Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben nog aan het zien wat ik van sonos ga nemen voor buiten. Die Sonos outdoor speakers zijn wel stevig aan de prijs... 899 per stuk.
Daarom twijfel om voor iets mobiel te kiezen dat buiten gezet kan worden op wifi gewoon als extra room aangesproken kan worden.
Ik weet niet wat uw audio vereisten zijn, maar zo ene Move doet toch al wel goed z'n best. Ik steek zelf gewoon mijn wifi play 1 in het buitenstop contact en dat is voldoende voor ons terras van 50m² zonder de buren storen.

Ik weet niet wat uw audio vereisten zijn, maar zo ene Move doet toch al wel goed z'n best. Ik steek zelf gewoon mijn wifi play 1 in het buitenstop contact en dat is voldoende voor ons terras van 50m² zonder de buren storen.

Awel ja, éne move voor buiten te gebruiken. Ik dacht eerst aan die outdoor speakers en dan in stereo te plaatsen... tot ik de prijs zag :laugh:

Binnen zouden er 2 One's komen, ne soundbar aan den tv, en dan iets voor buiten op het terras.

Nu gebruik ik vaak mijn Bose Soundlink en da's ook voldoende voor ons terras.

Hasj heeft (blijkbaar) een vervaldatum en nu moet ik (verplicht) een verlofdag nemen. Zou anders zonde zijn :( .
Koekjes mee bakken en invriezen.

Awel ja, éne move voor buiten te gebruiken. Ik dacht eerst aan die outdoor speakers en dan in stereo te plaatsen... tot ik de prijs zag :laugh:

Binnen zouden er 2 One's komen, ne soundbar aan den tv, en dan iets voor buiten op het terras.

Nu gebruik ik vaak mijn Bose Soundlink en da's ook voldoende voor ons terras.
Zonde van het geld imo om er dan zo middelmatige kwaliteit mee te kopen. Ik zou toch wat alternatieven bekijken als ik u was, tenzij goed geluid u weinig zegt en gebruiksgemak en stylish design voorop staan.

Koekjes mee bakken en invriezen.

Zonde van het geld imo om er dan zo middelmatige kwaliteit mee te kopen. Ik zou toch wat alternatieven bekijken als ik u was, tenzij goed geluid u weinig zegt en gebruiksgemak en stylish design voorop staan.
thanks; maar nu ga ik er toch meteen 'werk van maken' (vreselijke uitdrukking).
Het weer leent zich ook om eens een park te bezoeken om met wat vrienden tam te worden.

ze doen hier druuuuuuuuuuuuuuuuuugs druuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugs

behalve mijne kleine

thanks; maar nu ga ik er toch meteen 'werk van maken' (vreselijke uitdrukking).
Het weer leent zich ook om eens een park te bezoeken om met wat vrienden tam te worden.
Poor you, drugs moeten gebruiken met uw vrienden in het park op een stralende maandag terwijl wij lekker kunnen gaan werken.
Het steekt zeker?

Ik zou al preventief een betonnen pilaar ergens tegen de muur laten gieten, zodat jij er je met de klopboormachine op kunt uitleven de dag dat de buren er definitief intrekken.

"JA RIA, DAT KADERKE MOET ECHT MET 28 PLUGGEN VASTGEZET WORDEN!!!"

ik ben nog aan het zien wat ik van sonos ga nemen voor buiten. Die Sonos outdoor speakers zijn wel stevig aan de prijs... 899 per stuk.
Daarom twijfel om voor iets mobiel te kiezen dat buiten gezet kan worden op wifi gewoon als extra room aangesproken kan worden.

Uiteindelijk werkt als zoals verwacht.

Interessant om te weten is dat je die speakers ook direct op 24V kan kan laten werken. Ik had mij vergist in mijn bekabeling en op enkele plaatsen enkel luidsprekerkabel (50V) getrokken. Daar kan dus geen 230VAC door die de Sonos verwacht. Maar je kan dus vrij eenvoudig twee geleiders solderen op de PCB en op die plaats direct 24VDC injecteren. Probleem opgelost.

't is wel aan de prijs en ben ook niet zo wild van die verplichte online registratie enzo. Maar voor zo'n apparaten dient je firewall en het weegt momenteel niet op tegen de vereisten die hier door derden werden gesteld (hoofdzakelijk gebruiksgemak via apps on de telefoon).

verbruik valt mee voor aangenaam volume

YvILVKT.jpg

Vorig jaar geen last van gehad, maar dit jaar... vogels die graag over ons terras vliegen en natuurlijk hun schijt lossen. Arrgghhhh :bash:

Ik zie graag de vogels in mijn tuin, maar ik haat het als ze over mijn terras vliegen om zo op het dak te landen. Schijten ze alles vol, heb vorige week nog maar alles schoon geschuurd :(

Zou een vogelverschrikker werken? :unsure:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan