, wilt ze daar even niet meer ingaan. Want heik dat riekt zo fris zeker?![]()

Dat arme beest is mss nie goed geworden van de wc geur waar da gij een paar minuten geleden het porselein hebt van kapotgescheten?Kon eindelijk es in de zetel gaan zitten na ne toch best drukke zondag.
5 min zit ik, kotst die hond m'n broek onder. Dan de zetel af, de mat onder gekotst.
1 uur later zit ik dus eindelijk terug op m'n gemak.
Dat is om het u makkelijk te maken om dat op te rapen met het kakzakske.En met kaka is het hier het omgekeerde: hij wou heel lang enkel op een harde, effen ondergrond zijn gevoeg doen. Dus meestal in het midden van de straat.
.Valt dat even mee dat ze morgen terug open mogen dan.Een huurder die me het bloed van onder de nagels haalt. Mevrouw huurt een kleine studio waar ze kunst verkoopt, zodat die mensen niet naar haar villa vlakbij het meer van Keerbergen moeten komen.
Nu vraagt ze om minder huur te betalen omdat de essentiële winkels gesloten waren, terwijl ze altijd op afspraak werkt om mensen langs te laten komen.
Echt eh... tis toch precies altijd zo dat mensen die veel geld hebben ook nog altijd op hun geld zitten é?Een huurder die me het bloed van onder de nagels haalt. Mevrouw huurt een kleine studio waar ze kunst verkoopt, zodat die mensen niet naar haar villa vlakbij het meer van Keerbergen moeten komen.
Nu vraagt ze om minder huur te betalen omdat de essentiële winkels gesloten waren, terwijl ze altijd op afspraak werkt om mensen langs te laten komen.

JaBeetje verbrand in mijn gezicht van deze namiddag te lang in de zon te zitten. Ik denk dat ze dat karma noemen?@xAnyana

Ik begon voetbal kijken steeds akeliger te vinden vanaf het moment dat >50% van de spelers op het veld jonger waren dan ik. Dat voelt vies.Tot een jaar of 4, denk ik, geleden keek ik maandag morgen al eens naar een voetbalprogramma met de samenvatting van de voetbal van 't weekend.
Sindsdien amper gevolgd maar nu de bekerfinale gekeken.
Denk dat ik nog 2-3 spelers ken van die periode en das nu toch ook niet zo lang geleden precies![]()
Ik begon voetbal kijken steeds akeliger te vinden vanaf het moment dat >50% van de spelers op het veld jonger waren dan ik. Dat voelt vies.

Ik vind vooral akelig dat in de Belgische competitie 2/3 van de spelers buitenlanders zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er geen Belgen te vinden zijn met dezelfde kwaliteiten.Ik begon voetbal kijken steeds akeliger te vinden vanaf het moment dat >50% van de spelers op het veld jonger waren dan ik. Dat voelt vies.
Ik begon me oud te voelen toen de misskandidaten jonger begonnen te worden dan ik.Ik begon voetbal kijken steeds akeliger te vinden vanaf het moment dat >50% van de spelers op het veld jonger waren dan ik. Dat voelt vies.
Waarom in een minilandje zoeken als ge gewoon wereldwijd uw resources kunt plukken?Ik vind vooral akelig dat in de Belgische competitie 2/3 van de spelers buitenlanders zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er geen Belgen te vinden zijn met dezelfde kwaliteiten.
Ik begon voetbal kijken steeds akeliger te vinden vanaf het moment dat >50% van de spelers op het veld jonger waren dan ik. Dat voelt vies.
Herkenbaar. Er is zo'n periode geweest dat dé topsporters mijn leeftijd hadden (Sharapova bv.), en dat is nu zeer zeker gepasseerd. Vooral in explosieve sporten is het pijnlijk, daar zitten ze nu aan geboortejaren rond 2000.Ik begon me oud te voelen toen de misskandidaten jonger begonnen te worden dan ik.
Om te spelen bij pakweg cercle of beveren moet je echt geen Belgen hebben die goed genoeg zijn om in buitenlandse competities te spelenWaarom in een minilandje zoeken als ge gewoon wereldwijd uw resources kunt plukken?
En daarbij: de Belgische competitie stelt maar weinig voor vergeleken met andere landen. Dus goeie Belgen gaan echt wel aangetrokken worden bij buitenlandse clubs.